Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:Als een 45km autootje pech heeft en word gesleept door een normale auto, buiten de bebouwde kom, en daardoor harder komt te rijden dan 45km/u, issie dan strafbaar?
En wie telt eigenlijk als de bestuurder? Diegene die in de gesleepte auto zit, of in de sleper? Aangezien diegene die gesleept word niet kan besluiten hoe hard ze gaan?
gohya schreef:De situatie: omdat iemand na een hart stilstand niet wakker is geworden binnen 2 dagen! das toch te gek voor woorden? IK had nee gezegd,die stekkers blijven erin.
Daar heb je toch het recht over omdat te zeggen?
gohya schreef:De situatie: omdat iemand na een hart stilstand niet wakker is geworden binnen 2 dagen! das toch te gek voor woorden? IK had nee gezegd,die stekkers blijven erin.
Sammie schreef:Wat is jouw relatie dan tot deze persoon?
Dit zijn toch vooral gevoelskwesties en daar kun je niet uitkomen. En dat hoeft ook niet, dat is een kwestie van doen wat goed voor je voelt.
eilleen333 schreef:gohya schreef:De situatie: omdat iemand na een hart stilstand niet wakker is geworden binnen 2 dagen! das toch te gek voor woorden? IK had nee gezegd,die stekkers blijven erin.
Het ligt er compleet aan wat de gevolgen van de hartstilstand geweest zijn. Misschien bleek het gewoon uitzichtloos. Dan heeft rekken toch geen zin? Hoe moeilijk het ook is.