Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Flying_Angel schreef:Dat we bij mijn schoonouders logeren en dat het daar 25 graden is in huis. ‘Het wordt snel warm in huis!’ Ze is nogal exotisch en vind het voor de ramen open te koud
Slapen jullie niet in een aparte kamer?
marleen_88 schreef:Dropneus95 schreef:Mijn crush heeft mij morgen uitgenodigd bij hem thuis. Hij dacht vanavond grappig te zijn, maar het eerste wat die morgen krijgt is een klap voor z'n harsens en hij moet heel wat doen om het goed te maken. Dat waren geen leuke grappen
Ik zou bedanken. Joejoe
. Menino schreef:Ik erger me aan de vlaag van paniek die al de hele dag in mijn buik zit en ik weet niet waarom.
Er zijn onnoemelijk veel redenen die ik kan bedenken. Rechtzaak. Erfbelasting die mogelijk 20K hoger uitvalt dan de accountant berekend had (Zoveel extra geld heb ik niet en wil het bedrijfspand van mijn vader wel graag houden), begin van studie, aannemers die me proberen te naaien (zonnepanelen die zonder communicatie of wat ineens 3 maanden later gelegd worden. Ik krijg nu geen contact meer met ze. Dus huppakee. Mag weer gaan dreigen met een jurist en een lading slechte reviews schrijven). Ik moet afvallen voor mijn gezondheid, maar het lukt niet en geeft me stress (want eetstoornisverleden).
Normaal gesproken kan ik het alleen wel relativeren. Maar vandaag voel ik me alsof ik 40 koffie's tegelijk heb weggekopt.
Miekje23 schreef:Appeltje_1 schreef:Ik kan op ziggo geen formule 1 kijken
[/quote
Npo1