Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:52

Coco4life schreef:
rien10 schreef:
Vuurwerk. Pony over de pis.

Nog steeds?!

Hier is het vooral in het weekend bijna elj weelend nog raak... je word er niet goed van

Coco4life

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:54

Bij ons is het gelukkig voorbij

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:55

Loop al een maand met 2 verschillende verkoudheden achter elkaar. 1e was bijna weg, komt de 2e er bovenop. Op de eerste week een paar dagen na, gewoon normaal gefunctioneerd, want toen was ik echt beroerd inclusief koorts. Nu is mijn man verkouden, vandaag eerste dag. Dan kom hij heel zielig uit zijn werk, voelt zich niet fijn. Gaat toch de deur uit, voor de lol, komt blij thuis. Half uur later vindt hij zichzelf zoooo zielig want hij voelt zich zoooo beroerd. Komt op een gegeven moment dat hij denkt keelontsteking te hebben, want zijn keel doet toch wel heel zeer. Ja schat, dat kan met een verkoudheid. Het is niet meteen keelontsteking :roll:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:07

Die ellendige regen.
De wind maakt me niets uit, maar die regen ben ik wel zo verschrikkelijk zat!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:16

Myfairytale schreef:
Die ellendige regen.

Grappig. Bij mij juist andersom. Ik ben 50 jaar serieus slecht ziend geweest (tegenwoordig niet meer) en harde wind beïnvloedt nog een zintuig, gehoor. Altijd een hekel gehad aan wind. Nog meer desoriëntatie. Ik word zenuwachtig van de kustprovincies: te veel wind.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:34

Mijn opa belde dat hij de laatste tijd last heeft van zijn slokdarm. Moet morgen direct naar het ziekenhuis komen ( heeft in het verleden maagkanker gehad en inmiddels al jaren geen maag meer). We vrezen weer een beetje voor het ergste weer :(

Maar goed hij was er zelf nog positief onder en het kon ook heel veel andere onschuldige oorzaken hebben dus daar gaan we maar gewoon vanuit.

Ben er nu wel spontaan zenuwachtig van bah!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:41

purny schreef:
Marcella schreef:
Slakje in mijn verse spinazie.

Het teken dat het heel biologisch is

_O-

Is mijn eigen spinazie. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:47

Ik zeg altijd voor de grap "als ik hoest is het serieus" want eigenlijk hoest ik helemaal niet snel, maar ik had me net toch een hoestbui..en benauwd, bah, niks aan. Hopen dat het met een nachtje slapen beter gaat.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:54

Reed zojuist op de snelweg richting huis, was op een verjaardag geweest. Is gewoon de afrit naar huis spontaan afgesloten. Waarom melden ze dat niet even eerder, dan had ik de afrit ervoor genomen. Nu moest ik tien kilometer omrijden. Flauw

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 00:13

Was vandaag mn autosleutels kwijt terwijl ik met een zeer nerveuze vrouw naar de bedrijfsarts moest. Grrr...
Gelukkig gevonden en ging het gesprek erg prettig.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 07:48

Dat ik altijd te laat naar bed ga en elke ochtend zo moe wakker wordt. Maar lukt me gewoon niet eerder naar bed te gaan en dat vind ik stom...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 08:37

Ik hoorde in mijn droom iets tikken, en kon maar niet achterhalen wat het was. Toen schrok ik wakker. Het was binnen ook weer eens aan het regenen :(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 08:41

Een zieke man en kind. Kindlief is 2 en doet het zo veel beter dan vriend’lief’. Zelf ben ik als eerste ziek geworden dus al bijna weer beter. Maar ik zweer jullie, de hele bingo kaart van mannengriep is zowat al voorbij gekomen. Met net de 2 parels: we moeten elkaar hier doorheen helpen én het lijkt wel of mijn griep heftiger is dan wat jij had. Volgens mij als ik het goed plan en een vrouwelijke rechter tref dan moet ik hiermee weg kunnen komen toch?!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:03

Caira schreef:
Een zieke man en kind. Kindlief is 2 en doet het zo veel beter dan vriend’lief’. Zelf ben ik als eerste ziek geworden dus al bijna weer beter. Maar ik zweer jullie, de hele bingo kaart van mannengriep is zowat al voorbij gekomen. Met net de 2 parels: we moeten elkaar hier doorheen helpen én het lijkt wel of mijn griep heftiger is dan wat jij had. Volgens mij als ik het goed plan en een vrouwelijke rechter tref dan moet ik hiermee weg kunnen komen toch?!

