Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BarryPlopper

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:34

Dat zeg ik niet, maar tot nu toe heb ik wel dezelfde ervaringen met paardenmeisjes :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:41

Er zijn vast uitzonderingen ;) (nu moeten we die nog vinden haha!)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:06

Ja want iedereen met dezelfde hobby heeft verder ook hetzelfde karakter natuurlijk.

Babbel wel weer leuk met iemand maar volgende week gaat ie naar de zwarte cross en daarna 2 weken op vakantie. Goeie timing weer haha zal ook wel niet van daten komen :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:30

Ik hoef ook niet zozeer een man die paardrijd hoor, mijn date van nu heeft jaren vechtsport gedaan, vind ik toch wat stoerder :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:32

mirthheee schreef:
Ik denk dat ik het braafste ben.. Belde vroeger altijd naar mijn ouders als ze niet thuis waren of ik een koekje mocht. :+ :')

Haha dat is zo lief! Ik was een spook. Altijd stiekem lezen in bed en dan de volgende dag gebroken zijn :')

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 00:30

Ik denk dat er veel jongens op tinder zitten die alleen maar seks willen; zo had ik laatst een jongen die het pas officieel en relatie wou noemen. Als we seks hadden gehad. Daarbij vond hij het ook fijn als we elke dag seks hadden; hij bood zelfs aan zijn kamer met mij te delen (zodat hij elke dag seks kan hebben natuurlijk). Daarbij heeft hij vertelt dat toen hij een paar maanden geleden een relatie had met een meisje ze alleen maar seks hadden, hij vertelde daar ook bij dat hij het gevoel had dat dat meisje zich niet helemaal kon laten gaan in de seks en dat hij het gevoel had dat zij niet zoveel om de seks heeft. Merken jullie dit ook Bokker?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:41

BarryPlopper schreef:
Dat zeg ik niet, maar tot nu toe heb ik wel dezelfde ervaringen met paardenmeisjes :=

Mijn ex hield van muziek dus dat heb ik al gehad. Wil ik niet weer hoor een muziekliefhebber..

:roll:

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:50

Wendy15 schreef:
Ja want iedereen met dezelfde hobby heeft verder ook hetzelfde karakter natuurlijk.

Dat zeg ik niet

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:56

Agh ik snap t wel waarom sommige mannen geen paardenmeisjes willen. Sommige brengen zoveeel tijd door op stal, als ik een vent zou hebben met een hobby die zoveel weg zou zijn.... dan zou ik ook niet blij zijn :)
Maar niet alle paardenmeisjes zijn natuurlijk elke dag op stal te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:59

Maar zo komt t wel beetje over alsof alle paardenmeisjes niks zijn, door de ervaring met 1 ervan..

Mijn vriend wilde ook geen paardenmeisje. Bleken er ook paardenmeisjes te zijn die niet elke dag op stal zijn en er 24/7 over praten. Dus nu zit ie met mij opgescheept :+

Hobby prima, maar als dat zo'n beetje 24/7 is moet je miss bedenken of een relatie daar wel bijpast..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:55

Ach daarom.. Toen ik nog tiener was, was ik wel heel veel op stal, maar tegenwoordig is het 3x per week. Wisselt van een uurtje tot 3u.
En als ik op wedstrijd moet dan is het meer uiteraard.

Maar ach, als een vent voetbalt, is hij ook 2x per week een avond 2 uren kwijt + zaterdag of zondag een halve dag. Ik vind het total niet erg.
Ik hoef niet elke vrije minuut met mijn vriend op de bank te zitten, hou er wel van dat iedereen een hobby heeft.
Wel probeerde ik altijd om tijdens de voetbaluren te gaan paardrijden bijvoorbeeld. Of 's ochtends, dat je de rest van de dag nog hebt.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:00

Ik heb mijn vriend besmet met paardrijden en rijden vaak samen, mijn ex zeurde wel erg vaak. Toch kan ik het ook wel begrijpen, ik hoef ook geen voetballer die daar bijna iedere dag mee bezig is en alleen maar over kan praten. Het heeft je interesse niet en om dat elke dag dan aan je hoofd te hebben kan ik ook niet aan. Dus dat m'n ex zeurde vond ik vervelend, maar weet wel waarom hij het deed. Voor nu scheelt het wel dat mijn paarden bij mijn ouders staan en ik daar ook nog woon en ben dus niet continue weg. En anders zou hij mee gaan, of Netflix kijken, naar een vriend of wat dan ook. Mijn vriend heeft in 2 jaar tijd nooit gezeurd (en rijdt dus ook sinds 2 jaar paard).
Afbeelding

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:09

Ik vind het raar als mannen zeggen geen paardenmeisje te willen. Wat is sowieso de definitie van een paardenmeisje? Ik rij 3x per week op mijn bijrijdpaard en het is ook nog eens heel flexibel wanneer ik eens niet kan of van dag wil wisselen. Zo'n ramp lijkt me dat toch niet? Het is wel zo dat toen ik zelf een paard had, was ik daar wel dagelijks, koste me veel tijd, geld en stress toen ze geblesseerd raakte en toen ging paard inderdaad wel voor vriend.. mijn ex wil dus ook nooit meer een paardenmeisje haha.. maar goed hangt in mijn ogen dus wel af van hoe fanatiek iemand erin is.

