Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:00

Ik zou contact opnemen met de koper dat je het pakket retour hebt gehad. Een pakket van mij is ook ooit retour gegaan, maar ik was niet eens op de hoogte gebracht dat het al in het afleverpunt lang en op de code stond nog steeds "in sorteercentrum". Was een fout van de verzenddienst, en kon het toen gratis opnieuw laten verzenden.

Dus aanbieden dat je het nog een keer wil proberen mits tussenkomst van de verzendkosten, tenzij er bij de dienst zelf wat mis is gegaan natuurlijk.

Marjan1984

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:11

Mag ik me hier ook melden?

Heb een gasfornuis met elektrische oven te koop staan.
Prijs overeengekomen. Vorig weekend konden ze niet komen. Ze zou met haar man overleggen en dan dit weekend komen.
Nou de hele week niks gehoord en op mijn mails word niet geantwoord.
Snap het niet he. Meld dan gewoon even dat je geen interesse meer hebt.
Mensen hebben gewoon geen fatsoen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:14

Jammer inderdaad...

Hier is douchekop-ding goed aangekomen, leuk +:)+

Heb zelf al een poosje een aantal nieuwe BH-sets erop staan... stuk of 5-6 BH's per set voor 25 euro, is dat dan echt teveel :?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:18

pmarena schreef:
Jammer inderdaad...

Heb zelf al een poosje een aantal nieuwe BH-sets erop staan... stuk of 5-6 BH's per set voor 25 euro, is dat dan echt teveel :?

Hangt van het merk af. Ik koop de mijne vaak in de uitverkoop en betaal dan €15 voor n BH... En dat zijn Saphh.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:24

Merk is onbekend denk ik. Paar jaar geleden gekocht in de USA en helaas te klein gekocht, zijn wel hele leuke dingen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:35

Wat ook erg irritant is, als je informatie vraagt en gewoon nooit een berichtje terug krijgt (zowel bokt als MP).. Willen ze nou verkopen of niet?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:08

Pff. Net iemand hier geweest voor mijn zadel. En heel gezeur over dat het geen Cairis een zadel niet meegenomen. Euhm dat stond in de advertentie

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:15

pmarena schreef:
Jammer inderdaad...

Op marktplaats zou ik geen €25 over hebben voor een setje, al is het nieuw..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:28

Nou het is niet alleen op bokt en mp zo dat ' verkopers' niet reageren.
Bezichting aangevraagd voor een huis, via een site. Netjes mail ontvangen dat het verzoek naar de makelaar is verstuurd.
Week later nog niks gehoord van de makelaar.
Nu vind ik dat geen probleem, het is een kopersmarkt. staat genoeg te koop...
Maar als verkoper ben je ook mooi klaar met zo'n makelaar zeg!

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:39

Dan zou ik gewoon de makelaar even bellen donna89. Zou ik zowiezo eerder doen, maargoed niet netjes dat je nog niks gehoord hebt.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 18:43

Ja dat doe ik misschien ook nog wel. Maar heb 5 bezichtigingen aangevraagd bij totaal 4 makelaars. 3 kunnen wel reageren binnen 2-3 dagen. En 1 niet. Heb al gedacht, bel gewoon bij die mensen aan. Zeg eh, je makelaar doet zijn werk niet, maarree mag ik ff binnen kijken? hahaha

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:30

hahaah ja dat is dan wel raar idd!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:42

Dora88 schreef:
Haha toch niet toevallig Glee ;)

Tallie1979 schreef:
Ik heb gereageerd op iemand die een seizoen van een serie die ik graag kijk aanbied. Stond geen prijs bij, dus ik vraag om de prijs.

Willen ze er 15 euro voor hebben. Vind ik te hoog, heb ze ook voor 10 en 12,50 zien staan. Dus heb mezelf even keurig afgemeld en ze succes gewenst met de verkoop. :)

Nee, bones seizoen 2 :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:51

Marjan1984 schreef:

Prijs overeengekomen. Vorig weekend konden ze niet komen. Ze zou met haar man overleggen en dan dit weekend komen.

