Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:27

_Nancy schreef:
Amandavd schreef:
Ze past misschien niet in die stoel maar dat betekent niet dat ze te dik is om te zitten. Praat toch eens met respect over andere mensen.

Net als die opmerking van Marlinde, al ben je 200 kilo door te vreten. Omdat mensen dik zijn hoef je ze nog niet te behandelen als oud vuil of er zo over te praten en dat is waar ik over val.

Ik erger me aan (dikke) mensen die automatisch in de slachtoffer rol duiken..

Ik hoop dat jij je nu beter voelt nu je een persoonlijke opmerking richting mij hebt kunnen uiten.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:29

Justme_Lisaa schreef:
Dat de adventskalender van the body shop binnen 10 minuten was uitverkocht :(

Nu aan het feit dattie toch weer op voorraad is en ik €122,- heb uitgegeven op het moment dat het niet zo handig is :') . Ruggengraat van een regenworm laten we maar zeggen :')

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:35

Afbeelding

Ik ken het hoor, heb net ook 70 euro uitgegeven aan iets wat ik echt niet nodig heb, terwijl ik al in het rood sta :') Kan normaal best wel met geld omgaan, maar deze maand ging een beetje mis :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:51

Dat mijn vriend aan de beurt was om de wedstrijdkleding van het rugbyteam uit te wassen. Hij heeft de vochtige tot natte zooi 2 dagen in de auto laten marineren, samengedrukt in een grote tas. Het is in totaal 4 machines vol, ik heb geen droger en geen plek om het binnen op te hangen. Mijn vriend werkt hele dagen, dus na zijn werk hem de boel laten wassen en buiten in het donker op te laten hangen heeft ook weinig zin.

Conclusie; ik ben net over m'n nek gegaan toen ik die tas uitpakte en moet nog 3 machines volproppen straks :r :r :r

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:53

black_kelpie schreef:
Dat mijn vriend aan de beurt was om de wedstrijdkleding van het rugbyteam uit te wassen. Hij heeft de vochtige tot natte zooi 2 dagen in de auto laten marineren, samengedrukt in een grote tas. Het is in totaal 4 machines vol, ik heb geen droger en geen plek om het binnen op te hangen. Mijn vriend werkt hele dagen, dus na zijn werk hem de boel laten wassen en buiten in het donker op te laten hangen heeft ook weinig zin.

Conclusie; ik ben net over m'n nek gegaan toen ik die tas uitpakte en moet nog 3 machines volproppen straks :r :r :r

Ik had het niet gewassen. Eigen schuld.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 11:59

Whale schreef:

Dat heeft als nadelen dat het ofwel in de auto blijft liggen, daar rijd ik ook in, niet te doen :r Ofwel het ligt hier voorlopig nog in huis te stinken, en dat gaan we ook niet doen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:00

black_kelpie schreef:
Whale schreef:

Dat heeft als nadelen dat het ofwel in de auto blijft liggen, daar rijd ik ook in, niet te doen :r Ofwel het ligt hier voorlopig nog in huis te stinken, en dat gaan we ook niet doen.

Buiten zetten :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:08

Aan dat ik hele nacht wakker lag van ziek zijn. Dat blijkt dat onze grijs container gejat is. En dat de katten water over mijn laptop gegooid hebben.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:29

Aan de veegwagen die zonder te kijken uit een zijstraat kwam met 5 km per uur terwijl ik aankwam rijden met 50...
dat was echt vol op de rem en een keer flink op de claxon... en dan kan je een middelvinger krijgen...

Echt rot op, kijk voor je de weg op draait...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:11

Wegwerkzaamheden in het dorp. Al sinds mei vanaf 6/6.30 alle vrachtwagens en graafmachines langs de deur. Nu is de volgende fase begonnen en krijgen we ook nog heel veel sluipverkeer.
Aangezien de gemeente en de provincie niet hebben overlegd ligt en de provinciale weg deels open en een hoop straten in het dorp en bouwen ze een nieuwe supermarkt en bouwmarkt... Dit is echt zo ongelooflijk geweldig gepland.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:38

Dat ik mijn oude bank doneerde voor mensen die niks hebben. Wordt hij opgehaald begint een van de twee te zeuren dst het grof vuil is en stinkt naar katten.

