_Blacky_ schreef:Lisz en fie.de schrijfwijze van lisz vind ik niet mooi en fie moest ik erg aan wennenLisz? Nee vind ik ook niet zo mooi.. Ken wel een Liz dat vind ik zelf een mooiere schrijfwijze. Ik ken trouwens ook een Fien, vind ik wel leuk
djuulsie schreef:Op TLC een meisje met de naam Trouble Vast een zware bevalling geweest, toen zij geboren werd. Die ouders dachten: 'Here comes Trouble!"
Hurricane Ik zag gisteren toen ik van mijn werk naar huis fietste op een geboortebord een Jay-variant die ik nog niet kende: Jayvy
Ik ken een Jason waarbij je dus niet djeesun zegt maar echt jeesun, met de gewone j. Dan vind ik al die Jay-varianten minder erg, hahaha
Ik ken ook een Jorden die je niet uitspreekt als Djorden.. Dan moet ik gelijk aan de kat van bokker Limoen denken, haha.Vind het geen mensen naam
Konstantine schreef:Ik ken een Jason waarbij je dus niet djeesun zegt maar echt jeesun, met de gewone j. Dan vind ik al die Jay-varianten minder erg, hahaha Als je het dan wel als Jason schrijft klopt er toch sowieso niks van . Dan word het toch gewoon Jaa-son? Mijn broer heet Jason maar die noem ik met regelmaat Jaa-zon . Buurman van mijn ouders zegt wel Jeesun, en mijn opa en oma Jees .Van de week kwam er op mijn tijdlijn op FB een Relle en een Matz voorbij. Ook niet alledaags..Mats of Mads ken ik wel, maar Matz .
moonsparkle schreef:Hoorde laatst van bae voor een jongen. Sprak het uit als bee.Die ouders hebben vast Once Upon a Time gekeken
Er was eerder ook een serie waar ik de naam nu niet meer van weet met een meisje dat Bay heette. Ik vind t best lief klinken, maar niet als naam. Eerder een afkorting van Beatrice ofzo.Edit; laat maar na bovenstaande post . Ik heb vandaag een Deuke gespot.
djuulsie schreef:Op TLC een meisje met de naam Trouble My big fat gypsy wedding gekeken? Sowieso die namen, Peewee, Trouble idd meerdere keren..