Coco4life schreef:rien10 schreef:Vuurwerk. Pony over de pis.
Nog steeds?!
Hier is het vooral in het weekend bijna elj weelend nog raak... je word er niet goed van
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Die ellendige regen.
De wind maakt me niets uit, maar die regen ben ik wel zo verschrikkelijk zat!
Caira schreef:Een zieke man en kind. Kindlief is 2 en doet het zo veel beter dan vriend’lief’. Zelf ben ik als eerste ziek geworden dus al bijna weer beter. Maar ik zweer jullie, de hele bingo kaart van mannengriep is zowat al voorbij gekomen. Met net de 2 parels: we moeten elkaar hier doorheen helpen én het lijkt wel of mijn griep heftiger is dan wat jij had. Volgens mij als ik het goed plan en een vrouwelijke rechter tref dan moet ik hiermee weg kunnen komen toch?!
Caira schreef:MarlindeRooz schreef:Heb sinds een tijdje random tintelingen in m’n armen en handen.
Nou dat moet je niet gaan googelen je hebt direct de ergste ziektes.
Voordat je je echt zorgen gaat maken neem een goede dosis magnesium elke dag. Magnesium tekort kan dit ook veroorzaken.
Polarize schreef:Ik zeg altijd voor de grap "als ik hoest is het serieus" want eigenlijk hoest ik helemaal niet snel, maar ik had me net toch een hoestbui..en benauwd, bah, niks aan. Hopen dat het met een nachtje slapen beter gaat.
Cowboy55 schreef:Myfairytale schreef:Die ellendige regen.
De wind maakt me niets uit, maar die regen ben ik wel zo verschrikkelijk zat!
Grappig. Bij mij juist andersom. Ik ben 50 jaar serieus slecht ziend geweest (tegenwoordig niet meer) en harde wind beïnvloedt nog een zintuig, gehoor. Altijd een hekel gehad aan wind. Nog meer desoriëntatie. Ik word zenuwachtig van de kustprovincies: te veel wind.
hahahatsjoe schreef:Cowboy55 schreef:
Grappig. Bij mij juist andersom. Ik ben 50 jaar serieus slecht ziend geweest (tegenwoordig niet meer) en harde wind beïnvloedt nog een zintuig, gehoor. Altijd een hekel gehad aan wind. Nog meer desoriëntatie. Ik word zenuwachtig van de kustprovincies: te veel wind.
Hoe kan het dat je nu niet meer slechtziend bent ?