Ik had gister date 2, we zouden lekker terrasje pakken en stukje wandelen maar het weer sloeg zo hard om dat we bij hem thuis zijn gaan koken en eten en daarna poging hebben gedaan tot serie kijken, maar tis nogal een snel afgeleide kletskous dus was meer praten dan kijken haha. Maar ik heb twijfels -O- door een paar zaken.. twijfel nu of ik daar doorheen moet gaan kijken of niet. Feit is wel dat we echt lol hebben samen en het gezellig is, hij is lief en geïnteresseerd, zeker een goede jongen!! Dat mijn ex-date blijft contacten helpt natuurlijk niet mee in dit verhaal -O-

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:49

Ik heb niet gezegd dat ik geen paardenmeisje wil, ik heb juist graag iemand met een hobby. Ik heb alleen niet zulke goede ervaring met het paardenmeisje waar ik wat mee heb gehad.

Joopro snapte wat ik bedoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:02

J*zus meiden, leg er niet zoveel zout op! BP mag toch zelf weten wat hij wel en niet wil? Bekijk het eisenpakket van de gemiddelde vrouw eens... :roll:

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:19

Is ook zo, moet ook iedereen zelf weten, dat is net als met de roken en/of drugs "discussie", ieder zijn voorkeur en eisen toch :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:23

BarryPlopper schreef:
Ik heb niet gezegd dat ik geen paardenmeisje wil, ik heb juist graag iemand met een hobby. Ik heb alleen niet zulke goede ervaring met het paardenmeisje waar ik wat mee heb gehad.

Joopro snapte wat ik bedoel

En je hebt je aangemeld op bokt omdat...?

:')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:25

Volgen mij via een soort van 1 april grap toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:30

Ik leg er geen berg zout op hoor :+ Hij moet helemaal zelf weten waarop die selecteert. Het lijkt mij gewoon een beetje zonde, aangezien er nogal een verschil is tussen paardenmeisjes onderling.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:35

lieveli schreef:

Geen idee wat dat er mee te maken heeft maar als je het heel graag wil weten? Ik heb mij op bokt aangemeld na de 1 april grap van bokt en tweakers (biks&bites) ik hoop dat je dat goed vind.

En ik zal het nog maar een keer uitleggen omdat er sommigen nogal selectief lezen.
Ik heb niks tegen paardenmeisjes heb alleen slechte ervaring met een paardenmeisje, ik snap dus ook niet helemaal waar iedereen de onzin vandaan haalt dat ik een hekel aan paardemeisjes heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:40

Het zal die gniffel smile wel zijn geweest als reactie op de opmerking ervoor...

Hekel aan is trouwens ook wel wat overdreven denk. Dat idee had ik ook weer niet, want dan heb je hier denk niks te zoeken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:06

lieveli schreef:
mirthheee schreef:
Ik denk dat ik het braafste ben.. Belde vroeger altijd naar mijn ouders als ze niet thuis waren of ik een koekje mocht. :+ :')

Haha dat is zo lief! Ik was een spook. Altijd stiekem lezen in bed en dan de volgende dag gebroken zijn :')

Ik deed het allebei :)) Ik lag altijd 's nachts stiekem te lezen onder de dekens, maar ik belde wel altijd netjes mijn moeder op haar werk als ik een zakje chips wou. Dat vond ze niet altijd even leuk.

Later ben ik wel minder braaf geworden, drugsgebruik is voor mij dus ook echt geen probleem. Zo lang het geen problematisch gedrag wordt en ik word er niet in meegetrokken, ga je gang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:27

idinn schreef:
Ik leg er geen berg zout op hoor :+ Hij moet helemaal zelf weten waarop die selecteert. Het lijkt mij gewoon een beetje zonde, aangezien er nogal een verschil is tussen paardenmeisjes onderling.

Nou ja, in het algemeen is paardrijden een ontzettend tijdrovende en dure hobby, als je niets met paarden hebt snap ik heel goed dat zo'n man daar niet op zit te wachten.. Ik zit ook niet te wachten op een voetballer die regelmatig op het voetbalveld te vinden is, aangezien ik helemaal niks met voetbal heb en het zelfs een stom spelletje vindt.. Kan die kerel nog zo leuk zijn, of het dan op de lange termijn werkt vraag ik me af.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:44

Belangrijkste is dat je iemand vind die er een beetje hetzelfde over denkt.
Wat zijn hobby is, hoeft niet mijn hobby te zijn.

Voetbal was ook niet helemaal mijn ding, maar meestal stond ik bij de thuiswedstrijden wel even langs te kant te kijken. Dan nam ik de honden even mee en dan vermaakte ik me wel.
Mijn vriend hoeft ook echt niet of niet vaak mee hoor. R. heeft erge hooikoorts en toen hij een keer mee ging voeren nieste hij zich al rot, dus ga hem dat ook niet aan doen.
Maar hij respecteert mijn hobby en dat is het belangrijkste.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:46

BarryPlopper schreef:
lieveli schreef:

Geen idee wat dat er mee te maken heeft maar als je het heel graag wil weten? Ik heb mij op bokt aangemeld na de 1 april grap van bokt en tweakers (biks&bites) ik hoop dat je dat goed vind.

En ik zal het nog maar een keer uitleggen omdat er sommigen nogal selectief lezen.
Ik heb niks tegen paardenmeisjes heb alleen slechte ervaring met een paardenmeisje, ik snap dus ook niet helemaal waar iedereen de onzin vandaan haalt dat ik een hekel aan paardemeisjes heb

Je hebt wel lange tenen hoor, jemigdepemig. _O-