Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:41

Hihi dat kan ook!

Mossel je moet toch wel gewoon kunnen stofzuigen??

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:42

Ik ben net terug uit Nijmegen! De allerlaatste dag van de 4daagse,
Dus lekker gekeken en veeeel gegeten :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:43

Mocht je de behoefte nog eens voelen terwijl ze weer thuis is: ik heb een zeer stofzuigbaar huis maar heb zelf een genetische afwijking. Ik mis het stofzuiggen. Wees welkom dus. :')

Apart dat je niet kunt stofzuigen als zij er is joh.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:43

Miesjex schreef:
Hihi dat kan ook!

Mossel je moet toch wel gewoon kunnen stofzuigen??

Ja dat dacht ik ook, maar heb haar al 3x aan de deur gehad ( en 2x nadat ik net had stofgezogen) en de woningbouw ook al hier gehad ( die konden niks vinden waar mevrouw last van zou kunnen hebben maar toch) geen zin om die zeefteef elke keer aan de deur te hebben

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:44

Roosch schreef:
Mocht je de behoefte nog eens voelen terwijl ze weer thuis is: ik heb een zeer stofzuigbaar huis maar heb zelf een genetische afwijking. Ik mis het stofzuiggen. Wees welkom dus. :')

Apart dat je niet kunt stofzuigen als zij er is joh.

Nouja het is ook niet mijn hobby :') maar met 2 katten en een hond is de stofzuiger door het huis eigenlijk elke dag wel ff nodig haha

A12345678910

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:49

Gewoon stofzuigen... waarom zou je niet mogen stofzuigen :+ de woningbouw kan niks vinden, als ze langs komt gwn niet open doen :9k

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:53

Idd ik zou dat niet laten om.haar hoor. Vreselijk van die zeikburen..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:58

WTTV zeker Roosch? :))

Jemig wat dom dat ze al klaagt om stofzuigen :')

Pfff was blij dat ik eindelijk lekker in bed lig, loopt er één of ander wijf op straat te vloeken en te tieren. Ik ben echt dol op Leeuwarden, maar ik heb wel echt weer de grootste tokkiestraat uitgezocht om te wonen :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:05

Ze verzint er uiteraard wel dingen bij he :'') zo zou de hond een keer een nacht een half uur geblaft hebben en zou ik met deuren geslagen hebben, Uhh ik sliep :') en het is elke keer na half 9 dat ze echt last van mij heeft haha.. maarja ze is natuurlijk een oude man in de woning boven haar gewent die deed niet meer zoveel op een dag :(:)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:07

Smee__ schreef:

Pfff was blij dat ik eindelijk lekker in bed lig, loopt er één of ander wijf op straat te vloeken en te tieren. Ik ben echt dol op Leeuwarden, maar ik heb wel echt weer de grootste tokkiestraat uitgezocht om te wonen :')

:') :')
Zo had ik dat in Arnhem vaak ook, of stelletjes die flinke ruzie hadden na een avondje stappen haha ik vermaak me er wel mee :') zo liep er hier laatst ook een jongen over straat te tieren aan de telefoon, en toen hij terug kwam was hij aan het huilen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:08

Hallo :wave:

Paard verhuist morgenochtend, wilde rond een uur of half 8 op om half 9 op stal te kunnen zijn. Blijkbaar vindt mijn hoofd het heeeel spannend want ze weigert om in slaap te vallen :+

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:11

Hihi spannend joska.
Ik ga nu wel proberen te slapen en tel weg leggen anders slaap ik morgen nog niet haha. Slaap lekker ieder voor straks!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:11

Meh balen!! Hoop dat je snel slaapt!
Sowieso alvast succes morgen

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:18

Mossel schreef:
Ze verzint er uiteraard wel dingen bij he :'') zo zou de hond een keer een nacht een half uur geblaft hebben en zou ik met deuren geslagen hebben, Uhh ik sliep :') en het is elke keer na half 9 dat ze echt last van mij heeft haha.. maarja ze is natuurlijk een oude man in de woning boven haar gewent die deed niet meer zoveel op een dag :(:)

