Meneer in het wild nog kort gesproken maar denk dat het hier ophoud eigenlijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kenyada schreef:Wow, lig ik vanmiddag even n middagdutje te doen gaat de deurbel... Ik dacht ahja is n collecte ofzo dus doe niet open.
Toen een appje, hey ben je niet thuis? Ik huh jawel?! Ja doe de deur dan eens open!
Staat tinderdatemans voor de deur!!!! Keileuk!
Lekker samen gegeten en daarna film gekeken. Hij is net weer naar huis, Wat een fijne lieve en leuke man is dit!
Furrow schreef:Ben ik de enige die het vreselijk zou vinden als iemand zomaar aan mijn deur staat haha. Sommige dagen wil ik gewoon lekker chil in training en straatloperlook rondlopen en als je dan pas date en ik ben er gewoon te plannerig voor haha
Furrow schreef:Ben ik de enige die het vreselijk zou vinden als iemand zomaar aan mijn deur staat haha. Sommige dagen wil ik gewoon lekker chil in training en straatloperlook rondlopen en als je dan pas date en ik ben er gewoon te plannerig voor haha