#Gaat checken of er ruim 2 Maserati's op de bankrekening staan.
#komt gedesillusioneerd klagen.
#2 modelautootjes kunnen er nog net af...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Leuk babynieuws.
.
Maar nu het probleem,waar laat ik 2 kinderen,3 boodschappentassen en een hondje.Er past denk ik ook geen fiets in
Ik heb gelukkig wel een paard.Een pensionado van 26. Britta31 schreef:O,een Mazda MX-5 mijn droom autoMaar nu het probleem,waar laat ik 2 kinderen,3 boodschappentassen en een hondje.Er past denk ik ook geen fiets in
Ik heb gelukkig wel een paard.Een pensionado van 26.
.
,morgen snel naar een Mazda dealer om mijn opel astra in te ruilen. Niobe schreef:Iemand wilde een keer in mijn Mini kijken of daar 3 kinderen achter in zouden passen (ze overwoog zelf een Mini te kopen dus), maar dat zag er krap uit volgens haar.
Dus toen vroeg ik: kun je er niet eentje wegdoen dan?
Kon ze de humor niet van inzien

Dat vind ik dan wel mooi, ff 10 minuten scheuren en dan weer bij moeders droppen.
Niobe schreef:Iemand wilde een keer in mijn Mini kijken of daar 3 kinderen achter in zouden passen (ze overwoog zelf een Mini te kopen dus), maar dat zag er krap uit volgens haar.
Niobe schreef:Iemand wilde een keer in mijn Mini kijken of daar 3 kinderen achter in zouden passen (ze overwoog zelf een Mini te kopen dus), maar dat zag er krap uit volgens haar.

" Zo cute, want er zijn in de familie geen kinderen van zijn leeftijd, dus dat een van de "grote nichten" opeens vroeg of hij mee wilde gaan karten, vond 'ie fantastisch.
Een paar jaar geleden heb ik ook fanatiek Pokémon Go gespeeld met 'm.