Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:10

Haha Cashmiro is ook wel heeeeel speciaal dus begrijp het helemaal.

Ja je moet inderdaad wel beetje eelt op je ziel kweken wil je het een beetje leuk kunnen hebben in Tinderland.
En ook niet alles al te serieus nemen.
Kan je vertellen dat ik er wel goede vriendschappen aan over hen gehouden en dat merk ik nu helemaal nu ik in de lappenmand zit.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:11

Relaxed schreef:
Silly1972 schreef:
Gaat niet om de beste stuurlui, dat vind ik wel erg crue gezegd.
Gaat erom wat een ander prettiger zou vinden, om ze dan gelijk als beste stuurlui aan wal te bestempelen vind ik eerlijk gezegdt niet netjes van je Alja.

Toen mijn laatste "relatie" het beëindigde met een appje, was (bijna) iedereen erg verontwaardigd en nu is het andersom en dan is het ineens wel goed en mag je er niks van zeggen? Want dan snap je er niets van?
Nee sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
We geven steeds af op de mannen maar mogen over de vrouwen actie niets zeggen.

Helemaal prima als zij dit prettiger vind, ik denk er anders over, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook Gelijk een rotmeid is.
Dat heb je niemand horen zeggen

En dit is dus exact het punt wat ik even wilde maken :j

Juust haha, dat bedoelde ik ook

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:44

Ik heb het met mn ex uitgemaakt via Facetime :+ Hij vroeg of ik het uit ging maken, en ja dat ging ik doen. Wou het face to face doen maar ik ga niet tegen iemand lopen liegen om het later alsnog te doen. Dat lijkt me super pijnlijk

Overigens hebben we er daarna nog wel face to face over gepraat

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:22

Ik heb één date ook geghost. We hadden een maand geappt en daarna denk ik 2/3 maanden gedate om en nabij. In de loop van deze 2/3 maanden heb ik hem een keer of 6/7 heb gezien, altijd bij mij thuis, 1x buiten de deur. Ik weet het, red flags all over. Ik heb de red flags nooit bevestigd gekregen maar ik had genoeg info om te concluderen dat hij mooie dingen in mijn gezicht zei en achter mijn rug om niet zo’n heel mooie aanpak had. Dus die verdiende ook geen waardig afscheid, had alsnog de eer aan mezelf kunnen houden en zeggen dat ik niks meer van hem hoefde, maar was er zo ontzettend klaar mee dat ik er per direct niks meer van wilde horen.

Dus tja, ik snap het. Iedere situatie en iedere persoon is anders.

@djinnie: Ik wijt dat meestal aan het hebben van meerdere gesprekken tegelijk en dat de ander op dat moment net iets leuker weg kletst. Maar kan natuurlijk ook compleet andere oorzaak hebben, wellicht is er iemand in zijn omgeving ziek geworden, je weet het niet. Wel lastig want je wil ook geen vragen stellen in deze fase. Als het trekken aan een dood paard wordt is het misschien beter om het dood te laten bloeden, wellicht komt hij er zelf nog op terug. Of laat een keer een hint vallen over de lange stiltes.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:43

Sorriso schreef:
@djinnie: Ik wijt dat meestal aan het hebben van meerdere gesprekken tegelijk en dat de ander op dat moment net iets leuker weg kletst. Maar kan natuurlijk ook compleet andere oorzaak hebben, wellicht is er iemand in zijn omgeving ziek geworden, je weet het niet. Wel lastig want je wil ook geen vragen stellen in deze fase. Als het trekken aan een dood paard wordt is het misschien beter om het dood te laten bloeden, wellicht komt hij er zelf nog op terug. Of laat een keer een hint vallen over de lange stiltes.

Oh, er kunnen zoveel redenen zijn. Daarnaast is zijn werkschema heel anders dan de mijne, dus ik heb ook geen idee hoe dat bij hem gaat. Lange diensten in ieder geval. En het is ook geen punt als iemand anders leuker weg kletst of als je iemand anders sowieso leuker vind.

