Jet schreef:Ok, opstal dus. Maar je hebt als je huurder bent toch geen opstalverzekering of zit ik er nu ook naast?
Nee, opstal is inderdaad voor de verhuurder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tirzasarah10 schreef:Ik zoek een mooie fleece/wol mendeken en het lijkt onmogelijk
Moet wel van kwaliteit zijn en het liefst ook een beetje sierlijk. Ik heb nu een hb showdeken voor mijn pony en die heeft mooie dikke kwaliteit stof met een mooi sierrandje er om heen. Zo iets maar dan voor het mennen in pony maat zou perfect zijn. Doe nu een zweetdeken onder het tuig en maak hem bij de borst los maar vind dat toch een beetje eng.
cissy schreef:Raad eens wat...ik heb op MP 1 rol van mijn behang gevonden! Haha!
Wonderen zijn de wereld nog niet uit!![]()
Verzekering zou wel schade vergoeden maar ik zie mezelf nog niet die hele muur en de muur ernaast weer opnieuw behangen. Was een hele puzzel met dat patroon en die twee raampjes en de cv.
Dus ik wacht nu met smart op mijn rol behang en ondertussen is de lekkage gerepareerd! Nu moet de muur nog wel even een poosje drogen want die was flink verzadigd met al die regen de laatste tijd.
Flying_Angel schreef:Ik zoek het filmpje ik ga zo lekker spelen op m’n fluit met een conductrice op het perron.