Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laurie

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:47

De tweede :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:22

1 is wat losser, zo eentje heb ik zelf ook. 2 vind ik mooier afgewerkt, net wat meer prep. Denk dat de tweede erg leuk in jouw stijl past Bex :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:32

De tweede! Die heb ik zelf ook al een tijdje op het oog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:34

Ja ik heb al zoiets als nummer 1, maar dan in het zwart en van de only. Misschien bestel ik ze beide wel, die lossere in het kaki en de ander in het wit. O:)

Heb deze namelijk in het zwart gekocht laatst: http://nl.only.com/only/jackets/onlruna ... erwear-new
En heb toen mega getwijfeld over of ik hem in het zwart of kaki wilde. Dus ik wil nog steeds iets in kaki.. :))

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:40

Persoonlijk vind ik 2 mooier Rebbeccaa :)

Mijn vriend en ik zijn vanmiddag de stad (weer) in geweest, meneer had een nep leren jas gekocht maar het was het toch net niet. Om vervolgens tegen een hoop echte leren jassen aan te lopen die hem echt goed staan. Twijfel twijfel, toch niet..
Hij twijfelt of het wel warm genoeg is, de jas is natuurlijk wat dun en hij is bang dat het te koud is voor nu, eigenlijk zoekt ie ook een winterjas. Ik ben er van overtuigd dat leer toch wel aardig wind dicht is maar ben benieuwd naar jullie meningen hier over. (Ons vervoer is voor ons beide bromscooters die 50/60 km/h gaan, zonder windscherm dus vandaar of het wel warm genoeg is).

We kwamen nog langs de dames afdeling en daar wou ik ook even (nep) leren jasjes passen, ik vond het helemaal geweldig, ben nogal wat kilo's kwijt en loop altijd in van die wijdere/dikke jassen. Sommige zijn alleen wel erg open bij m'n hals dus ik moet nog bedenken of ik dat wat vind :)

Ben wel benieuwd naar jullie mening over (nep)leren jassen :) Voor zowel mannen als vrouwen dus.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:44

Voor nu misschien nog koud maar voor achter een maanden zou een leren jas warm genoeg moeten zijn. Kan desnoods op de scooter nog gewoon een winddicht Jack erover

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:46

Ik ben gek op (nep)leren jasjes, maar vooral in de lente/herfst/koudere zomerdagen.

Haha, jullie hebben me overgehaald! Ik ga de tweede jas bestellen in het wit. Hoop heel erg dat 'ie mooi valt! <3 Ik vind trouwens dat er echt heel veel hele mooie jasjes/jassen/vesten in de winkels hangen op het moment. Vind deze ook zo mooi:

http://www.bershka.com/nl/dames/dames/v ... er%2C-crepè-c1521713p100028504.html?colorId=505

Moet me echt in gaan houden deze zomer vrees ik. :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-03-16 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:50

Rebeccaa schreef:
Ik ben gek op (nep)leren jasjes, maar vooral in de lente/herfst/koudere zomerdagen.

Haha, jullie hebben me overgehaald! Ik ga de tweede jas bestellen in het wit. Hoop heel erg dat 'ie mooi valt! <3

Ja toch wel he.. Ik moet sowieso een nieuwe jas hebben voor van t voorjaar dus ik ga er dan wel voor , maar voor mijn vriend word het hem dan eerst nog niet denk ik..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:23

Oeh Rebec! Die 2e is leuk! Vind zelf die koraal kleur of juist dat zachte roze ook heel mooi.

Ik heb zelf 2 leren jasjes. Eentje is wat dikker en de ander 'normaal'. Ik heb ze afgelopen week wel al 's middags aan gehad, met boodschappen doen op de fiets ofzo. Maar dan wel met een extra dik vest en sjaal haha. Op de scooter zit ik nog in mijn eskimo pak, dat duurt wel even voor ik daar zonder winterjas op stap.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:33

DewiRox schreef:
Oeh Rebec! Die 2e is leuk! Vind zelf die koraal kleur of juist dat zachte roze ook heel mooi.

Ik heb zelf 2 leren jasjes. Eentje is wat dikker en de ander 'normaal'. Ik heb ze afgelopen week wel al 's middags aan gehad, met boodschappen doen op de fiets ofzo. Maar dan wel met een extra dik vest en sjaal haha. Op de scooter zit ik nog in mijn eskimo pak, dat duurt wel even voor ik daar zonder winterjas op stap.

Ja Haha dat geldt voor mij ook maar m'n vriend is niet zo'n koukleum als ik dus zodra t weer een beetje beter word en ik nog in winterjas op de scooter stap zit hij er al op in z'n vestje :P

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:46

Bedankt Lotte & kiwi!

Goede keus Rebecca!

