Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:20

Zonnetje81 schreef:
Prima toch?

Mijn tinder doet het niet openen en meteen weer weg springen.

Jep, hier ook!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:29

Valerie93 schreef:
Benzz schreef:
Toon die onzekerheid niet naar hem, dat is rete onaantrekkelijk voor mannen.

Ik weer niet of het onaantrekkelijk is, heb er niets over gezegd. Hij heeft zelf ook zijn onzekerheden/verlegenheid richting vrouwen. Dus hoop stiekem dat hij gewoon hetzelfde heeft.

Weet niet of ik al had gezegd dat ik een reactie heb gehad.
Maar ik had gestuurd; dan moeten we na je vakantie maar even een dag plannen, als het die dag slecht weer blijkt te zijn kunnen we alsnog gaan lunchen.

Reactie was;
Gaan we zeker doen schat.

Prima reactie toch, gewoon lekker doorappen over leuke dingen en jullie vakantie en richting het einde van de vakantie eens polsen naar een datum.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:26

Alja schreef:
Janine1990 schreef:

Ik heb nu ook twee die willen daten. Een akkerbouwer en een ambulanceman. Die laatste lijkt me nogal een haantje want hij laat er geen gras over groeien. Gok dat die op zoek is naar een wilde nacht.

Dat past helemaal in het straatje, een akkerbouwer die er geen gras overheen laat groeien :+

_/-\o_

@Janine Heeft de ambulanceman lang haar en komt ie uit Grunn?

Muronia

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:33

Nou Janine, de keuze is reuze! :D

Ik had vanmiddag mijn kennismaking. Ik was blij dat ik mn zonnebril op had toen ik aan kwam lopen (deed hem daarna beleefd af hoor, je moet elkaar wel aan kunnen kijken) want ik denk dat ik anders van kleur was verschoten. Uhm...wauw? Hoe is het mogelijk dat dit vrij rondloopt en met mij heeft afgesproken? We hebben heel gezellig 2 uur volgekletst en toen moest ik weer weg. En nu zit ik als een gekke tiener te wachten of ik ook een appje van hem krijg _O- . Zal wel niet, is vast te mooi om waar te zijn want hier zou ik nou echt op kunnen vallen. Niet alleen qua uiterlijk trouwens. :oo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 19:50

F_Orumster schreef:
@Janine Heeft de ambulanceman lang haar en komt ie uit Grunn?

Nee kort blond en komt uit Zwolle.

Het is trouwens de ambuboy die er geen gras over liet groeien haha. De akkerbouwer was leuker geweest _O-

Ambuboy kan ook wel eens iets te knap en gehaaid zijn heb ik het idee... :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 20:29

Haha Muronia is van der sokken geblazen zo te lezen. Leuk! :j :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 20:37

Wat heerlijk Muronia! Hopelijk is het helemaal wat je er nu bij voelt :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 20:42

Muronia schreef:
Nou Janine, de keuze is reuze! :D

Ik had vanmiddag mijn kennismaking. Ik was blij dat ik mn zonnebril op had toen ik aan kwam lopen (deed hem daarna beleefd af hoor, je moet elkaar wel aan kunnen kijken) want ik denk dat ik anders van kleur was verschoten. Uhm...wauw? Hoe is het mogelijk dat dit vrij rondloopt en met mij heeft afgesproken? We hebben heel gezellig 2 uur volgekletst en toen moest ik weer weg. En nu zit ik als een gekke tiener te wachten of ik ook een appje van hem krijg _O- . Zal wel niet, is vast te mooi om waar te zijn want hier zou ik nou echt op kunnen vallen. Niet alleen qua uiterlijk trouwens. :oo

Ooooh ik mis dit even, wat leeeeeeuk :D :D :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:07

Nu ben ik eigenlijk best nieuwsgierig hahaha

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:39

We zijn nu aan het appen :D ;)

Hij vond het ook leuk en wil graag weer afspreken.

Ik moet dit even kwijt:
*\%/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:40

Ik had er ook (onterecht) overheen gelezen, wat leuk zeg!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 21:55

Oooh wat tof Muronia!! <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:27

Muronia schreef:
We zijn nu aan het appen :D ;)

Hij vond het ook leuk en wil graag weer afspreken.

Ik moet dit even kwijt:
*\%/*

Whiiiiiieeeeee *\%/*
Ik zit gewoon te grijnzen op de bank van je blije berichtje, dit is je zo enorm gegund!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:30

Hoe gemakkelijk gaan jullie op date?

Ambuboy is vrij drammerig, ik kan nog niet peilen of het op een narcistische of een grappige manier is. Is het heel raar dat ik eerst een beetje wil aanvoelen wat voor vlees ik in de kuip heb?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:41

Janine1990 schreef:
Hoe gemakkelijk gaan jullie op date?

Ambuboy is vrij drammerig, ik kan nog niet peilen of het op een narcistische of een grappige manier is. Is het heel raar dat ik eerst een beetje wil aanvoelen wat voor vlees ik in de kuip heb?

Zolang jij niet denkt 'yes, leuk!' zou ik het niet doen.
Opdringerigheid vind ik zo onaantrekkelijk, voor mij gaan dan alarmbellen af. Gaat hij dan in person wel luisteren als je nee zegt tegen iets, of gaat hij dan ook zijn zin doordrammen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:47

Nou dat dus... Maar ik snap ook dat mensen niet weken willen chatten, dat hoef ik ook niet echt...