Ik geef het ding gratis weg en hij staat al ruim 2 maanden nadat ie is "weggegeven" nog in de schuur :') Maar hij wordt nog ooit opgehaald....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:54

Lianne86 schreef:
Marjan1984 schreef:

Ik geef het ding gratis weg en hij staat al ruim 2 maanden nadat ie is "weggegeven" nog in de schuur :') Maar hij wordt nog ooit opgehaald....

Bedoelde je die ik toen zou ophalen?

Want mij Pbde je toen dat ie kortsluiting had gemaakt en dat ie goed was voor de schroot?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:39

Paps en mams hebben de keuken verbouwd, dus die van hen (uit het jaar 0, zo'n groot wit lomp omading, die het nog wel deed :')) is weggegeven aan een kennisje die het wat minder heeft... Maar die wordt steeds niet opgehaald... (nouja, er zit wel een verhaal achter waarom nog niet...)

Die van mij stond in de schuur omdat ik dus ook niet waar ik precies terecht ging komen en wat ik dan nodig had, dus bewaard omdat ie nog geen jaar gebruikt was... maarja... die 1,5-2 jaar in de schuur heeft gestaan en wat ie dus niet overleefd heeft... (Waarom zo lang: omdat ik eerst zeker wilde weten of het wel wat ging worden met het samenwonen etc.) Dat ding ligt als het goed is ergens bij de oud ijzerman... Want ik wil niets gaan verkopen/weggeven wat niet goed is terwijl ik er vanaf weet... En alles waar vonken uitspringen mag van mij gewoon meteen weg... (Bokker bezorgt bokker afgebrand huis is geen hippe titel voor een topic :+ )

Maarja, das iets van tegenwoordig lijkt het wel... Wasmachines gingen vroeger ook 10 jaar mee... nu mag je blij zijn met 5 :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:30

Lianne86 schreef:
Paps en mams hebben de keuken verbouwd, dus die van hen (uit het jaar 0, zo'n groot wit lomp omading, die het nog wel deed :')) is weggegeven aan een kennisje die het wat minder heeft... Maar die wordt steeds niet opgehaald... (nouja, er zit wel een verhaal achter waarom nog niet...)

Die van mij stond in de schuur omdat ik dus ook niet waar ik precies terecht ging komen en wat ik dan nodig had, dus bewaard omdat ie nog geen jaar gebruikt was... maarja... die 1,5-2 jaar in de schuur heeft gestaan en wat ie dus niet overleefd heeft... (Waarom zo lang: omdat ik eerst zeker wilde weten of het wel wat ging worden met het samenwonen etc.) Dat ding ligt als het goed is ergens bij de oud ijzerman... Want ik wil niets gaan verkopen/weggeven wat niet goed is terwijl ik er vanaf weet... En alles waar vonken uitspringen mag van mij gewoon meteen weg... (Bokker bezorgt bokker afgebrand huis is geen hippe titel voor een topic :+ )

Maarja, das iets van tegenwoordig lijkt het wel... Wasmachines gingen vroeger ook 10 jaar mee... nu mag je blij zijn met 5 :S

Oh ik dacht al, bedoel je nou mij :+

En dan had je denk heel het flatgebouw plus de Lidl laten afbranden :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:13

Een nog ergere topictitel dus.. :+

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:21

_O-

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:25

Wasmachines gingen vroeger nog wel langer mee als 10 jaar, ik heb hier een nog goed werkende staan van minimaal 23jaar oud(tot max nog een jaar of 5ouder, ben uitgegaan van laatste verkoopjaar)
Ding is ouder als dat ik zelf ben :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:12

*zucht* krijg een bod van 15 incl. op mijn
eurostar pad black / glade / fuchsia .

mijn vraagprijs is 22,50 , volgens mij niet te veel , want ze staan
er alleen maar op voor 30 euro.
heb eigenlijk geen idee waarom niemand hem wil :n

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:02

Mensen die iets reserveren voor je, en het dan nog aan iemand anders verkopen :') Krijg er het schijt van, maar dan moet het maar zo zijn denk ik! Dan moet ik gewoon lekker verder zoeken :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:04

Omdat het vzh is Romylover. :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:15

Jeee als het goed is komt er vanmiddag iemand een lamp ophalen, nu nog afwachten of ze inderdaad komt.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:53

Op het moment loopt het niet echt op Mp, zowel voor wat ik zoek als wat ik te koop aanbied......
Gek dat je van die periodes hebt...