Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Silly1972 schreef:Gaat niet om de beste stuurlui, dat vind ik wel erg crue gezegd.
Gaat erom wat een ander prettiger zou vinden, om ze dan gelijk als beste stuurlui aan wal te bestempelen vind ik eerlijk gezegdt niet netjes van je Alja.
Toen mijn laatste "relatie" het beëindigde met een appje, was (bijna) iedereen erg verontwaardigd en nu is het andersom en dan is het ineens wel goed en mag je er niks van zeggen? Want dan snap je er niets van?
Nee sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
We geven steeds af op de mannen maar mogen over de vrouwen actie niets zeggen.
Helemaal prima als zij dit prettiger vind, ik denk er anders over, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook Gelijk een rotmeid is.
Dat heb je niemand horen zeggen
En dit is dus exact het punt wat ik even wilde maken
Sorriso schreef:@djinnie: Ik wijt dat meestal aan het hebben van meerdere gesprekken tegelijk en dat de ander op dat moment net iets leuker weg kletst. Maar kan natuurlijk ook compleet andere oorzaak hebben, wellicht is er iemand in zijn omgeving ziek geworden, je weet het niet. Wel lastig want je wil ook geen vragen stellen in deze fase. Als het trekken aan een dood paard wordt is het misschien beter om het dood te laten bloeden, wellicht komt hij er zelf nog op terug. Of laat een keer een hint vallen over de lange stiltes.
Undefined schreef:Ik ook hoor. Doe mij maar een appje.
Imaginaerum schreef:Ik moest er best wel om lachen, het is wel duidelijk dat Jester_ dit niet meent. Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent. Tenzij je het niet erg vindt dat je met je lichamelijke hebben en houwen online verschijnt, natuurlijk.
Imaginaerum schreef:Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent.
__Sannne schreef:Relaxed schreef:Hoe vaak hier wel niet gezegd wordt dat je dickpics moet delen.. En jester dr grapje mag niet? Hypocriet zooitje hier soms
Hypocrisie is wel het steekwoord van dit topic ja.