Wat ik in ieder geval niet doe is er 'achteraan' blijven appen. Ben niet wanhopig op zoek of zo en dat werkt ook averechts (tenminste, ik zou het zelf vervelend vinden). Dus als hij geen bericht meer stuurt is het ook prima.
Ik vind alleen wel dat het je siert als je het even meldt, maar ik kan me ook voorstellen dat dat wellicht ook vervelend voelt om te doen?

Edit: en bij zo'n verhaal als de jouwe kan ik het me voorstellen dat je denkt, toedeledokie, bekijk het maar. :evaw: Al zou ik het dan niet kunnen laten om duidelijk te maken waarom ik toedeledokie zwaai, maar ik ben dan ook een giga flapuit.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:54

Haha ja dat heb ik ook Djinnie :P
Alleen als ik zelf ook zoiets heb van.... Weetje, laat maar dan besteed ik er geen energie meer aan.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 19:53

Undefined schreef:
Ik ook hoor. Doe mij maar een appje.

Yup, zolang dit nog in de periode van daten is vind ik dit ook prima. Bij alles wat een beetje serieuzer is vind ik directe communicatie wel zo netjes, dus tenminste via de telefoon maar liever gewoon face to face.

Hier helaas weer even geen goede wending in mijn tinderleven. :') Afgelopen zondag had ik een date met iemand waar ik al een poos mee app en het was echt superleuk, we hebben uren gekletst en liggen relaxen in een stadspark. Bij het afscheid gezoend en direct voor komende zondag de volgende gepland in mijn stad. Maandagavond weer de hele avond/nacht liggen appen met genoeg innuendo en waar ze zei dat ze zei dat ik wel bij haar mocht komen liggen. Gisteravond hetzelfde, met van haar kant een topless selfie en de woorden 'hier alvast een teaser'. Later stelde ik voor om niet tot zondag te wachten en elkaar vrijdag al te zien en samen te slapen maar ze zei dat ze het toch liever bij zondag hield. Prima natuurlijk, dat is nog steeds dichtbij. Maar vanmorgen appte ze ineens dat ze zondag toch afzegt en een volgende date even op de lange baan wil schuiven want 'we gaan te snel'. Weer prima natuurlijk, ik vind het flauwekul als de klik zo goed is maar het heeft geen zin om iets te forceren. Daarna gewoon weer de gebruikelijke smalltalk proberen te hervatten maar m'n berichten blijven ongeopend terwijl ik haar continu online zie op whatsapp. En nee ik blijf er ook niet achteraan appen en vragen om een antwoord maar ik zit hier nu wel met de vraag "What the fück happened?" :?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 19:55

Make up ur mind, woman _O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:00

Hmmm, dat snap ik helemaal, dat je nu zoiets hebt van what the fiets? Uh... Vooral ook omdat er zoveel vanuit haar kant kwam. :o?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 20:01

Euhhh lekker vaag Rawr, weer iemand waarbij het uiteindelijk toch te snel gaat, maar het op dat moment niet beseffen.
Zo jammer :(

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:12

Gewoon appen : he antwoord me eens of ik zet je foto online, kijken hoe snel dat gaat }>

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:21

Jester_ schreef:
Gewoon appen : he antwoord me eens of ik zet je foto online, kijken hoe snel dat gaat }>

...Dat je hier uberhaupt een grapje over maakt. Dit vind ik super misselijk

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:21

Jester_ schreef:

Dat is echt niet oké...

