Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esther_r20 schreef:Ik vind het heel knap dat je dit openlijk op bokt zet. Zoals bovenstaande berichten al doen vermoeden is er toch een soort van vreemd/taboe iets.
Ik denk dat haar kinderen niets te kort komen.
Vergeet ook niet dat ze de pop heeft om te ondersteunen bij een depressie. Liever dan een pop als hulpmiddel dan dat kinderen betrokken worden in dit proces. Ik vind het juist heel mooi dat zoiets "simpels" steun kan bieden.
Zelf vind ik die poppen wel luguber, net als verkleede mensen,ik krijg er de kriebels van
Imker schreef:Kweetniet hoor, met die pop. Kun je dan niet beter je andere kinderen knuffelen? Die hebben daar meer aan dan de pop. Sorry als dit onaardig overkomt.
Toen ik nog mensen aflegde vond ik het een fijn beroep, ben geen dingen tegengekomen waarvan ik ging gruwelen, alleen de thanatopraxie van mijn vader heb ik niet 100% gezien, bij andere mensen wel.
Varekaj schreef:Bij een paar van onze dementerende bewoners werken we ook met een pop, al is dat vaak een gewone pratende babyborn. Die mensen worden er zo gelukkig van omdat ze in hun beleving voor een echt kindje kunnen zorgen. Hoe vreemd het is soms, het is wel prachtig om te zien hoeveel rust het kan brengen.