Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Jammer inderdaad...
Hier is douchekop-ding goed aangekomen, leuk
Heb zelf al een poosje een aantal nieuwe BH-sets erop staan... stuk of 5-6 BH's per set voor 25 euro, is dat dan echt teveel
Dora88 schreef:Haha toch niet toevallig GleeTallie1979 schreef:Ik heb gereageerd op iemand die een seizoen van een serie die ik graag kijk aanbied. Stond geen prijs bij, dus ik vraag om de prijs.
Willen ze er 15 euro voor hebben. Vind ik te hoog, heb ze ook voor 10 en 12,50 zien staan. Dus heb mezelf even keurig afgemeld en ze succes gewenst met de verkoop.
Marjan1984 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Heb een gasfornuis met elektrische oven te koop staan.
Prijs overeengekomen. Vorig weekend konden ze niet komen. Ze zou met haar man overleggen en dan dit weekend komen.
Nou de hele week niks gehoord en op mijn mails word niet geantwoord.
Snap het niet he. Meld dan gewoon even dat je geen interesse meer hebt.
Mensen hebben gewoon geen fatsoen.
Lianne86 schreef:Marjan1984 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Heb een gasfornuis met elektrische oven te koop staan.
Prijs overeengekomen. Vorig weekend konden ze niet komen. Ze zou met haar man overleggen en dan dit weekend komen.
Nou de hele week niks gehoord en op mijn mails word niet geantwoord.
Snap het niet he. Meld dan gewoon even dat je geen interesse meer hebt.
Mensen hebben gewoon geen fatsoen.
Ik geef het ding gratis weg en hij staat al ruim 2 maanden nadat ie is "weggegeven" nog in de schuurMaar hij wordt nog ooit opgehaald....
Lianne86 schreef:Paps en mams hebben de keuken verbouwd, dus die van hen (uit het jaar 0, zo'n groot wit lomp omading, die het nog wel deed) is weggegeven aan een kennisje die het wat minder heeft... Maar die wordt steeds niet opgehaald... (nouja, er zit wel een verhaal achter waarom nog niet...)
Die van mij stond in de schuur omdat ik dus ook niet waar ik precies terecht ging komen en wat ik dan nodig had, dus bewaard omdat ie nog geen jaar gebruikt was... maarja... die 1,5-2 jaar in de schuur heeft gestaan en wat ie dus niet overleefd heeft... (Waarom zo lang: omdat ik eerst zeker wilde weten of het wel wat ging worden met het samenwonen etc.) Dat ding ligt als het goed is ergens bij de oud ijzerman... Want ik wil niets gaan verkopen/weggeven wat niet goed is terwijl ik er vanaf weet... En alles waar vonken uitspringen mag van mij gewoon meteen weg... (Bokker bezorgt bokker afgebrand huis is geen hippe titel voor een topic)
Maarja, das iets van tegenwoordig lijkt het wel... Wasmachines gingen vroeger ook 10 jaar mee... nu mag je blij zijn met 5 :S