Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:02

pmarena schreef:
Oef.... verkocht je dan op zijn minst wel iets duurs, nieuw met kaartje....? :=

Een blouse, 50 euro, uitstekende staat. Zat gewoon netjes in een doosje.

Ik bewaar ook van alles en nog wat hier.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:02

Als ik heel veel verkoop dan koop ik nog wel eens van die verzendzakken via bol. Verder ook de verpakkingen van producten die ik heb ontvangen/doosjes/Vuilniszak etc.

Pantykous

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:04

Ja dat had ik eerst ook, kreeg ik een 4-sterren review vanwege de plastic zak. Dat was niet milieu vriendelijk en in lijn met het doel van Vinted :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:07

Pantykous schreef:
Ja dat had ik eerst ook, kreeg ik een 4-sterren review vanwege de plastic zak. Dat was niet milieu vriendelijk en in lijn met het doel van Vinted :')

Wat zei je? Dat plastic wat ik kon hergebruiken is milieuvriendelijker dan weggooien? :+

Ik doe een doos of dikke tas, net wat ik voorhanden heb.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:09

Ik heb zelfs wel eens wat in zo'n papieren MacDonalds tas gekregen.... inclusief de kenmerkende vetplekken in de tas weet je wel := Of in een muesli / cruesli doos.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:16

Ik heb ook wel eens iets opgestuurd in doosje waar calippo ijsjes in zaten haha. Nooit commentaar op gehad :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:23

pmarena schreef:
Ik heb zelfs wel eens wat in zo'n papieren MacDonalds tas gekregen.... inclusief de kenmerkende vetplekken in de tas weet je wel := Of in een muesli / cruesli doos.

Die McDonalds tas gaat me te ver, maar een cruesli doos waar de cruesli toch nog in plastic heeft gezeten vind ik dan weer prima. :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:25

Phrono schreef:
Mijn pakket waar geen beweging in zat is eindelijk ook onderweg.

Fijn!

Hier ook eindelijk een bevestig van inlevering bij Homerr. Opluchting! Als ik de transactie niet had gepauzeerd, was het automatisch geannuleerd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 18:32

Ik vond het wel een beetje ver gaan dat er nog wat cruesli uit kwam brokkelen bij het uitpakken :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 20:23

Ik heb het wel eens in een zwarte vuilniszak gewikkeld en dan in een boodschappentas. Zolang het goed aankomt is het prima toch? :')

Sommige mensen maken er een sport van om het superleuk te verpakken. Helemaal prima hoor! Echter, ik kijk er verder niet naar. Gaat me om het kledingstuk :+

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 07:56

Ik werk in een winkel waar ook een homer punt zit.
Sommige mensen zijn zo creatief met inpakken dat het ware cadeautjes zijn , terwijl bij anderen idd een stuk krant of zo'n plastic ding van shein al voldoet als verpakking.

Ijsjes dozen heb ik afgelopen zomer inderdaad ook regelmatig voorbij zien komen..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 08:06

Ik was een beetje bang dat een pakketje niet verzonden zou worden, maar schijnbaar is de verkoopster op vakantie. Zo komt morgen terug dus brengt 'm als het goed is morgen of vrijdag weg.
Had echt gebaald als het niet door zou gaan. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 08:09

Nu schoenen verkocht aan een Italiaan. Eerder had hij al geboden en toen heb ik gezegd dat het een vaste prijs is. Kwam hij nog met een bod van €10 onder de vraagprijs en toen zei hij: dit is mijn uiterste prijs. Ik denk fijn voor jou dat dat je uiterste prijs is maar ik reageer ook niet meer als je “vaste prijs” niet wilt snappen.

