Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:26

HorseTimeXL schreef:
Aan mensen die onder bijna elk artikel wat gaat over dat er minder ouderen worden doorverwezen naar de IC's, neerzetten dat ouderen worden geweigerd en dat dat een schande is van het kabinet en onmenselijk en bla bla bla terwijl heel veel ouderen überhaupt niet naar een IC willen. Worden zulke verwijten gemaakt. Iedereen is het zat en dat snap ik, maar wees wel eerlijk in je reacties..

Inderdaad. Stel mijn opa en oma zouden ziek worden, beide zijn 80+, hebben ze ook gezegd dat ze dan echt niet naar de IC willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:48

Britta31 schreef:
Maar als de Ier ongevraagd in je huis staat kan je toch de politie bellen?
Ik weet niet of dat per se in verhouding staat en of ze iets gaan doen, maar als hij het nog een keer flikt, weet ik wel dat ik niet meer zo hard m'n best ga doen mezelf te beheersen en hem gewoon letterlijk de deur uit trap. := Racing is sowieso al een half-wetteloze bubbel met meer dan genoeg uitschot en losers, dus er is echt niemand die ervan wakker ligt als ik een dronken malloot een blauw oog bezorg omdat hij ineens in mijn woonkamer staat, zeker niet als het een man is. :') Alleen denk ik: kweek even een ruggengraat. Als je je zo respectloos opstelt naar anderen, moet je ook niet gaan lopen janken als mensen iets terug zeggen, of doen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 11:59

Straks naar de tandarts ben zo bang. |(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:00

Kind van de buren.
Klimt steeds op de schutting en roept naar ons (iets met...weg privacy in de tuin..), smijt speelgoed over de schutting om zo onze aandacht te krijgen, etc.
En dat alles terwijl de moeder gewoon aanwezig is. Voed je kind op, alsjeblieft :+

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:03

Ze zijn nog altijd bezig met mn vrachtauto weer tesamen te lassen. Of naja... De vakken lassen etc

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:04

Mensen die tegen de klantenservice uit hun plaat gaan omdat ze in de winkel contant geld weigeren: "nu ga ik mn rekening niet betalen want het is een wettig betaalmiddel en die werd geweigerd"
Briefjes van 200 en 500 ook samen met 1 en 2 cent.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:08

Ik heb dure verse kaas bij een kaaswinkel gehaald, nu worden er tosti's van gemaakt. Zo jammer :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:09

Tigress schreef:
Kind van de buren.
Klimt steeds op de schutting en roept naar ons (iets met...weg privacy in de tuin..), smijt speelgoed over de schutting om zo onze aandacht te krijgen, etc.
En dat alles terwijl de moeder gewoon aanwezig is. Voed je kind op, alsjeblieft :+

Dat speelgoed gaat hopelijk toch de kliko in?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:09

Anke98 schreef:
Mensen die tegen de klantenservice uit hun plaat gaan omdat ze in de winkel contant geld weigeren: "nu ga ik mn rekening niet betalen want het is een wettig betaalmiddel en die werd geweigerd"

Ja, mijn moeder is dus zo'n mens. Kwam gisteren heel trots vertellen dat ze was uitgevallen tegen een meisje in de kruidvat. "Dan koop ik het wel niet!! Wat een schande!"

-O-

Vind dat zo niet kunnen, die mensen kunnen daar zelf helemaal niets aan doen. Die doen ook maar wat is opgedragen. Ik snap dat het naar is voor mensen die niet contactloos kunnen betalen, maar de meeste mensen kunnen dat wél. En zelfs al kan je dat niet, uitvallen tegen medewerkers gaat niets anders doen dan iemand's dag een beetje verpesten.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:15

Iedereen moet zich nu aanpassen ook onze richtlijnen met uitstel op het betalen zijn soepeler geworden. Daar wel gebruik van maken maar wel boos worden op die betaling.

En meneer maakt gewoon gebruik van onze diensten :') Dus betalen zal die uiteindelijk moeten doen :') Klantenservice is een gekke periode nu mensen gebruiken corona zoveel als smoes

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:16

Tigress schreef:
Kind van de buren.

