Zonnetje81 schreef:Prima toch?
Mijn tinder doet het niet openen en meteen weer weg springen.
Jep, hier ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Benzz schreef:Toon die onzekerheid niet naar hem, dat is rete onaantrekkelijk voor mannen.
Ik weer niet of het onaantrekkelijk is, heb er niets over gezegd. Hij heeft zelf ook zijn onzekerheden/verlegenheid richting vrouwen. Dus hoop stiekem dat hij gewoon hetzelfde heeft.
Weet niet of ik al had gezegd dat ik een reactie heb gehad.
Maar ik had gestuurd; dan moeten we na je vakantie maar even een dag plannen, als het die dag slecht weer blijkt te zijn kunnen we alsnog gaan lunchen.
Reactie was;
Gaan we zeker doen schat.
Alja schreef:Janine1990 schreef:
Ik heb nu ook twee die willen daten. Een akkerbouwer en een ambulanceman. Die laatste lijkt me nogal een haantje want hij laat er geen gras over groeien. Gok dat die op zoek is naar een wilde nacht.
Dat past helemaal in het straatje, een akkerbouwer die er geen gras overheen laat groeien
Muronia schreef:Nou Janine, de keuze is reuze!![]()
Ik had vanmiddag mijn kennismaking. Ik was blij dat ik mn zonnebril op had toen ik aan kwam lopen (deed hem daarna beleefd af hoor, je moet elkaar wel aan kunnen kijken) want ik denk dat ik anders van kleur was verschoten. Uhm...wauw? Hoe is het mogelijk dat dit vrij rondloopt en met mij heeft afgesproken? We hebben heel gezellig 2 uur volgekletst en toen moest ik weer weg. En nu zit ik als een gekke tiener te wachten of ik ook een appje van hem krijg. Zal wel niet, is vast te mooi om waar te zijn want hier zou ik nou echt op kunnen vallen. Niet alleen qua uiterlijk trouwens.
Janine1990 schreef:Hoe gemakkelijk gaan jullie op date?
Ambuboy is vrij drammerig, ik kan nog niet peilen of het op een narcistische of een grappige manier is. Is het heel raar dat ik eerst een beetje wil aanvoelen wat voor vlees ik in de kuip heb?