Ik vind leren jasjes bij beide heel tof!
Ik heb zelf een cognac kleurige, mijn vriend een donker bruine :)

Die kleuren vind ik overigens wel mooier dan zwart, dat vind ik, vooral bij nepleer al snel wat plastic achtig ogen (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:48

Ik vind juist wel zwart het mooiste.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 14:06

Ik vind zwart juist mooi, van dat oudbruin, bijna beige ( ja hoe leg je dat uit? ) bij een echt leren jasje vind ik ook prachtig! Maar om dan onmiddellijk 200 euro uit te geven :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:30

Ah dames, ik heb de jas gekocht hoor! Heb hem ook nog in het roze gepast, maar zachtroze is gewoon echt mijn kleur niet. Wel erg mooie kleur ook, vond hem heel leuk bij het shirt wat ik aanhad, maar het paste echt niet bij m'n huidkleur of zo. De jas is aan de onderkant wel wat te wijd/groot, maar dat houd ik toch met mijn lichaamslengte + dat ik een maat groter moest nemen omdat 'ie anders bij m'n bovenlichaam raar zat.

Afbeelding

En ik heb de lente in m'n bol, want ik heb iets gekocht in een kleur (!!)

Afbeelding

Blij mee. *\o/*

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 19:01

Ahhh wat ben jij knap zeg! Staan je allebij goed, die eerste vind ik eht heel leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:41

Super leuk Jenn! Staat je allebei heel goed

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:15

Kunnen jullie kledingkenners mij helpen?

Ik ben op zoek naar skinny jeans die niet uitlopen. Heb er nu een aantal van vero moda, maar eens iets anders is ook wel eens leuk.

Wat kunnen jullie me aanraden aan winkels/merken? (Liefst beetje goedkoop ivm studentenbudget)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:50

@pluisje, ik ben wel fan van de broeken van de mango :)

Oeh leuk Jenn! Die kleur is echt fijn :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 15:48

Iemand tips voor jurkjes en rokjes die leuk staan als je een peerfiguur hebt? Ik heb het echt moeilijk met dingen te vinden. Op zich hoor ik niet dik te zijn, heb qua broeken maat 36 en qua tops 34, maar vind dat ik er soms wel wat dikker uit zie in bepaalde dingen, vooral met jurkjes en rokjes en dat is nogal vervelend.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:33

Ik kan jullie hulp goed gebruiken. Heb een soort van kleding crisis.

Kennissen gaan trouwen. De dame in kwestie kwam op mijn huwelijk in een wit jurkje (met soort van kant print) én hoedje aankakken. Best wel not done. Nu ben ik niet zo dat ik het 'terug doe', maar klein beetje een statement maken vind ik wel terecht. Ik ben dus op zoek naar een jurkje dat netjes is, maar mega opvalt. Knalroze ofzo. Heb een zandloper figuur en houd niet van strapless. Hebben jullie goede tips? Zalando en Wehkamp al af gestruind maar niets kunnen vinden. Bij bonprix iets gezien maar dat is me te kort..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:54

Jane Norman heeft vaak leuke jurkjes geloof ik! Misschien de beijenkorf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:06

Zit er toevallig iemand Miljoenen Jacht te kijken? Ik vind het vest dat Linda de Mol aanheeft zo gaaf, weet iemand waar ik die, of iets soortgelijks, kan kopen?

Oh! En nog een vraag.

Ik heb volgende week donderdag een bruiloft van een vriend van mijn vriend. Nu ben ik echt geen jurkjespersoon en ik draag altijd all-stars. Ik weet dus niet zo goed wat ik aan moet. Ik heb een beige lange blouse en een zwarte, die zijn wel netjes, en dan een zwarte skinny jeans en all-stars. Kan dat...? Die vriend is Christelijk trouwens, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt in kledingkeuze. Is all-black gedoogd...?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:27

Christelijk maakt qua kleding over het algemeen niet uit. Mijn man is behoorlijk christelijk maar bij ons huwelijk was het ook gewoon feestelijk. Dus nette broek/overhemd voor heren en dames een jurkje oid.
In de kerk zelf is het gepast om schouders en enkels bedekt te hebben.

All Black is niet gepast. Meestal staat er bij de uitnodiging wel wat de stijl is. Sowieso een beetje feestelijk lijkt me. Als je geen jurkje wil zou ik voor nette broek en vrolijke blouse gaan. All stars zou ik zelf niet heel snel doen maar ik zou er ook niet egt afkeurend naar kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:32

Ik hoorde net al dat er geen dresscode is, maar wit doe ik sowieso niet en all-black zal ik dan ook niet doen! Een zwarte skinnyjeans en een beige lange chiffon blouse kan dan dus wel? Ik draag normaal alleen maar zwart dus echt verder dan grijs en donkerblauw kom ik niet qua kleurtjes...

Dankjewel voor het reageren trouwens, :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:02

Blouse kan wel hoor. Zeker als er geen dress code is. Geen probleem hoor :)