Speelgoed niet teruggeven en de tuinslang gereed houden :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:16

Daenerys schreef:
Tigress schreef:
Kind van de buren.

Speelgoed niet teruggeven en de tuinslang gereed houden :Y)

Superchoker :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:25

Nayomie _O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:25

_O-
Tot dusver is het nog niet zover gekomen, maar ik sluit niet uit dat mijn hond gaat spelen met hun meuk :=
Van plastic balletjes tot houten speelgoed en puzzelstukjes...vind hij ook leuk speelgoed O:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:31

You wanna play a game? <<)

Gaat weer snel met wat anders bezig, anders gaat het niet goed :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:36

Ben al zo'n 2 weken min, niet hartstikke ziek ofzo maar ook niet topfit. Heb het idee dat mijn lichaam in opstand in, maar waarom? Geen idee.. alleen nou is het dus zo dat de huisarts niets voor mij kan doen omdat ik geen koorts heb (heb vorige week gebeld) maar ik ben hier zo zat van..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:47

Marije_1997 schreef:
Nergens worden de pinautomaten schoongemaakt hoor. Ik zie het ze in iedergeval niet doen. Wel mooi alle winkelkarretjes, maar niet de automaten, deurtjes van koelingen etc. Ik betaal zoals ik dat wil. Meestal pin ik maar bijv gister contant omdat m'n bankrekening leeg was. Namen ze trouwens ook gewoon aan. Als je het gewoon netjes neerlegt, en zij dat zelf ook doen is het geen probleem.

Bij mijn beide werkplekken wel hoor. Bij de ene om de twee uur en tussendoor geregeld door kassiersters. Het product werkt ook door dus geeft voldoende bescherming. Bij de andere werkgever staan er wattenstaafjes om de code mee in te toetsen. Als iemand geen staafje gebruikt, ontsmet ik meteen het toestel.

Ook cash aanvaard ik. Beetje raar dat je producten wil scannen die de klant heeft aangeraakt maar geld niet. Na elke cash betaling was of ontsmet ik mijn handen. En belangrijkste: van je gezicht blijven :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:53

Ik zou het speelgoed niet terug gooien.Nu wordt het een spelletje voor het kind en dat is leuk natuurlijk(niet voor jullie)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:55

Ik zou t verzamelen en als t na een week nog niet opgehaald is op Facebook zetten om gratis af te halen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:59

Persoonlijk zou ik het kind aanspreken op zijn gedrag en dan wel dusdanig dat moeder het ook hoort en hopelijk eens gaat ingrijpen. Er bestaan ook mensen die niet doorhebben dat anderen niet perse op hun kroos zitten te wachten.

Pfff ik ben even thuis om de hond uit te laten en dat kind hierboven is weer door het huis aan het rennen en springen. Gelukkig kan ik zo weer door naar mijn werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:08

poes schreef:
Marije_1997 schreef:
Nergens worden de pinautomaten schoongemaakt hoor. Ik zie het ze in iedergeval niet doen. Wel mooi alle winkelkarretjes, maar niet de automaten, deurtjes van koelingen etc. Ik betaal zoals ik dat wil. Meestal pin ik maar bijv gister contant omdat m'n bankrekening leeg was. Namen ze trouwens ook gewoon aan. Als je het gewoon netjes neerlegt, en zij dat zelf ook doen is het geen probleem.

Bij mijn beide werkplekken wel hoor. Bij de ene om de twee uur en tussendoor geregeld door kassiersters. Het product werkt ook door dus geeft voldoende bescherming. Bij de andere werkgever staan er wattenstaafjes om de code mee in te toetsen. Als iemand geen staafje gebruikt, ontsmet ik meteen het toestel.

