Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@CastaMikey, de kleur roze slaat op iets wat gelijk zichtbaar is als je langs een bericht van jouw Santa komt, de kleur goud heeft te maken met een bepaalde titel op bokt.
Tevens denkt jouw Santa dat hij/zij meer katten dan een gemiddelde Nederlander heeft.
Citaat:@Lavitabella, inclusief de niet thuis wonende huisdieren heeft jouw Santa er meer dan 2 per persoon.
Ook liggen onze verjaardagen binnen een maand van elkaar af
Citaat:@Ynthee, Santa vind het jammer om te horen dat jouw gietertje lek is. Woon je bij de TK MAXX in de buurt? Dan kan Santa het bonnetje opsturen zodat je het kan ruilen.
*hint : Ik ben een bekende Nederlander en heb in Frankrijk gewoond maar nu woon ik weer in Nederland. Wijnen wijnen wijnen!
Citaat:Charaz, Jouw Secret Santa heeft enkele dagen geleden al een derde hint doorgegeven via beheer. Lees nog even de hints door die M_D_H zondag in het topic geplaatst heeft.
Citaat:@Rink, je mag de brief lezen.
De 1e hint moet je koppelen met iets uit de verstuurde kaart.
Hint 2 mag je gerust open maken als je er niet uit komt.
goldenarrow schreef:Ik ga een gokje wagen: Megane ben jij mijn Santa?
Je geeft aan kaneelgeur lekker te vinden, en bent 1 van de weinige nog over die het woord kaneel genoemd heeft in het topic en die nog niet geraden is. En de andere hint zit op de deksel van de doos, hier staat op dat hij van Zooplus is. Jij hebt honden en koi-karpers, dus waarschijnlijk zal je hier wel eens bestellen.
rink schreef:De pech is niet voorbij.. vanochtend heeft ons drachtige merrie een prachtig gestipt merrie veulen 4,5 maand te vroeg gegeven![]()
![]()
sorry lieve Santa, mijn hoofd staat even naar andere dingen en zal verder puzzelen als ik iets tijd heb gehad om dit te verwerken..
JorisDy schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik weet bijna zeker wie m’n Secret Santa is!
…Dus JorisDy ben jij m’n Secret Santa?
Jaaa dat ben ik!