Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Ik kom me hier helaas ook melden, hoewel het voor mij om een hele korte relatie ging.. Ik was zo ontzettend gelukkig, echt bizar. We hadden het zo mega leuk samen, fantastische gesprekken, echt alles klopte. Niet veel later is hij door zn werk naar het buitenland gestuurd voor enkele weken en daar is hij beginnen twijfelen. En nu is het helemaal over, klaar. Uit het niets. Het hele verhaal is wel wat uitgebreider natuurlijk..
Maar ik voel me zoooooo rot en gebroken
Ghostattack schreef:Ik kom me hier helaas ook melden, hoewel het voor mij om een hele korte relatie ging.. Ik was zo ontzettend gelukkig, echt bizar. We hadden het zo mega leuk samen, fantastische gesprekken, echt alles klopte. Niet veel later is hij door zn werk naar het buitenland gestuurd voor enkele weken en daar is hij beginnen twijfelen. En nu is het helemaal over, klaar. Uit het niets. Het hele verhaal is wel wat uitgebreider natuurlijk..
Maar ik voel me zoooooo rot en gebroken
Ghostattack schreef:Nee hij is al terug en langs geweest om te praten..
Voel me zo gigantisch slecht. Wil niks meer, ik wíl niet eens plezier maken. Ik werk in de IT dus 5 dagen in de week vanuit huis en ik ben dus ook heel veel alleen. Ik kan me gewoon echt nergens toe zetten
Marocje schreef:Wat fijn zo snel Anoniem! Dat je al een ander huis hebt gevonden.
Wij gaan het de kinderen morgen vertellen. Helaas is het echt lastig een woonruimte te vinden hier voor hem, ws moet hij zelfs terug op kamers..
Peanutbutter schreef:Hi Bokkers,
Ik meld mij ook. Ik ben vanaf vandaag officieel gescheiden van mijn ex.
Ondanks dat het mijn keuze is geweest , vind ik het wel moeilijk.
Ik ben begin 30 en heb een klein kind van 17 maanden.
Nu wij daar uit huis zijn en de rust is weder gekeerd begint het verwerking van de chaos van afgelopen maanden en gaat het mij niet in de koude kleren zitten.
Ik omarm het verdriet en de verwerking ervan maar kan me erg alleen voelen of onbegrepen in/door mijn omgeving. Ook omdat ik ze niet te veel wil lastig vallen met ' ellende ' al voelt het niet zo voor hun.
Ik lees en praat graag zo met jullie mee.
Ons huis gaat half december op funda.