Captain schreef:Dat de hond hier nog steeds is.. Ik ben echt zo ongelukkig door dat beest en mijn vriend doet net alsof hij dat niet door heeft.
Hoe komt het

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Nope. Ik heb gewoon geen klik met hem en stoor me aan alles. Ligt ook echt gedeeltelijk aan mij hoor want hij doet geen gekke dingen maar ik heb er gewoon niks mee. We hebben nu afgesproken tot eind oktober aan te kijken maar mijn god ik vind het allemaal zo poedersuiker.
Captain schreef:Ik probeer dat ook zeker te doen, daarom zeg ik ook dat het ook grotendeels aan mij ligt want hij doet eigenlijk geen gekke dingen.We wandelen al veel, we doen hersenspelletjes, heb spullen gekocht voor speuren maar daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat lost het probleem in huis niet op dat ik gek wordt van de prikkels die ik van hem krijg.
Ik weet inderdaad dat agility vanaf 1 jaar is, dus dat kan helaas nog niet. Wel gaat hij graag mee naast de fiets en vind ik dat ook leuk om te doen.
En dit is het ergenissentopic, natuurlijk lees je hier negatieve dingen.
Captain schreef:Ik probeer dat ook zeker te doen, daarom zeg ik ook dat het ook grotendeels aan mij ligt want hij doet eigenlijk geen gekke dingen.We wandelen al veel, we doen hersenspelletjes, heb spullen gekocht voor speuren maar daar nog geen tijd voor gehad. Maar dat lost het probleem in huis niet op dat ik gek wordt van de prikkels die ik van hem krijg.
Ik weet inderdaad dat agility vanaf 1 jaar is, dus dat kan helaas nog niet. Wel gaat hij graag mee naast de fiets en vind ik dat ook leuk om te doen.
En dit is het ergenissentopic, natuurlijk lees je hier negatieve dingen.
_San87_ schreef:[***] schreef:Staking ov deze week woensdag en vrijdag. Top.
Kun je in de buurt van je stage adres overnachten?
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Staking ov deze week woensdag en vrijdag. Top.
En ik heb vrijdag een levensbelangrijk tentamen.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Kun je in de buurt van je stage adres overnachten?
Nee. Er is geen hotel of iets in de buurt, en bij een wildvreemde in huis ga ik absoluut niet doen. Mijn collega's ken ik nog niet echt (niet meer dan een keer een handje geven).
Ik probeer er wel voor te zorgen dat ik thuis aan de slag kan met mijn verslag ofzo, maar dat moet absoluut niet vaker voor gaan komen.MarlindeRooz schreef:En ik heb vrijdag een levensbelangrijk tentamen.
Oh fijn! En vast een superbegripvolle opleiding die zegt dat je maar ander vervoer moet regelen?
xPabloBokt schreef:Rennie89 schreef:Sollicitatie ging niet goed, kreeg kortsluiting. Ze vonden mij sterk van de regels en dat het moet gaan zoals ik wil (ben leidinggevende en ik werk zoals mijn werkgever verwacht dat ik doe) en dat ik niet collegiaal ben (waar dat op gebaseerd is geen idee, probeer het juist iedereen naar hun zin te maken en met iedereen meedenken en begeleiden waar nodig). Heel jammer… maar misschien had ik daar ook meer over moeten vertellen maar het kwam niet in mij op op dat moment… is het dus niet geworden, terwijl ik voor een gelijkwaardige functie op andere locatie wel door ben
Nou ik vind het vooral frappant dat ze zo veel aannames doen uit een gesprek. Denk dat je blij moet zijn dat je daar niet terecht gekomen bent.
Caira schreef:Mijn paard in laten slapen vanmorgen welke ik al 25 jaar had. Alles is nu gewoon even poedersuiker…