[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 20:00

New Look heeft prima service! :) Ik bestel meestal wel een maatje groter omdat het vrij klein valt. (maar ik ben dan ook vrij lang)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:18

Ik draag van New Look ook een maat groter, maar ook ik ben lang (1.80)
Broeken blijven overigens toch altijd te kort voor mij, dus voor de lengte hoef ik het niet te doen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:53

Ik heb eigenlijk bij alle winkels waar ik standaard broekmaten moet kopen (dus 34, 36, 38 e.d) dat ik ze niet pas in de lengte. Ik ben 1.85 dus dat klopt ook wel. Bij New Look heb ik wel weer een maatje groter dan normaal, maar dat is meer in de breedte dan in de lengte. Tussen een rokje in 38 en een rokje in 40 merk ik qua lengte niet zo veel verschil

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:18

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:35

Whoehoee, net twee spijkerbroeken besteld bij H&M. Totaal bedrag 32 euro :D
Lang leve de sale en kortingscodes.

Nu nog ergens een wit dun gebreide trui vandaan halen, iemand ideeën?

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:00

chanelle14 schreef:
Ik heb me nou toch een site gevonden. :oo

http://www.everything5pounds.com/dresse ... =2&sort=6a

Geen idee of het te vertrouwen is btw, ik ga eens even kijken hoeveel de verzendkosten zijn.

Edit: Oow wacht, volgens mij verzenden ze helemaal niet naar Nederland. -O-

Whow, 5 euro voor zo'n leuke jurkjes? ;D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 23:02

Ja heel goedkoop, maar ze verzenden helaas alleen maar naar de UK/US. -O-

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:49

Misschien kan hier iemand mij helpen. Ik heb van Esprit een jurkje gezien, maar ik kan hem nergens meer vinden. Het jurkje is donkerblauw en bestaat uit een kort strak rokje van een gladde stof en het bovenstukje is met lange mouwen, valt iets wijder dan het rokje en heeft hele fijne glitters. Achterop zitten knoopjes. IK hoop dat iemand hier misschien weet waar ik deze nog kan bestellen

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:25

madeliefw schreef:
Misschien kan hier iemand mij helpen. Ik heb van Esprit een jurkje gezien, maar ik kan hem nergens meer vinden. Het jurkje is donkerblauw en bestaat uit een kort strak rokje van een gladde stof en het bovenstukje is met lange mouwen, valt iets wijder dan het rokje en heeft hele fijne glitters. Achterop zitten knoopjes. IK hoop dat iemand hier misschien weet waar ik deze nog kan bestellen

Ik weet dat Sans-online bijv. ook Esprit verkoopt, misschien hebben ze 'm daar nog als het op de site van Esprit zelf niet meer te verkrijgen is?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:28

Op de website niet kunnen vinden?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:29

Ik krijg komende week weer e.e.a. binnen!

Afbeelding

Afbeelding

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:34

Zo zo! Leuke dingen :D Ik mag van mezelf niks meer kopen… Ofja geen winterkleren, dus ik denk dat ik al wat rond ga neuzen voor lente/zomer kleren :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:38

Zitten leuke dingen tussen!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:01

xSaarSaar schreef:
madeliefw schreef:

Ik weet dat Sans-online bijv. ook Esprit verkoopt, misschien hebben ze 'm daar nog als het op de site van Esprit zelf niet meer te verkrijgen is?

Nee helaas via de esprit website niet. Ik heb het jurkje zelf wel gevonden inmiddels op wehkamp en op zalando. http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... ,6,17&SM=0

alleen ze hebben mijn maat niet. Ik ben op zoek naar maat 38 (eventueel 40). Op Wehkamp hebben ze alleen maat 42 en op zalando is hij helemaal uitverkocht. Op Sans-online staat hij niet tussen. Ook niet bij v en d. Iemand nog een suggestie?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 14:08

madeliefw schreef:
Nee helaas via de esprit website niet. Ik heb het jurkje zelf wel gevonden inmiddels op wehkamp en op zalando. http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... ,6,17&SM=0

alleen ze hebben mijn maat niet. Ik ben op zoek naar maat 38 (eventueel 40). Op Wehkamp hebben ze alleen maat 42 en op zalando is hij helemaal uitverkocht. Op Sans-online staat hij niet tussen. Ook niet bij v en d. Iemand nog een suggestie?

Is een mailtje naar Esprit zelf een optie? Zij kunnen misschien in hun database kijken of er ergens in hun winkels nog een exemplaar in maat 38 is en je daar dan misschien mee helpen. Esprit's klantenservice is naar mijn ervaring altijd heel erg goed :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:24

@doubtless: de aller eerste broek met de drie knoopjes. Waar is die vandaan? Vind hem prachtig :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:46

Wauw, dat is een flinke hoeveelheid kleding Doubtless!

Ik vind de eerste spijkerbroek ook erg mooi, net als de boyfriend jeans. De rest is voor mij allemaal te 'kantoor-achtig' zeg maar :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:13

Das mooi want dat heb ik voor m'n nieuwe werkplek gekocht :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:36

Ik kreeg vorige week mijn PUGS trui van H&M binnen, maar omdat het bij mijn mama binnenkomt had ik hem gisteren.. Mannenmaat XL is misschien toch wel een beetje érg groot, maar ik vond hem te cool om terug te sturen. En dus heb ik er een lekker oversized outfitje mee gemaakt. :)
Afbeelding
Afbeelding

Vind alleen outfitfoto's maken zo lastig.. Het lijkt hier net of hij gewoon kort is en ik alleen maar een legging eronder heb, terwijl hij in werkelijkheid gewoon goed over m'n kont valt en voor de zekerheid ook nog zo'n simpel katoenen rokje eronder heb.. Heeft iemand daar tips voor?
En wat vinden jullie sowieso van de outfit? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:41