Voelde me toen erg rot. Had zo graag iemand blij willen maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:51

Dat de oogarts pas 19 februari tijd heeft :(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:55

Dat ik mezelf momenteel echt stom vind :(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 15:55

Post NL. Waarom zou je een pakketje ook afleveren op het afhaalpunt dat op de T&T-code staat :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 15:58

Foaly schreef:
Post NL. Waarom zou je een pakketje ook afleveren op het afhaalpunt dat op de T&T-code staat :')

Dat is te logisch :')
Die van mij ligt ergens bij mijn buren in de flat maar welke staat er niet bij :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:02

Gelukkig weet ik nu wel waar hij (als het goed is zou moeten) liggen. Zometeen maar een poging wagen, fingers crossed :')

Jij succes met het leren kennen van de buren :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:05

Dat ik de auto sleutel kwijt ben van 1 van de auto's, degene die ik vandaag zou hebben om te rijden.
Hierdoor ben ik nu enorm beperkt met wandelen met de pup o.a. en kan ik niet naar de winkel voor manlief thuis is, wat ik had willen doen en ga zo maar door. Best irritant ook hoe afhankelijk je jezelf kunt maken van een auto hihi. Maar vooral met de pup nu lastig, want ik kan nu niet naar losloop gebieden en telkens alleen maar hetzelfde rondje doen omdat ze nog maar 10min per keer mag lopen en met 10kg kan ik haar niet ver tillen om verderop te lopen bv. Kan ik de winkel straks o.a. nog gaan doen terwijl ik nu al moe ben en er gewoon echt geen zin meer in heb.

Volgens mij moet ik ongesteld worden, want ben hartstikke chagrijnig en heb ook nog een dikke puist naast m'n mond terwijl ik aankomend weekend veel mensen ga ontmoeten en op foto's terecht ga komen. Dat wordt een goede concealer stift meenemen :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 17-09-19 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:06

black_kelpie schreef:

Vriend moet het dan maar naar een wasserij brengen als jullie geen droger hebben. Hij zou er bij mij niet inkomen met vuile was van een heel sportteam (ook al heb ik wél een droger)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:12

ik erger even aan mijn oudste zoon. Hij weet echt wel waar hij wel en niet mag komen buiten met spelen. En toch moet ik hem weer ergens wegroepen waar hij niet mag komen, roep ik dat hij bij mij moet komen komt hij gewoon niet. Dat zijn echt de momenten dat er in de bouwmarkt te weinig behangrollen zijn...

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:46

Aan 2 tieners vanochtend. Stond te wachten voor het stoplicht. Mijn stoplicht ging op groen, komen er 2 verwaande tuthola’s op de fiets die vol door rood knallen. Keer toeteren en dan ook nog een verwaande blik krijgen. Echt, soms.. _-:(

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 17:02

er word een mamegepony ingeslapen. sneu hoor maar t lijkt nu wel een wedstrijd wie t meest van hem hield :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 17:25

Aan heel deze dag. Ik kan wel janken. Bots ik deze morgen tegen de weegschaal, versplinterd deze volledig. Ruim ik het op, valt de emmer om en kan ik opnieuw begonnen. Zowel in de AH als de Ava belachelijk lang aangeschoven. Sta ik te bellen met vriend, steekt er een serieuze windvlaag de kop op en zie ik onze tent voor mijn neus wegvliegen, al mijn confituur die te koop stond de grond op. Ik spurt naar buiten achter de tent aan. Kan ik deze nauwelijks houden en krijg ik deze al helemaal niet opgeplooid.

Maar wat mij nog het meeste van al ergert en teleurstelt is dat er een stuk of 10 mensen voorbij reden, mij zagen worstelen met de tent en niemand, maar dan ook NIEMAND stopte om te helpen. Als ik zoiets zie stop ik altijd. Iemand gevallen? Ik stop en help. Boodschappen gevallen? Ik help!

Maar blijkbaar is de rest van deze maatschappij te mottig om te willen helpen. Bah bah bah. Kan wel janken. Er liggen nu dakpannen op zodat deze blijft liggen tot vriend thuis is en hij kan helpen. Ik ben even dik teleurgesteld.

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:23

De dpd heeft bij ons zo’n briefje van “jammer dat je er niet was” in de bus gedaan zonder verdere uitleg waar het pakket nu precies is. Wat kunnen we doen?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:34

SavannahNx schreef:
De dpd heeft bij ons zo’n briefje van “jammer dat je er niet was” in de bus gedaan zonder verdere uitleg waar het pakket nu precies is. Wat kunnen we doen?

Kun je hierover geen info vinden op de track and trace van het pakketje ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:37

Robijntjah schreef:
Aan de mug die besloot me op mijn ooglid te prikken! Blij dat ik morgen vrij ben geloof ik :+

Haha sukkel! Hier helemaal geen last van muggen gelukkig!