En dat ik als een gek zat te blozen toen ie vroeg of ik serieus was

Hij zegt dat ie mij op een leuke manier wil vragen om z'n vriendin te zijn, maar ik ben daar veel te ongeduldig voor joh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Is een biecht dat ik vandaag die jongen die ik nu date heb toegegeven dat ik m leuk vind en t stiekem wel officieel wil maken?![]()
En dat ik als een gek zat te blozen toen ie vroeg of ik serieus was![]()
Hij zegt dat ie mij op een leuke manier wil vragen om z'n vriendin te zijn, maar ik ben daar veel te ongeduldig voor joh
Sterre98 schreef:Is een biecht dat ik vandaag die jongen die ik nu date heb toegegeven dat ik m leuk vind en t stiekem wel officieel wil maken?![]()
Sterre98 schreef:Vreselijk vind ik het haha. We liggen inmiddels 2 maanden lang 2x per week te knuffelen als we gaan slapen en heb school eens gemist om samen met m naar Zandvoort racing te gaan.
Ik vind t alleen echt pure horror dat ik blijkbaar zo snel bloos
Ben wel echt verliefd merk ik. En heerlijk cliche en typisch, maar zou wel oud en verschrompeld willen worden samen met m.
Bah klef gedoe uit
Fly_high schreef:Gedurfd advies met de huidige woningmarkt
En voor wie het nou weer vroeg, nee ik vind wurgen zeker niet vanille (of moet ik het nou choken noemen omdat Nederlands niet sexy is). Maar goed misschien ben ik oudbollig en saai en leer ik straks dat het allemaal rete vanille is zolang je niet aan je tepels aan t plafond hangt
Fly_high schreef:Gedurfd advies met de huidige woningmarkt
En voor wie het nou weer vroeg, nee ik vind wurgen zeker niet vanille (of moet ik het nou choken noemen omdat Nederlands niet sexy is). Maar goed misschien ben ik oudbollig en saai en leer ik straks dat het allemaal rete vanille is zolang je niet aan je tepels aan t plafond hangt
Kaitlyn schreef:Ik heb een beetje een resting bitch face, en als ik dan ook nog eens geconcentreerd ergens mee bezig ben, dan kan ik heel kortaf reageren, wat ik dan helemaal niet zo bedoel. En dat is vooral met nieuwe collega’s of stagiaires weleens een ding geweest, tot ze doorkregen dat het niet persoonlijk is bedoeld.
Fly_high schreef:Daadwerkelijk wurgen - ik vind ff bij de keel pakken met nauwelijks druk zeker geen wurgen, en woordenboek is het met me eens- kan best snel levensgevaarlijk zijn, ik zie daarom niet zo hoe het in het hokje gewone vanille seks zou moeten passen en iets wat je als tiener ff met je eerste beste date doet. Oke, tieners zijn dom
maar het is dan nog steeds bovengemiddeld dom.
Ben dan toch maar blij opgegroeid te zijn in een setting waar een gewone blowjob dé piek van ondeugende seks was