Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:33

Captain schreef:
Dat de hond hier nog steeds is.. Ik ben echt zo ongelukkig door dat beest en mijn vriend doet net alsof hij dat niet door heeft. ;(

Hoe komt het :oo. Ik dacht dat t een leuk beest was.

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:35

Nope. Ik heb gewoon geen klik met hem en stoor me aan alles. Ligt ook echt gedeeltelijk aan mij hoor want hij doet geen gekke dingen maar ik heb er gewoon niks mee. We hebben nu afgesproken tot eind oktober aan te kijken maar mijn god ik vind het allemaal zo poedersuiker.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:36

Captain schreef:
Nope. Ik heb gewoon geen klik met hem en stoor me aan alles. Ligt ook echt gedeeltelijk aan mij hoor want hij doet geen gekke dingen maar ik heb er gewoon niks mee. We hebben nu afgesproken tot eind oktober aan te kijken maar mijn god ik vind het allemaal zo poedersuiker.

Ah, klote is dat. Wat er niet is, is er niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:39

Ah oliebol, dat is echt niet leuk :knuffel:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:42

Ik ben bang dat dat echt niet meer gaat veranderen dan.

Ik had het met een vorige hond ook, had niets met hem.
Maar mijn vriend was er dol op.
Ik had ook geen hekel aan de hond en we hadden ook nog meerdere honden die ik wel leuk vond.
Dus we hebben hem nooit weggedaan.
Maar nooit is dat gevoel veranderd.
En dat lag ook echt aan mij. Was een super lieve sociale hond. Maar denk ik dat ik hem te lief vond, te braaf.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:30

Zou het niet helpen om zelf wat met je hond te ondernemen Captain? Een leuke cursus ofzo dat je de hond beter leert kennen dan enkel de irritante aanwezigheid?

Het gaat om die Dalmatier toch? Hoe oud is die nu?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:47

Ja, ik wil graag agility op gaan pakken of voor een step want actieve dingen doen zijn wel oke want dan luistert hij goed. Ik vind die wandelingen e.d. ook echt geen probleem maar zijn aanwezigheid in huis stoort me gewoon.

Hij is 10 maanden.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 19:51

Ik zou het echt nog een kans geven met zelf iets te gaan ondernemen met de hond. Maar als het echt gaat om de haren/viezigheid/verplichte uitlaatrondjes die je storen dan wordt het wel een lastige.

In ieder geval niet gemakkelijk voor zowel jou, je vriend (die hem wel leuk vindt) en de hond ook niet. Ik hoop dat jullie uit de beslissing komen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:41

Captain, misschien is het een idee om eens positief te kijken naar de hond. In de tijd dat hij er is heb ik eigenlijk niet veel positiefs gelezen van hem/haar. En dat is zonde, want jullie zijn wel voor die hond vanaf pup gegaan.

Voor de step zijn niet alle honden geschikt voor, dus ik zou niet alle hoop daarop vestigen. Ga leuke dingen doen samen, probeer een band te creëren, want jullie leven wel samen in huis. Ga proef lessen doen in diverse activiteiten denk aan frisbee, agility, speuren, jacht, flyball, canicross etc. Maar blijf niet focussen op alle negatieve dingen van de hond. Dan wordt het nooit wat.

En als hij alsnog herplaatst gaat worden zou ik dat juist zo snel mogelijk doen. Niet wachten tot hij ouder is, dan is het voor de hond alleen maar moeilijker juist.

Edit; daarnaast is hij ook nog jong. Dus de echt actieve dingen zoals stepjoring, bikejoring, canicross is meestal pas vanaf 1 a 1,5 jaar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 20:49

Ik probeer dat ook zeker te doen, daarom zeg ik ook dat het ook grotendeels aan mij ligt want hij doet eigenlijk geen gekke dingen. :j We wandelen al veel, we doen hersenspelletjes, heb spullen gekocht voor speuren maar daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat lost het probleem in huis niet op dat ik gek wordt van de prikkels die ik van hem krijg.

Ik weet inderdaad dat agility vanaf 1 jaar is, dus dat kan helaas nog niet. Wel gaat hij graag mee naast de fiets en vind ik dat ook leuk om te doen.

En dit is het ergenissentopic, natuurlijk lees je hier negatieve dingen. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 21:50

Shenavallie schreef:
Katers zijn juist zo leuk! :j

Ja als ze slapen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:12

Staking ov deze week woensdag en vrijdag. Top.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:16

Captain schreef:
Ik probeer dat ook zeker te doen, daarom zeg ik ook dat het ook grotendeels aan mij ligt want hij doet eigenlijk geen gekke dingen. :j We wandelen al veel, we doen hersenspelletjes, heb spullen gekocht voor speuren maar daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat lost het probleem in huis niet op dat ik gek wordt van de prikkels die ik van hem krijg.

Ik weet inderdaad dat agility vanaf 1 jaar is, dus dat kan helaas nog niet. Wel gaat hij graag mee naast de fiets en vind ik dat ook leuk om te doen.

