Yv_ schreef:![]()
Jij komt er wel vrijdag
Maar geen golden sandscrew helaas

Ik heb eigenlijk niet meer zoveel op mijn wishlist staan. Wat ik lekker vind heb ik al

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:![]()
Jij komt er wel vrijdag
little_birdy schreef:oeps kom je terug van een weekend weg staat de elektrische brander nog aan.
nou thumps op voor pure soap.
Heeft 72 uur gebrand en nog steeds geuren
daarvoor ook al 3 avonden aangehad
ElJinete schreef:Dat heb ik ook, mijn lijstje wordt ook steeds korterNog een mooie wintergeur en Staranise&Orange staan hoog op lijstje.
Soort van mijn kast opgeruimd, ik heb geen ruimte meer meh
Lisitano schreef:Yv_ schreef:![]()
Jij komt er wel vrijdag
Maar geen golden sandscrew helaas
Ik heb eigenlijk niet meer zoveel op mijn wishlist staan. Wat ik lekker vind heb ik alMorgen komt een Moroccan Argain Oil en Christmas Eve binnen die ik met een leuke korting kon kopen. Dan wil ik nog een nieuwe Fireside Treats en Cherries on Snow. Misschien Sparkling Snow of een andere kerstgeur en dan ben ik er wel. Ik dacht dat ik Snow in Love lekker vond maar ineens ruikt die heel erg naar mint blegh.
Alwiene schreef:Hebben jullie het nou over die Anijs en Sinaasappelgeur van Yankee? Die heb ik geprobeerd als tart en rook ik echt amper. Ander meisje hier uit de buurt heeft hem ook geprobeerd en rook er ook maar heel weinig van. Heb nog een tart liggen (gekregen) maar nog niet geprobeerd, maar heb niet veel hoop meer. Geur is lekker, maar veel te zwak.
Lisitano schreef:Alwiene schreef:Hebben jullie het nou over die Anijs en Sinaasappelgeur van Yankee? Die heb ik geprobeerd als tart en rook ik echt amper. Ander meisje hier uit de buurt heeft hem ook geprobeerd en rook er ook maar heel weinig van. Heb nog een tart liggen (gekregen) maar nog niet geprobeerd, maar heb niet veel hoop meer. Geur is lekker, maar veel te zwak.
Ik ruik 'm prima. Niet heel sterk maar dat wil ik met anijs ook niet. Het is echt een knus geurtje voor mij.
Jij houdt volgens mij ook wel van goed sterk toch? Ik houd niet zo van in your face, liever iets aanwezigs wat me niet zo verstikt. Al kan ik het in de winter wel beter hebben
LadyMadonna schreef:Ben net op de Margriet fair geweest, stonden eigenlijk alleen melts van euh... Die half ronde, platte bakjes, ben het even kwijt