Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:12

Geen van beiden :')

Meneer in het wild nog kort gesproken maar denk dat het hier ophoud eigenlijk.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:25

oei, hoe komt het?

Ik ben echt benieuwd naar mijn date maandag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:27

Denk een gevalletje he's just not that in to You. Ook prima, ik blijf er niet achteraan lopen.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:48

Robijntjah schreef:
Denk een gevalletje he's just not that in to You. Ook prima, ik blijf er niet achteraan lopen.

Goedzo, anders en beter dan! Heb ik ook moeten leren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:55

Oh dat heb ik wel goed onder de knie tegenwoordig :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:17

Wow, lig ik vanmiddag even n middagdutje te doen gaat de deurbel... Ik dacht ahja is n collecte ofzo dus doe niet open.
Toen een appje, hey ben je niet thuis? Ik huh jawel?! Ja doe de deur dan eens open!
Staat tinderdatemans voor de deur!!!! Keileuk!
Lekker samen gegeten en daarna film gekeken. Hij is net weer naar huis, Wat een fijne lieve en leuke man is dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:19

Ooooohw wat lief!!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 00:04

Ahh <3 <3

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 11:27

Wat lief, Kenyada! :*

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:56

Mag ik mij hier ook melden? :)

Sinds het uit is met mijn ex afgelopen juni, ben ik gaan tinderen voor de lol en de afleiding! Ik ben toen op drie dates geweest met een jongen. Dit was heel gezellig, maar ik had niet meer dan vriendschappelijke gevoelens voor hem (pfoe wat is dat moeilijk om te zeggen als hij aangeeft veel meer te voelen dan vriendschap :oo ).

Momenteel niet echt meer aan het tinderen, al heb ik sinds een kleine twee weken een gesprek met een leuke jongen. Ik ben begonnen met praten (wat echt een uitzondering is haha) en hieruit volgde een gesprek. Enige nadeel is dat hij erg laat reageert telkens. Dit vind ik op zich geen probleem, want hij blijft gewoon leuk reageren en stelt ook vragen terug etc. Alleen nu kabbelt dit een beetje door, zonder dat er echt wat uitkomt. Wat zouden jullie doen? :D

@ Kenyada, wat ontzettend lief zeg!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:59

Kenyada: Wat super leuk! Hou ik echt van, zulke actie's van mannen !!
Ik word al dolgelukkig als date mijn lievelingsdrank in huis haalt als ik kom, vind ik van die kleine super lieve dingen :).

jatoby: niet te druk om maken, ik heb van tinder altijd mijn meldingen uit staan, dus zie de binnengekomen berichten pas wanneer ik zelf tinder open en reageer dus ook altijd laat. Zal dus vast neit persoonlijk zijn. Misschien nummers uitwisselen?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:16

Heeeey renee16, ben jij de Renee waarmee ik binnenkort op vakantie ga?! :P

Na Badoo nu toch ook maar Tinder geïnstalleerd, maar jezus wat druk :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:20

leuk Kenyada, geniet er maar van!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:25

xXutopiaXx schreef:
Heeeey renee16, ben jij de Renee waarmee ik binnenkort op vakantie ga?! :P

Na Badoo nu toch ook maar Tinder geïnstalleerd, maar jezus wat druk :')

ja, het is mij *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:28

Tinder/ponykamp clubske :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:31

Wat wij op vakantie gaan doen?
Tinderen natuurlijk !!! voor jolijn en utopia dan :P

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:33

Ben ik de enige die het vreselijk zou vinden als iemand zomaar aan mijn deur staat haha. Sommige dagen wil ik gewoon lekker chil in training en straatloperlook rondlopen en als je dan pas date en ik ben er gewoon te plannerig voor haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:36

Kenyada schreef:
Wow, lig ik vanmiddag even n middagdutje te doen gaat de deurbel... Ik dacht ahja is n collecte ofzo dus doe niet open.
Toen een appje, hey ben je niet thuis? Ik huh jawel?! Ja doe de deur dan eens open!
Staat tinderdatemans voor de deur!!!! Keileuk!
Lekker samen gegeten en daarna film gekeken. Hij is net weer naar huis, Wat een fijne lieve en leuke man is dit!

Wat super lief! <3
Dat deed m'n vriend ook een keer, toen was ik niet thuis. _O- Maar bij een vriendin 14 verderop. Toen is hij daar maar heen gereden. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:39

Furrow schreef:
Ben ik de enige die het vreselijk zou vinden als iemand zomaar aan mijn deur staat haha. Sommige dagen wil ik gewoon lekker chil in training en straatloperlook rondlopen en als je dan pas date en ik ben er gewoon te plannerig voor haha

Ik kan er ook niet zo goed tegen _O- Mijn ex heeft het een paar keer gedaan maar heb hem daarna wel duidelijk gemaakt dat ik het toch echt fijner vond als hij gewoon even appte of hij spontaan langs kon komen.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:50

@ renee16. Ik maak me er ook niet druk over, ik reageer zelf ook niet erg snel haha. Meestal vergeet ik het. Maar ik doelde meer op het feit dat hij niet zelf voorstelt om over te gaan op whatsapp oid. Ik heb anders het idee dat het allemaal van mij afkomt haha.

Furrow schreef:

Het idee vind ik wel heel lief en ik zou het ook wel op prijs stellen, maar soms loop ik er echt niet op mijn mooist bij en dan zou ik het daarom niet zo heel fijn vinden :')

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:22

Waaaah.. Ik heb vanavond mijn eerste date. :):) Heb er heel veel zin in, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig.. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:27

Menyanthes schreef:
Waaaah.. Ik heb vanavond mijn eerste date. :):) Heb er heel veel zin in, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig.. :roll:

Snap ik, veel plezier! Ik wellicht ook, het is allemaal nog een beetje onzeker. Ga het niet nog een keer navragen dus merk het vanzelf wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:37

Furrow schreef:

Nee ik heb precies hetzelfde haha! Maar houd sowieso niet van onaangekondigd bezoek ;)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:39

ach hij had me toch al gezien dat ik net wakker was, dus daar maakte ik me niet druk om.
vond het alleen maar super lief van hem!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 15:05

Furrow schreef:

Trainingsbroek en straatloperlook horen er ook gewono bij toch, je kan niet de rest van je leven opgedoft voor de dag komen :D
Toen ik op de 2e date mijn vriend mee naar huis nam 's avonds heb ik daar ook direct aan toegevoegd dat avond bij mij betekent 'languit op de bank in trainingsbroek met een film aan'. Zo gezegd, zo gedaan. Allebei in huispak op de bank. Gelijk dat moment doorbroken :D