wyoming schreef:_San87_ schreef:Dat kun je toch opvragen bij de werkgever/uitkeringsinstantie?
Ik heb geen werkgever of uitkeringsinstantie.
Hoe kom je dan aan je geld?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Dan van 3 jaar je inkomstenbelasting overleggen.
_San87_ schreef:Dan lever je bankafschriften in die aantonen dat je maandelijks X-bedrag ontvangt.
Suzanne F. schreef:Partneralimentatie of kinderalimentatie?
Is dat zo hoog dat je geen uitkering kan ontvangen? Ik dacht dat dit niet meetelde in je inkomen trouwens.
Edit: partneralimentatie is wel inkomen, kinderalimentatie niet
wyoming schreef:Suzanne F. schreef:Partneralimentatie of kinderalimentatie?
Is dat zo hoog dat je geen uitkering kan ontvangen? Ik dacht dat dit niet meetelde in je inkomen trouwens.
Edit: partneralimentatie is wel inkomen, kinderalimentatie niet
Het is kinderalimentatie. Voor de belastingdienst is dat geen inkomen, maar voor een bijstandsuitkering wordt het wel als inkomen gezien en wordt het er vanaf getrokken.
Suzanne F. schreef:Ik wil niet het topic kapen maar als je alleen kinderalimentatie ontvangt heb je dus geen inkomen.
Dus je krijgt nu ook geen bijstandsuitkering?
Ik weet niet of een woningbouw akkoord gaat met alleen kinderalimentatie als ‘inkomstenbron’.
Polarize schreef:Ik had echt gehoopt dat mijn misselijkheid van vanochtend door zenuwen voor school kwam, maar het blijft maar aanhouden. De rest van de klachten van de buikgriep zijn wel weg maar dit is echt naar
Ik durf ook gewoon geen vast eten te hebben voordat die misselijkheid grotendeels weg is, wat het alleen maar erger maakt. Ik heb net een crackertje gehad, en ga dan zo zitten stressen over dat ik misschien te misselijk ga worden, dat ik juist misselijker wordt
xSagan schreef:Polarize schreef:Ik had echt gehoopt dat mijn misselijkheid van vanochtend door zenuwen voor school kwam, maar het blijft maar aanhouden. De rest van de klachten van de buikgriep zijn wel weg maar dit is echt naar
Ik durf ook gewoon geen vast eten te hebben voordat die misselijkheid grotendeels weg is, wat het alleen maar erger maakt. Ik heb net een crackertje gehad, en ga dan zo zitten stressen over dat ik misschien te misselijk ga worden, dat ik juist misselijker wordt
Wat naar dat het nog niet beter gaat. Hou het wel goed in de gaten hè? Ivm kans op uitdroging. Die wil je er niet bij hebben.![]()
Hier weer te veel emotie gehad vandaag die ik nu als beginnende pay back terug krijg. Gelukkig dat ik de geplande uitje afgezegd had, maar blijf dat moeilijk vinden.
Suzanne F. schreef:Ik wil niet het topic kapen maar als je alleen kinderalimentatie ontvangt heb je dus geen inkomen.
Dus je krijgt nu ook geen bijstandsuitkering?
Ik weet niet of een woningbouw akkoord gaat met alleen kinderalimentatie als ‘inkomstenbron’.
Hutcherson schreef:De assistent arts vandaag die mijn man zijn infectie in zijn lies ging ledigen, die drie keer toe telefoon kreeg en inhoudelijk ging overleggen en in dossier ging kijken van andere patienten terwijl mijn man met zijn broek op zijn knieen lag te wachten tot hij weer geholpen werd. Ik had echt zoiets van: dit had ik thuis prima zelf kunnen doen
Vond het totaal onprofessioneel, lomp en frustrerend wat ze deed
Bovendien was het inhoudelijk overleg met volledige namen, geboortedata en medische gegevens. Ik ben medisch geschoold en heb letterlijk alles meegekregen van de situatie van die patiënten.
En mijn geliefde lag daar hulpeloos te wachten.
Maar uiteindelijk de hele dag in ziekenhuis geweest voor extra echo's en controles. Alles was gelukkig goed