Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Ja, klopt. Zo fijn dat je er blij mee bent. Ik heb nog zoveel dingen bedacht die ik later vergeten ben. De dieren bijvoorbeeld
. Maar het was echt een super leuke ervaring zo. En na het koekjespakket vond ik de icing een leuke aanvulling. Ik kan je wel aanraden niet de hele zak in 1 keer te manen. Dat is echt veel teveel.
En fijn dat je meisje zo blij is met de olifant. Mijn dochters waren er niet over te spreken dat ik iets aan het maken was, wat niet voor hun was![]()
En de puzzel hint, die was omdat ik de puzzel die ik in het pakket wilde stoppen niet meer kon vinden. Overal gezocht thuis, maar die vind ik over een week wel waarschijnlijk. Je hebt wel gevonden dat ik Lisette heet, maar orchidee omdraaien maakt dus mijn boktnaam
![]()
En de chocolaatjes, die komen dus vanuit ons fijne winkeltje in Rijen, waar ik woon![]()
LaVitaBella, zie dat je ook in Brabant woont. Ik wil best inpakken hoor. Ik heb zoveel lol gehad. En een heel nieuw pinterest bord gemaakt.
Noisy schreef:Hierbij mijn verslagje![]()
Ik was dus net thuis van mijn werk en had mezelf net een lekkere mok thee ingeschonken toen de deurbel ging.
Mijn pakket!!![]()
![]()
![]()
[ [url=m/uKPibZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eenmaal geopend..Wat veel cadeautjes!
[ [url=m/9M2TOs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o9gJX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5DdGMW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkere thee en een boek en ook nog een leuk knutsel/priegel klusje. Verder nog wat lekkers om te snoepen en twee grappige foto houdertjes, een paar opbergdoosjes en een mooi houten schaaltje![]()
En een kaart met een prachtige Rottweiler op de voorkant. De achterkant bevat een hint...
[ [url=m/xRSOve.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MdiSsg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met deze kaart en hint had ik al een vermoeden wie mijn Santa zou kunnen zijn. En in combinatie met de kaart die ik eerder al kreeg weet ik het zeker!
AfricanLady ben jij mijn Santa?
Op de kaart jouw prachtige Rottweilerdame Leslie op de tafel in jouw nieuwe trimsalon. Wandelen en vooral ook de 4Daagse waren de andere hits
topsylover schreef:Ik ben ook aan het inpakken geslagen!![]()
Maar.. de doos is te kleinIk ben iets te enthousiast geweest met cadeautjes kopen voor mijn lootje. Maar ze had ook zoveel inspiratie gegeven!
![]()
Er ligt nog 1 cadeau op werk, die ga ik morgen inpakken en dan kan hij precies op tijd de deur uit!
Lootje, als je dit leest, alvast excuses voor de confetti![]()
![]()
Citaat:@Roosch, wellicht overbodig, maar Santa heeft/had tips voor jouw.
1. Weet je zeker dat de Fries op de tekening een Fries is? Horen Friezen niet euhm... Effen zwart te zijn?
2. Misschien moet je nog eens goed naar de achterkant van de enveloppen kijken
Citaat:@Tanya, jouw Santa geeft aan dat je niet te ver door moet denken, het is letterlijker dan je denkt!
Ik heb eventueel nog een tweede hint voor je, als je die wil, geef maar een gil
Citaat:@Mariekeoo met de zoekfunctie ga jij jouw Santa niet vinden. Ga op zoek naar het juiste profiel en ontmasker je Santa.
Citaat:@Blinnii, jij hebt de code helaas op de verkeerde manier opgelost.
Er staan 6 getallen op de enveloppen en de code geeft aan op welke plek deze getallen moeten staan.
Succes!
Megane schreef:Lieve santa, wat een fantastisch pakket. Ik ben zo ontzettend verwend![]()
Ik was net even naar de winkel toen de pakketbezorger opeens met een grote doos voor de deur stondDan is de ring toch wel heel handig haha.
[ [url=m/32VJ7r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo veel cadeautjes!!
[ [url=m/1E2pWw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een lief kaartje
[ [url=m/88ZjK5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle cadeautjes bij elkaar
[ [url=m/tVOLRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles net als vorig jaar onder toeziend oog uitgepakt (iets met.. er zit vaak iets voor haar in de pakketjes die ik bestel)
[ [url=m/zjRFBx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik werd van elk cadeautje zo ontzettend blij, wat heb je een ontzettend passend pakket voor mij weten te maken![]()
Alles uitgepakt bij elkaar
[ [url=m/pcsckB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gekregen:
Een mooie fles met lichtjes en decoratie
Een mandala kleurboek voor volwassenen
Pannenlappen
Dedoles sokkenDeze had ik nog niet, die gaan vannacht meteen aan haha
Warme sokken voor in huis
Een super schattige slee met handzeep
Heel tof fotolijstje
Robijn geurstokjes
Weckpot met bakmix voor chocolate chip cookies, super tof!! ik ga ze komend weekend proberen te maken met mijn zoon
Balletjes voor de honden, Ivy ging er al vandoor met de ballen nog in het netje tijdens het uitpakken dus er mist 1 op de foto![]()
En een heeeellee gave unicorn mok met daarin chocolademelk poeder en smarties![]()
[ [url=m/Nzydpi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3eEZXS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Coh6lD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Hints:
[ [url=m/f8ocRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben al even aan het zoeken geweest.. KM_Ris ben jij mijn ss?
Voorheen heette jij tringtring, je komt uit Limburg, je hebt 2686 posts, een hond, bent 28 en hebt 2 dochters
KM_Ris schreef:Jaaaa ik ben het! Super fijn dat je er zo blij mee bent![]()
Ik had de doos trouwens niet ingepakt omdat het papier scheurde. Baalde er van maar helaas.
Je was een super leuk lootje
Saul schreef:Ach onze dierentuin komt niets te kort, al denken sommige dat zelf wel![]()
Ik dacht idd al dat de koekjes zelf gemaakt waren! Ze zijn echt heerlijk!
En die glitter!! Zo gaaf!!
Dochterlief is nog steeds verliefd op de olifant en ze noemt het heel trots baby hulliefant![]()
Het dekentje is ook super schattig.
Wat ben jij creatief zeg!
Heel gaaf. Je bent echt een topper![]()
Oh en de chocolaatjes zijn ook al zo prachtig!
Nogmaals super suuuper bedankt!