Volgens mij woon je in de buurt. Op onze club geven ze ook fun klas. Beetje een beginnetje naar Agility! Kynologen club Neder Veluwe

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:16

[***] schreef:

Kun je in de buurt van je stage adres overnachten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:17

[***] schreef:

En ik heb vrijdag een levensbelangrijk tentamen. *D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:17

Captain schreef:

Hoopers training is wel een optie :j.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:19

Grrrr, ik heb zojuist de crackers die we nog in huis hadden aangebroken met komkommer salade erop. Vallen ze op de bank en op de grond. Natuurlijk met de natte kant naar beneden. -:(- Dus derrie op de bank en op de grond. :x

Zooooooo irritant. Wou eindelijk eens een avondje rustig thuis op de bank zitten. Kan ik met een doekje lopen poetsen. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:21

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Nee. Er is geen hotel of iets in de buurt, en bij een wildvreemde in huis ga ik absoluut niet doen. Mijn collega's ken ik nog niet echt (niet meer dan een keer een handje geven).
Ik probeer er wel voor te zorgen dat ik thuis aan de slag kan met mijn verslag ofzo, maar dat moet absoluut niet vaker voor gaan komen.

MarlindeRooz schreef:
[***] schreef:

Oh fijn! En vast een superbegripvolle opleiding die zegt dat je maar ander vervoer moet regelen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 22:30

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Nee. Er is geen hotel of iets in de buurt, en bij een wildvreemde in huis ga ik absoluut niet doen. Mijn collega's ken ik nog niet echt (niet meer dan een keer een handje geven).
Ik probeer er wel voor te zorgen dat ik thuis aan de slag kan met mijn verslag ofzo, maar dat moet absoluut niet vaker voor gaan komen.

MarlindeRooz schreef:

Oh fijn! En vast een superbegripvolle opleiding die zegt dat je maar ander vervoer moet regelen?

Balen. Bij een vreemde in huis zou ik ook niet doen.

Hopelijk hebben ze op je stage begrip voor de situatie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 23:34

De hechting die ik in mijn mond heb na het trekken van die kies die is echt mega irritant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 23:51

Vanmiddag ruzie gehad met brandnetel nu weer blaasjes op mijn vingers.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 00:29

Aan dat de trien,die me van de week op een haar na net niet frontaal aanreed,vandaag achter mij reed al bumperklevend.
Op een gegeven moment moet ik de voorlaatste straat links af voor ik thuis arriveer en ik herinnerde me plots ook dat zij een jaar geleden diegene was die me net voor een verkeersdrempel en een voorrang van rechts als een gek inhaalde.
Al een geluk dat er toen niemand van rechts aan kwam.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 02:42

Er ligt hier iemand te kreunen en te steunen in zijn bed met volgens hem de ergste hoofdpijn ooit , een volle neus , beroerd en rillerig. Oftewel een griepje of weer een heftige migraine aanval.

Afgelopen weekend had hij ook de ergste hoofdpijn ooit , maar hij loopt nu wel de halve kamer af te breken en zijn bed naar de woonkamer te verhuizen.

Als hij pijn heeft of niet fit is dan piept het wel behoorlijk dar je haast in staat bent om 112 te bellen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 03:08

xPabloBokt schreef:
Rennie89 schreef:
Sollicitatie ging niet goed, kreeg kortsluiting. Ze vonden mij sterk van de regels en dat het moet gaan zoals ik wil (ben leidinggevende en ik werk zoals mijn werkgever verwacht dat ik doe) en dat ik niet collegiaal ben (waar dat op gebaseerd is geen idee, probeer het juist iedereen naar hun zin te maken en met iedereen meedenken en begeleiden waar nodig). Heel jammer… maar misschien had ik daar ook meer over moeten vertellen maar het kwam niet in mij op op dat moment… is het dus niet geworden, terwijl ik voor een gelijkwaardige functie op andere locatie wel door ben

Nou ik vind het vooral frappant dat ze zo veel aannames doen uit een gesprek. Denk dat je blij moet zijn dat je daar niet terecht gekomen bent.

Ja ik was hier ook wel echt in teleurgesteld. Ik probeer juist iedereen het altijd naar de zin te maken en ondanks dat ik heel fel kan reageren wil ik wel dat iedereen met een goed gevoel zijn werk kan doen. Ik heb hun dan echt een heel vreemd beeld gegeven maar ik was ook zo verdomd zenuwachtig. Maar nee; kon mij echt niet vinden in hun uitspraken

Caira schreef:
Mijn paard in laten slapen vanmorgen welke ik al 25 jaar had. Alles is nu gewoon even poedersuiker…

Heel veel sterkte :knuffel:

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 07:19

2 nachten op rij amper geslapen ondanks slaapmedicatie. Iets teveel stress in mijn lijf. Mag wel een keer ophouden grrrr