Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-21 22:08

Dat ik me al sinds ik uit stage kwam vanmiddag voel alsof ik niet gemaakt ben voor deze wereld.

Kruip het liefst in mijn bed en kom er nooit meer uit.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:11

Lekker naar bed, of eerst nog een theetje of iets wat je troost geeft en dan morgen fris voor een nieuwe dag met nieuwe kansen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:12

Die prehistorische pauperoven hier in huis. ¬¬' De onderkanten van m'n madeleines zijn verbrand.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:21

michelle___ schreef:
Eerste werkdag achter de rug, ben kapot :') . Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.

Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast :D .

Super leuk, fijn dat je werkgever en je moeder enthousiast zijn. Zo hoort het ook *\o/*
De eerste 2 weken zijn meestal het meest vermoeiend met al dat nieuws wat op je af komt, daarna begin je een beetje in te burgeren :D

Loeky, nooit gehad s’avonds een verdoving in mijn mond. Hopelijk is het snel uitgewerkt :(:)

Britta: dankjewel, ik weet het ook wel maar ik ben gewoon onzeker :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:37

Ineke2 schreef:
michelle___ schreef:
Eerste werkdag achter de rug, ben kapot :') . Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.

Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast :D .

Super leuk, fijn dat je werkgever en je moeder enthousiast zijn. Zo hoort het ook *\o/*
De eerste 2 weken zijn meestal het meest vermoeiend met al dat nieuws wat op je af komt, daarna begin je een beetje in te burgeren :D

Loeky, nooit gehad s’avonds een verdoving in mijn mond. Hopelijk is het snel uitgewerkt :(:)

Britta: dankjewel, ik weet het ook wel maar ik ben gewoon onzeker :o

Wat had je ook alweer voor je examen Engels? :D Je kunt het echt wel! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:52

MyWishMax schreef:
Gesprek met een arts om te beoordelen of ik ergens rechrbop heb. Ze leek alles te begrijpen, tot ze af ging ronden. Toen kwam zij met een oplossing die helemaal niet kan en met een opmerking die niet waar is. Ze deed net of ik het aangevraagd heb omdat ik het zo fijn vind ipv dat de andere optie voor extra pijn zorgt en spieren die niet ontspannen.

Kon er ook geen woord meer tussen krijgen, blijkbaar was de tijd van de afspraak om en na die mededelingen was het ook fijne dag en weg?
He, dit is echt supervervelend. Morgen even terugbellen/-mailen? :(:)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:54

Succes Ineke2! Gewoon het vertrouwen aanpakken! Gaat het niet, ook niks verloren want je bent tenslotte in opleiding. Hoe meer ervaring je op doet, hoe beter.

Verkoudheid die ineens op speelt en m’n vriend die ook een kriebel voelt. Zul je zien dat we Corona hebben terwijl het eindelijk vakantie is, waar ik zo aan toe was :(
Meh.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 23:07

Niobe schreef:
Princess_ schreef:

Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd ben := Heel bizar.

Noujaaaa zeg, ik snap dat niet hoor. Is heel fijn voor je dat je het achter de rug hebt, maar het is niet alsof de hele Corona situatie nou heel anders voor je wordt ofzo

Precies dat, ik hou mij gewoon nog aan alle regels. Gevaccineerd zijn is geen vrijbrief. Het liefst zou ik ook gewoon gezond zijn en geen vaccinatie nodig hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 23:24

Ik ben gezond, maar hier komt er ook gewoon een spuit in hoor! :) Ik wil geen risico’s nemen, jong en fit zijn is geen garantie dat je geen long covid te pakken krijgt, dus ik laat me iig deze ronde enten.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 23:27

Keuzes -O-
Ik dacht helemaal te weten wat ik graag zou willen totdat ik pinterest opende... ik ben normaal vrij vast in mijn keuzes maar nu twijfel ik zelfs over een drinkbak :+

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 00:38

Mkango schreef:
Die prehistorische pauperoven hier in huis. ¬¬' De onderkanten van m'n madeleines zijn verbrand.

Ben altijd zo in de war van die naam, dan lees ik dit en denk ik 'huh heb ik een verbrande onderkant' en dan komt 2 tellen later besef 'ohja dat zijn ook soort cakejes' _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 00:49

Geen geërgerd bericht , maar mijn oma was weer uit bed vandaag! Het waren bijwerkingen van de vaccinatie. Ze zat vanavond alweer in de stoel en heeft tv gekeken. Ze at wel goed de afgelopen dagen dus dat scheelde weer iets.

Niet dat ze natuurlijk weer beter is , maar dat de bijwerkingen over zijn is toch wel heel prettig! :j

Mijn oom laat zich woensdag testen , maar heeft gelukkig nog geen klachten. Als hij morgen geen klachten heeft , hoeven mijn oma en vader niet in quarantaine omdat het buiten de gebruikelijke 3 dagen valt. Hopen dat dat nog meevalt anders moet mijn oma in quarantaine , en dat zo zou vreselijk zijn als het gaat om geen bezoek mogen ontvangen.

