Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:33

Zo hier vandaag m'n auto op mp gezet.
De eerste biedingen van garage bedrijven al binnen. Maar ze moeten niet denken dat ik hem ga brengen, ik ga niet half NL doorrijden met 2 auto's omdat hun mijn auto willen opkopen.
Of zouden jullie dat wel doen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:39

Echt niet!! En vaak hebben autobedrijven zo'n auto ambulance waar ze hem zo opladen!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:48

Ja zo zie ik dat ook hoor!
Hun wilen hem toch overkopen, kijk bij inruil vind ik het wat anders en niet meer dan logisch.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 19:53

Precies! (of ze moeten een wereld bedrag voor je auto geven, dan kun je er nog over nadenken :D )
Is er niet een bedrijf bij je in de buurt die auto's inneemt? Heb er bij ons op het dorp toevallig net een gekocht waar ze dat wel doen :)

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:55

Ik heb ook maar weer eens iets op marktplaats gezet. Kwam tijdens het opruimen nog wat dingen tegen. O.a. een horloge, wilde ik deze op MP zetten kost dat nog geld ook! Nou, eerst maar eens via Facebook proberen dan. Ook vond ik een Nintendo DS, deze op MP gezet en 10 minuten al een bieder! Alles wat ik ervoor zou krijgen was ik al blij mee dus hopelijk word het geld ook echt overgemaakt en kan ik het pakketje de deur uit doen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:59

Hier gaat het opeens best lekker met de dekjes. Al 3 van de 10 verkocht en voor de 4e wacht ik nu op geld. Moet nog 1 dekje erop zetten.

Zou fijn zijn als ik ze allemaal verkocht krijg :D .

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:22

Gabbe schreef:
Ik wist idd tot vorig jaar niet dat die van eskadron zo duur waren dus denk dat er wel meer mensen met mij zijn.

Nieuwprijs stond erbij, dus dat is geen excuus haha :P

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:40

Dan is dat idd geen excuus!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 01:10

Ik had zondag een oproepje gedaan op FB, of er een handig iemand was die een paar rolgordijnen wilde ophangen bij mij tegen een kleine vergoeding of een wederdienst.
Afijn paar leuke reacties op gehad en een afspraak gepland met de eerste die gereageerd had, dus ik al netjes gemeld dat ik voorzien was.
Krijg ik om iets van half 5 's nachts een berichtje in m'n FB-messenger van iemand dat die wel wilde komen klussen en dat hij dat normaal deed zonder betaling maar dat hij graag een wederdienst wilde. :j
Het <<) <<) stond er nog net niet bij maar het was overduidelijk waarop hij doelde en ik heb echt even :wow: naar m'n telefoon gekeken. :')
Heb het bericht maar gedelete nadat ik van m'n verbazing was bekomen. :+

Inmiddels hangen de rolgordijnen trouwens, keurig netjes opgehangen door de eerste reagerende en hij was al dik tevreden met een kop koffie en een uurtje knuffelen met de katten. :D
Zat tussendoor ook geregeld met de katten te kroelen en vertelde uitgebreid over z'n eigen katten enzo. :))

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 07:15

Af en toe word je daar toch echt moe van. Paar jaar geleden in de zomer mezelf aangeboden als oppas voor kleine huisdieren of katten. Nou de vreemdste mailtjes krijg je.. %) heb de advertentie echt wel 4x doorgelezen maar kon niks ontdekken dat aanleiding zou kunnen geven tot dat soort gedachten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:09

Als degene zich aan de afspraak houd dan komt er vanmiddag al iemand voor m'n auto....
Wel ff zo geregeld dat m'n man al thuis is hihi
Ben benieuwd of die op komt dagen

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:05

Hier weer de typische ervaringen. Partij dekjes en zadels er op gezet. Krijg je een bod van 25 euro... Heb maar even gevraagd waar ze precies 25 euro op bied.. Uiteraard geen reactie. Ook een bod gehad op mijn chaps van 7,50.. (VP 45,-)
Schiet nog niet echt op dus.
Gelukkig gaat het kopen wel allemaal lekker. haha
Nu weer 2 dingen besteld, hoop die morgen ook in ontvangst te kunnen nemen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:03