Ook cash aanvaard ik. Beetje raar dat je producten wil scannen die de klant heeft aangeraakt maar geld niet. Na elke cash betaling was of ontsmet ik mijn handen. En belangrijkste: van je gezicht blijven :)

Nah ja ik woon in Friesland, en merk wel dan veel bedrijven en mensen wat lakser zijn hier. Vooral de jumbo in joure. Daar lopen zowel medewerkers als klanten hutje mutje op elkaar. En er word niet goed schoongemaakt.

Wij wassen na elk winkelbezoek thuis onze handen, nemen deurklinken af en zodra alle boodschappen opgeruimd zijn herhalen we dat nog een keer. M'n moeder werkt op een lab, dus voor haar is het eigenlijk vrij normaal om zo hygiënisch te zijn, alleen thuis is het natuurlijk wel even wennen. M'n moeder schreeuwt ook tegen me als ik m'n handen richting m'n gezicht breng, dat doe je toch sneller dan je denkt.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:10

Ik erger mij enorm aan alle ouders die nu lopen te mekkeren dat de kinderen weer naar school moeten. "Mijn kind blijft gewoon thuis hoor, het is geen proefkonijn". Maar vervolgens wel de kids met 10 andere in de speeltuin laten spelen |o

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:38

Whale schreef:
HorseTimeXL schreef:
Aan mensen die onder bijna elk artikel wat gaat over dat er minder ouderen worden doorverwezen naar de IC's, neerzetten dat ouderen worden geweigerd en dat dat een schande is van het kabinet en onmenselijk en bla bla bla terwijl heel veel ouderen überhaupt niet naar een IC willen. Worden zulke verwijten gemaakt. Iedereen is het zat en dat snap ik, maar wees wel eerlijk in je reacties..

Inderdaad. Stel mijn opa en oma zouden ziek worden, beide zijn 80+, hebben ze ook gezegd dat ze dan echt niet naar de IC willen.

Ja inderdaad. Voor mijn oma ook. Ze is heel erg dement. Bij haar in het huis zijn helaas ook veel besmetting waardoor ze tijdelijk op haar kamer moest blijven. Alleen al de verandering van die omgeving deed haar zo slecht.. laat staan als ze naar het ziekenhuis zou moeten of zelfs de IC. Alle bewoners die daar besmet zijn, zijn nog niet naar het ziekenhuis omdat ze 1. in hun vertrouwde omgeving al veel aan zorg kunnen krijgen en 2. omdat ze alleen de verhuizing misschien al niet zouden redden.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:39

Lestrange01 schreef:
Anke98 schreef:

Ja, mijn moeder is dus zo'n mens. Kwam gisteren heel trots vertellen dat ze was uitgevallen tegen een meisje in de kruidvat. "Dan koop ik het wel niet!! Wat een schande!"

-O-

Vind dat zo niet kunnen, die mensen kunnen daar zelf helemaal niets aan doen. Die doen ook maar wat is opgedragen. Ik snap dat het naar is voor mensen die niet contactloos kunnen betalen, maar de meeste mensen kunnen dat wél. En zelfs al kan je dat niet, uitvallen tegen medewerkers gaat niets anders doen dan iemand's dag een beetje verpesten.

Heet je moeder toevallig Karen? :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:12

N0a schreef:
Ik erger mij enorm aan alle ouders die nu lopen te mekkeren dat de kinderen weer naar school moeten. "Mijn kind blijft gewoon thuis hoor, het is geen proefkonijn". Maar vervolgens wel de kids met 10 andere in de speeltuin laten spelen |o

En dat zijn zeker dezelfde ouders die zo zitten te klagen dat het zó zwaar is dat hun kind nu thuis zit en zó veel achterstand krijgt.

Kan iedereen wel roepen dat ze Corona-moe zijn. Ik ben moe van de mensen die doen alsof Corona er expres is om hun mooie leventje te verpesten. We hebben allemaal te dealen met de slechte kanten van Corona.

Ik ben vooral heel blij als alles weer 'lekker' naar school gaat en de rust wat meer terug keert. Dat geschreeuw en gejank overal. Het is bijna zomervakantie, wordt nog wat. Geef ze alsjeblieft weer een beetje structuur.