Wij hadden ook zo'n buurvrouw, ze beweerde dat we snachts haar planten in de fik hadden gestoken en dat we bewust onze auto op de oprit pakeerde zodat hun minder ruimte hadden :+

Sommige mensen willen gwn wat te zeuren hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:21

Nee toch :+

In onze (openbare weg-)straat maakt mijn vader zich altijd veel te druk om 'zijn' autoplekje. Vlak voor de deur, heel fijn want geen bomen of vogels dus prettig parkeren. Als een van de buren daar zijn/haar auto zet is het moord en brand: dat is voor zijn deur en niet voor hun deur, waarom gaan ze niet op een ander(moeilijk te parkeren, met bomen en vogelpoep en krap) plekje staan! Tssss!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:27

Mossel schreef:
Smee__ schreef:

:') :')
Zo had ik dat in Arnhem vaak ook, of stelletjes die flinke ruzie hadden na een avondje stappen haha ik vermaak me er wel mee :') zo liep er hier laatst ook een jongen over straat te tieren aan de telefoon, en toen hij terug kwam was hij aan het huilen :(:)

Aah dat is wel sneu :(:)

In deze straat is het echt heel erg. Onder ons woont in ieder geval 1 man maar eigenlijk altijd zit daar het huis vol en dat zijn van die types met een kaalgeschoren hoofd, petje op, stafford. Geregeld knallende ruzie en geschreeuw, harde muziek enzo. Schuin tegenover woont een drugsdealer en recht tegenover ons wonen ook studenten maar dan van de categorie heel erg luidruchtig. Ook niet helemaal chill is dat het stuk voor stuk testosteronbommen zijn en ik zo'n beetje de enige meid in de straat ben :+

Maar heb me ingeschreven bij woningbouwverenigingen en ik hoop met een halfjaar ofzo een appartementje te hebben voor mezelf :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:27

Whaha daar had mijn moeder ook een handje van toen we nog in een wijk woonde :') de openbare parkeerplek naast onze deur was "haar" plekje. Nou was ze niet zo erg dat ze enorm boos wordt oid, maar de baalde wel.

Sommige mensen wordt je indd niet goed van.. mijn buurvrouw heeft nergens last van want die hoor ik nooit over mij klagen. Daarbij als mijn hond blaft mag je de krant bellen, die blaft nog niet eens als de deurbel gaat :') dus laat staan dat hij 's nachts om half 1 een half uur voor niks gaat blaffen haha

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:28

Aah zo'n tokkie buurt.. dat is wel minder, vooral drugsdealers met al die gure types die ze aan de deur krijgen ( mijn ex is/was drugsdealer en gebruiker)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:31

Op zich is die man zelf heel aardig :)) Kan altijd wel een praatje met hem maken en hij is altijd zo leuk in gesprek met z'n katten :') Maar inderdaad vooral de gure types die erop af komen zijn vervelend. Gisterochtend hadden we ook weer politie in de straat, komt ook haast wekelijks voor :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:33

Gezellig :')
Hoop dat je snel iets anders hebt in een betere buurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:35

Zo vervelend altijd als je heel moe bent maar zodra je je telefoon weglegt direct weer klaarwakker bent/gaat malen :roll:

Mossel, bedenk me nu ineens dat je volgens mij bijna elke nacht best laat hier te vinden was. Geen last van problemen in je slaapritme dan?

Smee_, :') gesprekken met zijn katten? Praatje met de buren kan af en toe best leuk zijn idd, maar kan me voorstellen dat er hier wat aparte mensen op af komen. De mensen van mijn stal zijn een beetje tokkie dus de jeugd is van het zuipen en drugs en er zitten regelmatig bij halt. Kwam daar vorig jaar aan als net gymnasium-'kak'meisje hahaha
Hopelijk krijg je snel een fijn huisje met wat fijnere buurt als cadeau erbij!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:37

Haah Jup klopt. Slaap al weken slecht ( rond een uur of 3/4) depressie en mijn natuurlijke melatonine aanmaakt begint pas rond 1 uur op hang te komen. Maar ben wel altijd rond 9/10 uur wakker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:48

De 'haha' erbij ook :')

:(:)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:51

Ja kan er wel om huilen maar dat schiet ook niet op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:57

Hallooo!