Zodra die zijn testament erbij pakt heb je wat mij betreft vrijbrief.
Jaren in de zorg gewerkt en echt de mannen waren de grootste baby's. Vrouwen zeurde een stuk minder.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:15

Jep, zodra een man wat heeft, is het meteen drama. Heb er hier ook zo een. Gisteren was het nog keelontsteking, vandaag zou het griep zijn, en ik blijf er bij dat hij gewoon een fikse verkoudheid heeft.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:18

Heb sinds een tijdje random tintelingen in m’n armen en handen.

Nou dat moet je niet gaan googelen je hebt direct de ergste ziektes. :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:23

MarlindeRooz schreef:

Voordat je je echt zorgen gaat maken neem een goede dosis magnesium elke dag. Magnesium tekort kan dit ook veroorzaken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:25

Caira schreef:
MarlindeRooz schreef:

Voordat je je echt zorgen gaat maken neem een goede dosis magnesium elke dag. Magnesium tekort kan dit ook veroorzaken.

Thanks! Wilde dit sowieso gaan nemen maar nu helemaal.

Maak me gelukkig nog niet echt zorgen maar vind het meer irritant. Ben gelukkig absoluut niet hypochonder. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:52

Gisteren eindelijk mijn nieuwe pantoffels (uggs) binnen gekregen, krijg ik ze met geen mogelijkheid aan.
En er zit geen terugstuur label bij, oftewel zoek het uit!

Straks maar bij een winkel vragen waar ik ze niet gekocht heb of ze ook via de site van Uggs de pantoffels omwisselen of retourneren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:02

Politiek, ik snap er niks van maar volgens mij wil ik het ook niet snappen.

En ik vind het creepy dat ik steeds meer mensen lijk te treffen overal en nergens met zenuwproblemen aan de armen en/of handen, dan vraag ik mij toch af of er wat gaande is of dat het een perfect voorbeeld is van Baader-Meinhof Phenomenon :')

Siggislief al gekeken op de website waar je ze hebt gekocht? Misschien dat het ergens op te site te downloaden is of dat ze hem via de mail kunnen opsturen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:08

Polarize schreef:
Ik zeg altijd voor de grap "als ik hoest is het serieus" want eigenlijk hoest ik helemaal niet snel, maar ik had me net toch een hoestbui..en benauwd, bah, niks aan. Hopen dat het met een nachtje slapen beter gaat.

mijn moeder had Astma en COPD. Die hoestte dus heel veel en liep soms ook erg rood aan.
Omdat ze dat vaak had, reageerde mijn zus en ik nooit direct.
Dus dan ben je ergens. En mijn moeder schoot in een hoestbui en vervolgens bleef ik gewoon met mijn telefoon spelen.
De blikken van de mensen om mij heen die ik kreeg. :') Ik was vast de verschrikkelijke dochter from hell voor sommige. }:) Maar ik kon er toch weinig tot niets aan veranderen. Behalve zo nu en dan een zakdoek aangeven en op een gegeven moment een flesje water geven.
Het had voor mij geen zin om iedere keer in de stress te schieten als ze begon met hoesten. O:)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:27

Cowboy55 schreef:
Myfairytale schreef:
Die ellendige regen.

Grappig. Bij mij juist andersom. Ik ben 50 jaar serieus slecht ziend geweest (tegenwoordig niet meer) en harde wind beïnvloedt nog een zintuig, gehoor. Altijd een hekel gehad aan wind. Nog meer desoriëntatie. Ik word zenuwachtig van de kustprovincies: te veel wind.

Hoe kan het dat je nu niet meer slechtziend bent ?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:34

Het lukt me al niet eens om in de wachtrij te komen van de presale van Adèle -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:54

Op Vinted opzoek naar een leuk jurkje voor mijn diploma uitreiking maar ik weet niet wat leuk is en wat goed staat en wat ik daadwerkelijk durf te dragen :') zit al een uur te scrollen

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 10:57

hahahatsjoe schreef:
Cowboy55 schreef:

Hoe kan het dat je nu niet meer slechtziend bent ?

Ik bleek staar te hebben. Dus staaroperatie: Lenzen eruit, vervangen door kunststof. Tegenwoordig een routine operatie. Leuke bijkomstigheid: van -8 naar -1/-1,5. Ofwel: van bijna blind zonder bril (alles vanaf 30 centimeter voor mijn neus was vaag) naar alleen nog bril voor auto rijden, sporten. Dingen als eten (maken) en achter de PC zitten gaat zelfs beter zonder bril.