Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deniseqn schreef:Amsterdam is volgens mij iets technischer dan Utrecht, toch? Dat is wat ik ten minste gehoord had ooit.
Wat houdt dat Frontend Development precies in?
Succes met je her alvast!
Tot nu toe bevalt het mij op zich prima. Vorige periode had ik narrativiteit, over verhalen vertellen. En daarbij een project van twee perioden, voor een echt bestaan, kleinschalig festival in Utrecht. Bedankt van het concept en momenteel bezig met de style guide (dat is het leukste
). Deze periode gaan we een magazine maken (of eigenlijk 4, een 0-versie en dan de 3 eerste 'officiële' versies). Wordt wel heel druk, maar wel echt super leuk
.
EllisL schreef:Jij hebt ook een hele fijne schrijfstijl
Sabini schreef:Jennifuur schreef:Wanneer ik bij het bericht op 'bewerken' klik?Ja die staat rechts van waar je de url kan bewerken/verwijderen
DnT schreef:Nee, maar zijn huis is de helft kleiner. Wel twijfel ik steeds meer over het alsnog meenemen van mijn katten. Ik heb zoveel reacties op de advertentie van marktplaats, maar bij elke reactie denk ik "nee, néé en NEE!" De kans is groot dat mijn vriend en ik over een jaar tot anderhalf jaar alsnog gaan verhuizen naar een grotere woning, en dan heb ik voor eeuwig spijt dat ik mijn twee maatjes heb weggedaan..Fijn dat je gaat samen wonen Sabini, maar wat ontzettend naar dat je katten niet mee kunnen!
Zou echt niet zonder mijn beesten kunnen.
Is je vriend allergisch?
Sabini schreef:Jennifuur schreef:Wanneer ik bij het bericht op 'bewerken' klik?Ja die staat rechts van waar je de url kan bewerken/verwijderen