Ik heb ook meerdere keren dat er een bod wordt gedaan, maar er gewoon niet gereageerd wordt. na x aantal dagen verwijder ik het dan ook maar weer. Zullen ze niet reageren omdat ik akkoord ga met hun bod? :') haha

En nu net een zadel erop gezet, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:49

Cardy schreef:
Ik heb ook meerdere keren dat er een bod wordt gedaan, maar er gewoon niet gereageerd wordt. na x aantal dagen verwijder ik het dan ook maar weer. Zullen ze niet reageren omdat ik akkoord ga met hun bod? :') haha

En nu net een zadel erop gezet, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Dat idee heb ik ook altijd :') Alsof ze weten dat ze dan een schriftelijke overeenkomst hebben en verplicht zijn af te nemen.

Mevrouw van de broek heeft toch niet gelogen, vandaag stond het geld op de rekening! Ze mailde nog even of het er al was, anders zou ze haar bank bellen. Maar het was er inderdaad vanochtend en het pakketje heb ik net naar de post gebracht :)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 19:57

Haha echt he Janine!
Ik ben trouwens helemaal in shock! Dressuurzadel binnen 1 dag verkocht! Wow, dacht dat het nog wel 2 - 4 maanden zou duren.

Volgende week komt pas de zadelmaker goor iig een leenzadel en nieuw zadel te bestellen, en koper wilt heel lief tot dan wachten. Had dit echt niet verwacht, zo snel :') .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 20:13

Wauw, dat is echt super zeg!!!
Hopelijk is je zadelmaker een beetje snel!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:59

Zo m'n auto is verkocht, dat ging lekker snel.
Nu opzoek naar een andere, niet verwacht dat deze zo snel verkocht zou zijn. En nog meer dan ik verwachtte :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:01

Ja dat ging echt snel Janine, niet normaal gewoon. Nu ben ik alleen bang dat of mijn zadelmaker geen passend leenzadel heeft, of dat de kopers niet komen opdagen :') . Maar dat zien we dan wel weer.

@ Kiki: Dat is weer top, snel verkopen is altijd leuk :D . Zeker als het meer is dan je verwachtte.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:02

kiki1976 schreef:
Zo m'n auto is verkocht, dat ging lekker snel.
Nu opzoek naar een andere, niet verwacht dat deze zo snel verkocht zou zijn. En nog meer dan ik verwachtte :D

Super joh!!

Cardy schreef:
Ja dat ging echt snel Janine, niet normaal gewoon. Nu ben ik alleen bang dat of mijn zadelmaker geen passend leenzadel heeft, of dat de kopers niet komen opdagen :') . Maar dat zien we dan wel weer.

@ Kiki: Dat is weer top, snel verkopen is altijd leuk :D . Zeker als het meer is dan je verwachtte.

Als het eerste gebeurt zou ik op het tweede hopen :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 08:44

Hahahaha dat is waar :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:12

Pfff ik heb een kandelaar (zwaar) van ikea op marktplaats staan. Nieuw 30e. Wil er dus 10 voor terug hebben. Krijg ik een mailtje: "10 euro Inclusief verzending."
Geen hallo, geen dag. Ik heb gereageerd: "hahahaha grappig"

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:19

Brutaal hoe sommige mensen zijn he :oo
Ik heb (als het goed is) een leuke ervaring! Wilde een game overkopen á 17 euro. Ik vroeg of hij hem vandaag nog kon verzenden als ik het geld direct zou overschrijven, hij zei dat het soms een dag duurde om over te schrijven van verschillende banken. Ik zei toen Wacht dan maar tot je het geld hebt :) Waarop hij zei dat hij niet dacht dat ik hem op ging lichten voor 17 euro en dat ie het vandaag op goed vertrouwen op de post zou doen.
:) Hartstikke lief dus en hopelijk krijg ik hem morgen binnen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:21

Vanmiddag ook iemand die een studieboek wilde overnemen, eerst een mailtje van 10 euro...
Daarna eentje van 14 inclusief verzenden... :+

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:21

_O- ...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:25

Ik heb eens een top ervaring!
had een dekje met bandages op MP staan, bieden vanaf 15 euro.
Kreeg een bod van 25 incl, dus meteen akkoord gegaan.
Geld was gelijk 's avonds overgemaakt.

zo makkelijk kan het dus gaan.
Nu hopen dat het goed aankomt.