Voor €20 incl. mag je 'm hebben (komt uit België, en verzonden met TNT voor een volgcode en da's standaard €9,99 verzendkosten).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Als je een gewone singel in bruin neopreen zoekt met elastiek aan 1 kant, anatomische uitsnijdingen in 110cm, dan heb ik er eentje voor je![]()
Voor €20 incl. mag je 'm hebben (komt uit België, en verzonden met TNT voor een volgcode en da's standaard €9,99 verzendkosten).
Anthea schreef:Meh, 57 euro word het dan. Dat scheelt nog niet eens 30 euro! Daarvoor zou ik het ook laten.
Shanel schreef:Ik zag gisteren een mooie deken op marktplaats, er waren al wat biedingen geplaatst (€8, €9)
Plaats ik een bod van €25, krijg ik me toch een boze mail terug. Dat mijn bod duidelijk een onzinbieding was want de biedingen
gaan nu van €9 ineens naar €25 en dat klopt niet. Ik had €10 moeten bieden.
'Ik ga uw bieding verwijderen want ik verkoop de deken toch wel'
Tallie1979 schreef:Ik heb gereageerd op iemand die een seizoen van een serie die ik graag kijk aanbied. Stond geen prijs bij, dus ik vraag om de prijs.
Willen ze er 15 euro voor hebben. Vind ik te hoog, heb ze ook voor 10 en 12,50 zien staan. Dus heb mezelf even keurig afgemeld en ze succes gewenst met de verkoop.