Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 20:58

Ineke2 schreef:
wemkelover schreef:
Ik weer wakker lig. Ben letterlijk ziek van mijn situatie.

:knuffel:

Oke bedankt, dat scheelt extra geregel en hoef ik niet over het testen meer na te denken :)

Succes vandaag appeltje

Justme: dat is op zijn zachtst gezegd raar en wekt niet erg veel vertrouwen dat er goed op hem gelet wordt. Tijd voor een gesprekje?

Morgen moet ik om 7:10 uur al de deur uit zucht.

Hier is zeker het laatste woord nog niet over gesproken nee.
Ik wilde eigenlijk vannacht terug bellen. Op een moment waarop madam ws wel lag te slapen. We zijn ook helemaal niet meer terug gebeld voor een terug koppeling oid.
En we zijn erachter gekomen dat er ws op meer momenten niet echt op hem gelet is. Echt heel slecht...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:06

Weer rookstank. Woningbouw zou begin deze week langskomen maar ze komen pas vrijdag. Deze week wordt het dus weer niet opgelost...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:13

[***] schreef:
Weer rookstank. Woningbouw zou begin deze week langskomen maar ze komen pas vrijdag. Deze week wordt het dus weer niet opgelost...

Heb je de huurbetaling al opgeschort?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:26

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Durf ik niet zomaar zonder juridisch advies... ik wacht vrijdag nog af en anders schakel ik het juridisch loket in.
Ondertussen heeft het ook gezorgd voor gezeik met mijn bovenbuurvrouw. Voor ik wegga luister ik nu of ik haar in het trappenhuis hoor, want ik wil niet nog zo'n aanvaring.
Ik wil weg :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:34

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Durf ik niet zomaar zonder juridisch advies... ik wacht vrijdag nog af en anders schakel ik het juridisch loket in.
Ondertussen heeft het ook gezorgd voor gezeik met mijn bovenbuurvrouw. Voor ik wegga luister ik nu of ik haar in het trappenhuis hoor, want ik wil niet nog zo'n aanvaring.

Mag je gewoon doen, zal een jurist je ook vertellen, net zoals onze advocaat ons vertelde. Zorg dat je de huur apart zet, zodra de euvels verholpen zijn moet je namelijk de verschuldigde huur betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:43

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Mag je gewoon doen, zal een jurist je ook vertellen, net zoals onze advocaat ons vertelde. Zorg dat je de huur apart zet, zodra de euvels verholpen zijn moet je namelijk de verschuldigde huur betalen.

Ik heb net even gezocht, dat moet via de huurcommissie. Zij kunnen de huur tot het opgelost is met 20-80% verlagen. Van gewoon niet betalen kun je flinke problemen krijgen :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:49

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb net even gezocht, dat moet via de huurcommissie. Zij kunnen de huur tot het opgelost is met 20-80% verlagen. Van gewoon niet betalen kun je flinke problemen krijgen :(

Het is niet 'gewoon niet' betalen. Het is de huur opschorten totdat het probleem, waar jij erg veel last vam hebt, opgelost is. Briefje schrijven waarom je dat van plan bent en per wanneer, tot wanneer.

Zou sowieso gisteren al bij t juridisch loket hebben gestaan.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 21:58

Is het überhaupt op te lossen? Want als de verversingsbuizen door alle verdiepingen heen lopen, dan lijkt me dat technisch niet op te lossen? Dat zou natuurlijk afschuwelijk zijn, maar in sommige oudere huizen zit dat nou eenmaal zo in elkaar :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:00

Maar als het volgens de huurcommissie niet valt onder ernstig gebrek kan je contract ontbonden worden. Heb dit zien gebeuren bij een vriendin en zij had objectief gezien toch echt wel een dik vet gebrek, geen warm water. Dat duurde zo lang dat ze een tijd bij vrienden heeft gewoond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:01

prompter schreef:
Is het überhaupt op te lossen? Want als de verversingsbuizen door alle verdiepingen heen lopen, dan lijkt me dat technisch niet op te lossen? Dat zou natuurlijk afschuwelijk zijn, maar in sommige oudere huizen zit dat nou eenmaal zo in elkaar :(

Het is heel simpel op te lossen zelfs. De buizen zijn niet het probleem, die zijn netjes gescheiden. Als dat wel het probleem was was het ook op te lossen met extra kleppen.
Er zitten gewoon grote gaten boven het plafond en die moeten dicht gekit worden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:03

Ik ben het ( gedeeltelijk ) eens met San.

Stel de verhuurder op de hoogte per wanneer en waarom je overgaat tot gedeeltelijk niet betalen van de huur. ( De gehele huur niet betalen is in de meeste gevallen niet gerechtvaardigd ) en daarnaast geef je aan dat je nadat het gebrek verholpen is de gehele huur weer gaat betalen.
Uiteraard het bedrag dat je hebt achtergehouden óók.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:17

Stoute kip die dus aan de wandel ging. Steken op mijn borst met benauwder dan anders en doodmoe alleen waarvan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:18

Motivatie van het revalideren vandaag -O- -O-
Ik weet dat het nodig is, maat eigenlijk wil ik gewoon naar huis -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:16

Vanmorgen om 6.45u werd de nieuwe boxspring bezorgd en gemonteerd. Willen we nu slapen, hebben ze de box en matrassen verkeerd om gedaan :( . Morgen maar een belletje plegen....

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:30

Vriend verteld iets wat volgens mij totaal niet met elkaar te maken heeft. Ik vraag uitleg omdat ik het verband niet zie en vertel waarom ik denk dat het los van elkaar staat. Ontploft hij ineens en begint me enorm uit te schelden. Ben er helemaal ondersteboven van. Begrijp er niets van. :n

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:42

Griep -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 00:41

Moe en keelpijn. Zo geen zin om mijn haren te wassen ook maar ik moet morgen vroeg op.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:05

Ik wil mijn bed niet uit. Ik wil verder slapen en gewoon een dagje uitrusten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:16

VVD de op een na grootste partij in mijn gemeente.. echt schiet mij maar lek, welke halve zool stemt daar nu nog op? -O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:28

Duim is helemaal dik van een paardenbeet gister -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 08:41

xPabloBokt schreef:
VVD de op een na grootste partij in mijn gemeente.. echt schiet mij maar lek, welke halve zool stemt daar nu nog op? -O-

De meerderheid in mijn gemeente, want hier zijn ze de grootste :x

Mijn ochtend begint weer lekker. Wind tegen. Trein die ik normaal pak rijdt niet, en hiervan geen seintje ontvangen omdat ik laatst de app heb geüpdatet en daarbij blijkbaar mijn trajecten zijn verwijderd... _-:(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:07

xPabloBokt schreef:

Ik. Omdat ze hier op gemeentebasis wel goede dingen doen. En ik de SGP niet als grootste partij wil :').

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:14

Hier heeft VVD een 5e plek.
D66 EEN 4e

GroenLinks geen zetels.

Zelf heb ik blanco gestemd. Hier zijn erg veel dingen echt verkeerd gegaan compleet aan de burger voorbij. En ik wilde zo laten weten dat het een zootje is.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 17-03-22 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:15

Castilja schreef:
Twee jaar lopen blaten dat ik resistent ben tegen corona blabla het virus pakt me niet blabla
... Drie keer raden wie er vanmorgen positief is getest :')

haha, dat zei ik ook.
_O-

beterschap!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:39

Melding van de CoronaMelder app. -O-

Zelftest gelukkig negatief en booster is binnen dus mag gewoon naar buiten.