Nu gisteren stuurt hij een bericht of ik ze wil reserveren. Heb ik weer niet op gereageerd. En nu heeft hij ze zonet gekocht en stuurt hij een bericht of ik ze dan wel vandaag op kan sturen. Nou was ik dat wel van plan maar krijg haast zin om ze pas zaterdag weg te brengen. Sjongejonge..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 08:33

Geen haast om te kopen maar de verkoper moet wel haast maken om te verzenden….
Bij zulke werk ik daar niet aan mee :)

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 09:34

Als ik mijn items voor een leuk bedrag verkoop, dan verstuur ik het ingepakt. Ook een beetje afhankelijk van de communicatie met de koper.
Sommige verpakkingen vind ik echt niet kunnen. Je weet dat iets te koop hebt staan, dus zorg je dat je wat in huis hebt. Ik bewaar altijd net nette stevige doosjes en zakken.

Vandaag kan ik Vinted wel schieten. Nieuwe foto’s gemaakt van een item, tekst gekopieerd van het oude item, 1 seconden na het uploaden kreeg ik de melding dat het er dubbel opstond en verwijderd was. Daarna weer opnieuw erop gezet, wordt het geplaatst op dezelfde datum als het item dat er al op stond, dus 4 weken terug. Ggrrr.
Heb het er nu maar weer vanaf gehaald en probeer het vanmiddag nog maar een keer.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 09:46

Esther, geen idee dat Vinted zo 'slim' is om te detecteren wat je al te koop hebt of data te recupereren. Goed om weten.

Ik heb eens een dekje in een binnenstebuiten gedraaide zak hondenbrokken gekregen. De lucht!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 09:50

Mijn tracking werd ook niet meer ge-update. Bij het ophalen van andere pakketjes bleek dat pakket ook al op het afhaal punt te liggen. Dus ondanks dat Vinted zei dat het nog onderweg was, is het er wel. En dan heb ik alle pakketjes van de verzendkosten actie binnen *\o/*

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 09:59

foxy80 schreef:
Esther, geen idee dat Vinted zo 'slim' is om te detecteren wat je al te koop hebt of data te recupereren. Goed om weten

Ik kopieer dus nu eerst de verkoop tekst, verwijder het item en plaats het dan pas opnieuw

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 10:04

Alja schreef:

Ik ook niet, ik blokkeer of annuleer.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 10:05

foxy80 schreef:
Esther, geen idee dat Vinted zo 'slim' is om te detecteren wat je al te koop hebt of data te recupereren. Goed om weten.

Ik heb eens een dekje in een binnenstebuiten gedraaide zak hondenbrokken gekregen. De lucht!

:r
Gatverdamme. Dat je creatief bent met inpakken vind ik tot daar aan toe, maar in zak van de hondenbrokken gaat me echt veel te ver. Ga dann naar de supermarkt om een doos uit die bak te plukken.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 10:46

Tja, ik snap de moeilijkheid wel, een full dressuur dik dekje kan niet in de gemiddelde doos, maar dit had anders gekund. Qua hergebruik wel top overigens. Had waarscijnlijk minder vreemd gekeken bij een verpakking van Pavo of zo hahahaha!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 10:47

Dan kun je altijd nog een vuilniszak pakken, daar passen ze over het algemeen prima in. :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 10:51

Urbanus schreef:
Alja schreef:

Oh ik annuleer niks!
Geld is geld :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 12:25

Alja schreef:
Urbanus schreef:

Oh ik annuleer niks!
Geld is geld :+

Ja hij heeft dus al betaald en geen klein prijsje. Gaat om Nikes. Maar heb wel besloten ze vandaag niet te versturen want hij heeft ook nog voor UPS gekozen en dat zit niet om de hoek.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 12:38

Hier ook heel creatief met verpakkingen hoor en al iemand gehad die een neg review gaf omdat ik haar truitje in een pizza door verstuurd had(diepvriespizza, dus echt 200% propere doos, want de diepvriespizza’s zitten dus in plastic verpakt in de doos.).

Met zo iets heb ik dan moeite. De doos is 300% proper, ruikt niets,…. Is idd van een diepvriespizza, maar dat maakt het kledingstuk er in niet meer of minder mooi lijkt me?