Maar goed we blijven positief , mijn neefje had lichte klachten , is korter als 15 minuten in contact geweest en op afstand van mijn oom en tante en gelijk na de uitslag naar het oude huis van mijn oma gegaan en zit daar in quarantaine zodat het virus mij oom en tante hopelijk voorbij gaat. Mijn neefje voelde zich voor vrijdag al niet lekker. Of het slim was om dan niet in Amsterdam te blijven ( waar hij tevens woont) laat ik maar even in het midden. Ben al blij dat hij niet langs mijn oma is geweest....

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 00:55

Zat vanmiddag met mijn partner vlakbij de kantine van een ziekenhuis te wachten voor mijn afspraak. Mijn partner eet al sinds begin winter apart en voornamelijk buiten op de grond of staand, ook winterdag met de vries en sneeuwkou vanwege de coronaregels.....tijd niet normaal ergens naar de wc gekunt doordat dixies op werkplek enkelt voor eigen werknemers was en niet voor inhuur of de wc's langs de weg waren gesloten (inmiddels is wc probleem redelijk opgelost). En dan sta je te wachten in het zh.....zit er ruim 50 man in de kantine, naast elkaar lekker te eten, gewoon stoel aan stoel zoals normaal. Op slot pauze voorbij en in de gang bleven grote groepjes gezellig staan ouwehoeren met dichtbij elkaar etc. Schiet mij dan echt de hoogste boom in......

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 01:01

Dat ik net even de wc pot mocht knuffelen %)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 05:39

Koningsdag en die poedersuiker die hier om 05:30 rondjes gaan rijden op hun scootertje.

Volgende keer ff draadje spannen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 06:50

Mkango schreef:
Wat had je ook alweer voor je examen Engels? :D Je kunt het echt wel! *\o/*

Haha dat is wel anders als dagelijks de verantwoordelijkheid krijgen van cliënten, echte mensen :j
Maar zoals Lenaatje schrijft pak ik het zeker wel aan. Hopelijk gaat het “ gewoon “ goed en groeit mijn zelfvertrouwen weer. Het is heel erg moeilijk om in het diepe te springen en iets totaal anders te gaan doen als dat je altijd gewend was.
Dankjewel voor de motiverende woorden hoor allemaal <3

@ mywishmax, ik zou ook wat Culaccino even terugbellen / mailen dat je dat gevoel hebt en dat de geboden oplossing helemaal niet iets is wat kan. Sterkte hoor.

@ Cayenne jeetje ik hoop dat je je nu wat beter voelt inmiddels :knuffel:

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 07:50

smit_ilse schreef:
Zat vanmiddag met mijn partner vlakbij de kantine van een ziekenhuis te wachten voor mijn afspraak. Mijn partner eet al sinds begin winter apart en voornamelijk buiten op de grond of staand, ook winterdag met de vries en sneeuwkou vanwege de coronaregels.....tijd niet normaal ergens naar de wc gekunt doordat dixies op werkplek enkelt voor eigen werknemers was en niet voor inhuur of de wc's langs de weg waren gesloten (inmiddels is wc probleem redelijk opgelost). En dan sta je te wachten in het zh.....zit er ruim 50 man in de kantine, naast elkaar lekker te eten, gewoon stoel aan stoel zoals normaal. Op slot pauze voorbij en in de gang bleven grote groepjes gezellig staan ouwehoeren met dichtbij elkaar etc. Schiet mij dan echt de hoogste boom in......

Waarom eet je partner buiten? Slaap je dan ook apart? Gewoon nieuwsgierig, maar ik snap je frustratie

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 07:56

Ik gok dat, dat met zijn werkplek te maken heeft. Dat ze daar niet binnen en met elkaar mogen pauzeren (eten)

Mijn ergernis is dat ik nog geen bevestiging heb van mijn Corona test

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 08:24

Caira schreef:
smit_ilse schreef:

Waarom eet je partner buiten? Slaap je dan ook apart? Gewoon nieuwsgierig, maar ik snap je frustratie

Ik gok dat hij vrachtwagenchauffeur is.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 08:38

Of inhuur.

Cayenne schreef:
Dat ik net even de wc pot mocht knuffelen %)

Beterschap.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 09:22

Dat mijn uitslag nog steeds op onbekend staat. Maar ik heb gisteren maar weer gebeld naar de ggd en daar stond de test als afgehandeld. Uiteindelijk door verbonden en kregen we eindelijk de test uitslag. Die was gelukkig negatief. *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 09:26

6 uurtjes geslapen en een hele drukke dag voor de boeg :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:30

Inklaringskosten van 80 euro op 2e hands schoenen uit de UK :\.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:31

Stel rotjochies die vannacht op hun scooter door de wijk scheurde met een hoop geschreeuw. Volgens mij waren ze op de vlucht. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 10:45

Queen Maira die alleen eet als princess Blue ook eet. En nu discussie puntje over mijn bed en tussen de dekens kruipen.