Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
michelle___ schreef:Eerste werkdag achter de rug, ben kapot. Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.
Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast.
Ineke2 schreef:michelle___ schreef:Eerste werkdag achter de rug, ben kapot. Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.
Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast.
Super leuk, fijn dat je werkgever en je moeder enthousiast zijn. Zo hoort het ook![]()
De eerste 2 weken zijn meestal het meest vermoeiend met al dat nieuws wat op je af komt, daarna begin je een beetje in te burgeren![]()
Loeky, nooit gehad s’avonds een verdoving in mijn mond. Hopelijk is het snel uitgewerkt![]()
Britta: dankjewel, ik weet het ook wel maar ik ben gewoon onzeker
MyWishMax schreef:He, dit is echt supervervelend. Morgen even terugbellen/-mailen?Gesprek met een arts om te beoordelen of ik ergens rechrbop heb. Ze leek alles te begrijpen, tot ze af ging ronden. Toen kwam zij met een oplossing die helemaal niet kan en met een opmerking die niet waar is. Ze deed net of ik het aangevraagd heb omdat ik het zo fijn vind ipv dat de andere optie voor extra pijn zorgt en spieren die niet ontspannen.
Kon er ook geen woord meer tussen krijgen, blijkbaar was de tijd van de afspraak om en na die mededelingen was het ook fijne dag en weg?
Niobe schreef:Princess_ schreef:
Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd benHeel bizar.
Noujaaaa zeg, ik snap dat niet hoor. Is heel fijn voor je dat je het achter de rug hebt, maar het is niet alsof de hele Corona situatie nou heel anders voor je wordt ofzo
Mkango schreef:Wat had je ook alweer voor je examen Engels?Je kunt het echt wel!
smit_ilse schreef:Zat vanmiddag met mijn partner vlakbij de kantine van een ziekenhuis te wachten voor mijn afspraak. Mijn partner eet al sinds begin winter apart en voornamelijk buiten op de grond of staand, ook winterdag met de vries en sneeuwkou vanwege de coronaregels.....tijd niet normaal ergens naar de wc gekunt doordat dixies op werkplek enkelt voor eigen werknemers was en niet voor inhuur of de wc's langs de weg waren gesloten (inmiddels is wc probleem redelijk opgelost). En dan sta je te wachten in het zh.....zit er ruim 50 man in de kantine, naast elkaar lekker te eten, gewoon stoel aan stoel zoals normaal. Op slot pauze voorbij en in de gang bleven grote groepjes gezellig staan ouwehoeren met dichtbij elkaar etc. Schiet mij dan echt de hoogste boom in......
Caira schreef:smit_ilse schreef:Zat vanmiddag met mijn partner vlakbij de kantine van een ziekenhuis te wachten voor mijn afspraak. Mijn partner eet al sinds begin winter apart en voornamelijk buiten op de grond of staand, ook winterdag met de vries en sneeuwkou vanwege de coronaregels.....tijd niet normaal ergens naar de wc gekunt doordat dixies op werkplek enkelt voor eigen werknemers was en niet voor inhuur of de wc's langs de weg waren gesloten (inmiddels is wc probleem redelijk opgelost). En dan sta je te wachten in het zh.....zit er ruim 50 man in de kantine, naast elkaar lekker te eten, gewoon stoel aan stoel zoals normaal. Op slot pauze voorbij en in de gang bleven grote groepjes gezellig staan ouwehoeren met dichtbij elkaar etc. Schiet mij dan echt de hoogste boom in......
Waarom eet je partner buiten? Slaap je dan ook apart? Gewoon nieuwsgierig, maar ik snap je frustratie