Ik vind de outfit leuk! En wat betreft outfitfoto's denk ik dat de hoek waar vanuit je foto's maakt te laag is. Soms komt dat omdat je te dichtbij staat maar vooral bij de eerste foto lijkt dat niet het geval. Je moet er rekening mee houden dat de beste "angle" om een fashion foto vanuit te maken is als de fotograaf op zijn hurken zit. Het is dus een stuk hoger dan waar jij de camera nu hebt. Dat is buiten de duidelijkste hoek ook nog eens de meest flatterende hoek :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:43

Ik vind het een outfit die niet veel goed doet aan je figuur, eigenlijk.. wel hele leuke legging!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:43

Dankjewel! Daar kan ik wat mee. :) Dit was ook m'n eerste echte outfitfoto van heel m'n lichaam laat ik maar zeggen, maar ik wil er wel mee doorgaan, zou supergraag gaan bloggen. Het lastige is alleen dat ik meestal niemand heb die foto's van me maakt, maar ik kan m'n telefoon natuurlijk wel op een betere hoogte plaatsen.

Rebeccaa schreef:
Ik vind het een outfit die niet veel goed doet aan je figuur, eigenlijk.. wel hele leuke legging!

Snap ik. :) Ik twijfelde al of het geschikt voor mij zou zijn omdat ik van boven echt veel slanker ben dan van onderen, en dat zie je natuurlijk niet in zo'n oversized trui, maar in de spiegel leek het erg mee te vallen. Eens kijken hoe het eruitziet als ik vanuit een fatsoenlijke hoek foto's maak, en als het dan nog zo lijkt moet ik die fantastische trui misschien maar een nieuw baasje geven.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:50

Ik moet zeggen dat het met een telefoon vaak sowieso lastig is. Als je wilt gaan bloggen moet je, je absoluut niet laten stoppen door wat ik zeg want bloggen is heel leuk, maar ik zou dan eerst kijken naar een betere camera om foto's mee te maken. De foto's die je nu plaatst zijn donker en heel blauwig, leuk voor jezelf maar als je echt serieus wilt gaan bloggen (dus evt geld ermee verdienen en bekender worden zeg maar) dan komt het gewoon niet echt serieus over zeg maar. Ik maak echt nooit outfitfoto's met mijn telefoon, als ik ze überhaupt al post, wat niet heel vaak is, dan laat ik ze door mijn vriend maken. Maar nogmaals, laat je absoluut niet stoppen door wat ik zeg hoor!

Ik snap trouwens wel wat Rebecca bedoelt. Wij hebben volgens mij nogal hetzelfde soort figuur, bredere heupen en wat smaller aan de bovenkant, als ik het zo bekijk. Ik draag ook het liefst mijn oversized trui met een legging eronder, dat zit super lekker en is echt mijn joggingpak als het ware. Het is alleen niet het meest flatteuze omdat het je heupen nog net wat breder maakt. Als ik toch echt graag mijn lange trui aan wil combineer ik het meestal met een panty en dan high waisted shorts. Ik stop mijn trui er en dan een beetje in zodat je duidelijk kan zien dat ik wel een kort broekje aan heb. Ook scheelt het al een hoop om je haar los te gooien, op één of andere manier maakt dit je bovenkant (schouders + taille) optisch een stukje breder.

Hoop dat je het niet opvat alsof ik één of andere vervelende zeur ben, vind het een hele leuke outfit en je moet hem absoluut dragen zoals je zelf wilt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 21:54

Nogmaals, zo'n leuke trui hoeft absoluut geen nieuw baasje! Het is alleen wel zo dat als je van onderen wat voller bent (wat ik dus ook heb) en je niet een iets meer "flatterend" bovenstuk draagt, die dus accent legt op je smalle delen, je heel snel heel vol lijkt. Terwijl je absoluut geen volle meid bent!
Als ik echt een rotdag heb wbt mijn figuur draag ik draag een zwarte spijkerbroek met een peplum top. Die zit strak aan de bovenkant en loopt dan beneden wat verder uit.
http://lebeautygirl.com/wp-content/uplo ... gs%2B2.png
Ik vind dit absoluut geen mooie combi en ik vind de top die zij aan heeft ook niet leuk. Je kan peplum tops kopen in alle kleuren, ik vind gewoon mat zwart het mooist. Maar het illustreert wel heel duidelijk wat ik bedoel. Het kleedt je onderkant gewoon ontzettend af.

Ik durf zelf geen compleet strakke bovenstukjes boven een spijkerbroek te dragen omdat mijn lovehandles dan aan alle kanten uitsteken, maar dit is dan zo'n goed alternatief. De optische focus wordt net iets boven mijn zwembandje gelegd, wat meer richting mijn borsten. Vooral met een mooie push up BH is dit echt de perfecte outfit voor mijn figuur!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 22:01

Ik vind je zeker geen zeur, vind het juist heel fijn om tips te krijgen! Bloggen hoeft niet al te serieus te zijn en ik hoef er geen geld mee te verdienen, maar het lijkt me leuk om mijn verhaal en rare outfits met de wereld te delen. :+ Daarentegen is een goede camera dan nog steeds een goede tip.
De tips om m'n trui beter te combineren ben ik eerlijk gezegd ook alleen maar heel erg blij mee, echt!
Dat van die peplum top is trouwens ook echt een goede tip! Ik vond die dingen altijd verschrikkelijk, maar door die foto vind ik ze al wat minder verschrikkelijk, en als er nog een beetje mooiere zijn (wat zeker weten zo is) is het al helemaal de moeite waard. :D