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:23

Ik moest er best wel om lachen, het is wel duidelijk dat Jester_ dit niet meent. Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent. Tenzij je het niet erg vindt dat je met je lichamelijke hebben en houwen online verschijnt, natuurlijk. :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:25

Dat het niet slim is ben ik het mee eens. Hoe gek het ook eigenlijk ergens is dat dat het beeld is. Maar zo'n grap vind ik wel net over de grens gaan. Nou weet ik dat Rawr zoiets nooit zou doen, maar het gebeurd echt genoeg

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:27

Imaginaerum schreef:
Ik moest er best wel om lachen, het is wel duidelijk dat Jester_ dit niet meent. Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent. Tenzij je het niet erg vindt dat je met je lichamelijke hebben en houwen online verschijnt, natuurlijk. :)

Als jij ervoor kiest om een (semi)naaktfoto naar iemand te sturen, geef je daarmee geen toestemming dat de ander die vervolgens deelt. Jij impliceert nu dat het online verschijnen van dat soort foto’s de eigen schuld is. Onnozel? Volgens mij doen veel mensen tegenwoordig aan sexting...
Opmerking valt voor mij in de categorie ‘had ze maar geen kort rokje aan moeten doen’...

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:35

Als ik m'n boterham met hagelslag aan jou geef, dan ben jij niet verplicht deze op te eten maar kan je deze ook aan iemand anders geven. Dat betekent niet dat jij mijn boterham met hagelslag mag afpakken als ik 'm niet aan jou aanbied, maar jij deze wel ziet in mijn hand omdat ik 'm zelf ga opeten. Ik vind je vergelijking ongepast.

Over sexting zelf: dat veel mensen het doen, maakt het ineens minder onnozel? Veel mensen rijden ook onder invloed van alcohol, is dat dan ineens ook niet meer onnozel?
Laatst bijgewerkt door Imaginaerum op 12-08-20 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:35

Hoe vaak hier wel niet gezegd wordt dat je dickpics moet delen.. En jester dr grapje mag niet? Hypocriet zooitje hier soms :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 21:57

Imaginaerum schreef:
Natuurlijk is het niet oké om zulke foto's te publiceren, maar het is ook wel echt onnozel om zulke foto's te verzenden, laat staan als je iemand nog maar een paar weken/maanden kent.

Die foto heb ik dezelfde avond nog verwijderd dus die gaat ook nergens heen. Zelf heb ik een theorie dat een deel van de reden dat ze nu zo doet is omdat ze dus die foto dus gestuurd heeft (na een aantal wijntjes vermoed ik) en daar vanmorgen spijt van had en wat van zichzelf geschrokken is. Ze is echt niet het type waarvan ik had verwacht dat ze nudes zou sturen, zéker niet spontaan. En al helemaal niet full frontal met gezicht.

Maar het blijft gissen en hoop toch de komende dagen nog een verklaring te krijgen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 22:01

Relaxed schreef:
Hoe vaak hier wel niet gezegd wordt dat je dickpics moet delen.. En jester dr grapje mag niet? Hypocriet zooitje hier soms :')

_/-\o_

En jongens het was een grapje hoor. Al vind ik het overigens riskant om zon foto te sturen naar iemand die je amper kent maargoed dat is een andere discussie.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 22:02

Jester_ schreef:

Hier kan ik wel om lachen. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 22:12

Neverland schreef:
Jester_ schreef:

Hier kan ik wel om lachen. :')

Ik moest ook lachen hahaha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 22:25

Relaxed schreef:

Hypocrisie is wel het steekwoord van dit topic ja. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 23:43

__Sannne schreef:
Relaxed schreef:

Hypocrisie is wel het steekwoord van dit topic ja. :')

NIET ZO BIJDEHAND JIJ

Nee grapje

Lastig, mensen kunnen soms van gedachte veranderen. Maar wel poedersuiker als je dan net aan de andere kant bungelt.

Overigens maakte ik het ook vaak uit op de app of aan de telefoon. Slecht slecht slecht.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 00:40

Ik kruip weer eens onder mijn meeleessteen vandaan want ik heb begin deze week weer wat datingapps gedownload. Zowel Tinder als OkCupid. Nu ben ik ongeveer twee dagen aan het praten met een jongen via de datingapp maar wanneer gaan jullie ongeveer over tot het uitwisselen van nummers om via whatsapp te praten? Ik wil niet te snel gaan maar ik ben bang dat het doodbloeit als we voor weken blijven praten en niet tot actie overgaan. Wat zijn jullie ervaringen daarin?