En deze gozer heb ik al eens eerder gematched en mee gekletst... Alleen toen ben ik weer van de app af gegaan :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 22:55

Ene keer meteen andere keer niet. Ligt aan het gevoel.

Mn date heb ik nu 2x gezien en wil erg graag afspreken. Maar hij heeft van die rare kikkerogen en dat vind ik zwaar onaantrekkelijk en krijg er verkeerde vibes bij. Plus wat andere zaken.

Na de eerste date voor mn vakantie gezegd wel weer af te willen spreken. Maar dag voor vertrek kwam ie even mn afvoer in de keuken fixen. Nou heeft ie het als nog niet gefixt. Maar toen ie tegenover me zat vielen die ogen erg op.

Hij vertelde ook van het spenden wat ie heeft gedaan. Het klonk in 3 dagen als een onwaarschijnlijk bedrag. En zo ja dan krijg ik er nog meer verkeerde ideeën van. (Als je zoveel geld kan uitgeven in 3 dagen)

Oa dus willen meedoen met zn rijke vriendjes in Marbella. Ik houd van luxe alla comfort en woon zee bovengemiddeld en luxe. Maar ik ben anderzijds een simpele ziel. Loop het liefst heel de dag in mn sport/paarden kleren. Eet het liefst gewoon in een eetcafe een kipsate met een colaatje. Dus ik vind dat geld over de balk smijten en decadent doen zwaar onaantrekkelijk. Toont ook voor mij onbewust als onvolwassen/onverantwoordelijk gedrag.

Maar nu denkt hij dus dat we nog gaan daten en wil met zn kleine katjes komen kijken.

Zegt ie vervolgens ook nog:
Is er ergens nog tijd voor mij tussendoor?

Dus moet ik even kijken hoe ik netjes zeg dat ik er niks in zie……..niet mn sterkste punt. Normaal is het van doei maar hij denkt mn afvoer nog te fixen en zit om de hoek op de camping. Maar ik voel nulll aantrekkingskracht. Zelfs in zn werkoutfit en de handyman uithangen dacht ik niet hmmm.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 06:37

Janine dat je je dit afvraagt zegt denk ik genoeg over je eigen gevoel erbij. En ik zou naar dat gevoel luisteren. Je zei maakte die akkerbouwer maar haast. Die spreekt je meer aan? Die ambu man op de rem trappen, kijken of hij jou respecteert of er overheen probeert te denderen. Dan heb je meteen je antwoord op hoe hij is denk ik?

Zonnetje... kikkerogen.. _O- . Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Wel zo snel mogelijk eerlijk proberen te zijn ondanks dat het lastig is. Zo te lezen zit hij in je irritatie en dat zal denk ik alleen maar erger worden terwijl hij zich van geen kwaad bewust is.

Ik zweef nog even op mn blije wolkje. Dit heb ik nooit joh :+ . Zal vast niet lang duren totdat iemand hem lek prikt en ik naar beneden dender maar ik geniet er even van zolang het duurt <3

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 06:55

Muronia :D wordt blij van jouw berichten! T is je gegund.

Zonnetje, gewoon zeggen dat je je afvoer al hebt laten repareren en dat je geen heil meer ziet in een volgende date?

En akkerbouwers zijn nu gewoon heel druk, beregenen, oogsten enz. Die zijn in deze periode gewoon soms onbereikbaar _O- dus dat zal ook niet veranderen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:11

Muronia wat leuk.
Zonnetje eens met wat hierboven staat en akkerbouwers zijn nu zeer druk. Is nu geen date time.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 16-08-24 07:15, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:14

Leuk muronia! Benieuwd hoe het verder gaat

Zonnetje beter snel de pleister eraf trekken. Juist als mensen de ander niet willen kwetsen en het uitstellen ligt kwetsen op de loer. Je voelt de klik niet en laat het hierbij. Niet te moeilijk maken.

Bij kikkerogen denk ik aan ogen zoals de oudvoetballer ozil

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:18

Kikkerogen zijn vaak door problemen met de schildklier. Inderdaad een zeer onaangenaam gezicht.

De akkerbouwer was heel traag, maar wil nu wel een drankje doen.

Ambuboy is ook nog eens kleiner dan ik weet ik nu. Stond niet in zijn profiel. Betwijfel ook of hij dat wel heeft gezien bij mij, de meeste haantjes houden daar niet van.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:25

Zonnetje, of je laat hem nog eerst je afvoer fiksen. :')
Maar ik zou ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het niet voelt. Ik snap wel wat je bedoelt met kikkerogen, lijkt mij ook niks.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 07:26

Als ik erop google dan krijg ik dit:
Afbeelding

Maar het zijn ogen waarvan je bang bent dat ze er ieder moment uit kunnen ploppen dus eigenlijk? Brr nee, eng..

Ik zou geen vent willen die kleiner is dan mij. Ik ben best lang en dan zou ik me nog groter voelen op de 1 of andere manier.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 09:01

Muronia, dat klinkt echt heel fijn, gewoon lekker van genieten! En heb een beetje vertrouwen in jezelf :D

Mijn date gisteren was ook heel gezellig, er is behalve een knuffel en kus nog niks gebeurd, maar wel de hele avond leuk zitten kletsen. Uiterlijk is ie echt mijn type, grote knuffelbeer en hij heeft zulke mooie ogen :o Er komt iig een vervolg.. :j