Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesjex schreef:Hihi dat kan ook!
Mossel je moet toch wel gewoon kunnen stofzuigen??
Roosch schreef:Mocht je de behoefte nog eens voelen terwijl ze weer thuis is: ik heb een zeer stofzuigbaar huis maar heb zelf een genetische afwijking. Ik mis het stofzuiggen. Wees welkom dus.
Apart dat je niet kunt stofzuigen als zij er is joh.
Smee__ schreef:WTTV zeker Roosch?![]()
Jemig wat dom dat ze al klaagt om stofzuigen![]()
Pfff was blij dat ik eindelijk lekker in bed lig, loopt er één of ander wijf op straat te vloeken en te tieren. Ik ben echt dol op Leeuwarden, maar ik heb wel echt weer de grootste tokkiestraat uitgezocht om te wonen
Mossel schreef:Ze verzint er uiteraard wel dingen bij he :'') zo zou de hond een keer een nacht een half uur geblaft hebben en zou ik met deuren geslagen hebben, Uhh ik sliepen het is elke keer na half 9 dat ze echt last van mij heeft haha.. maarja ze is natuurlijk een oude man in de woning boven haar gewent die deed niet meer zoveel op een dag
Mossel schreef:Smee__ schreef:WTTV zeker Roosch?![]()
Jemig wat dom dat ze al klaagt om stofzuigen![]()
Pfff was blij dat ik eindelijk lekker in bed lig, loopt er één of ander wijf op straat te vloeken en te tieren. Ik ben echt dol op Leeuwarden, maar ik heb wel echt weer de grootste tokkiestraat uitgezocht om te wonen![]()
![]()
Zo had ik dat in Arnhem vaak ook, of stelletjes die flinke ruzie hadden na een avondje stappen haha ik vermaak me er wel meezo liep er hier laatst ook een jongen over straat te tieren aan de telefoon, en toen hij terug kwam was hij aan het huilen