Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik vind het toch wel eng dat je adres bekend is. Natuurlijk weet ik dat de kans nihil is dat hij dan ineens voor de deur staat, maar wellicht heeft hij wel vrienden etc. Dus ik zit heel erg in dubio. Zucht... Ik heb gewoon behoorlijk vertrouwensissues door mensen uit het verleden, om de één of andere reden willen ze altijd meer van mij dan ik van hen, hoe subtiel of bot ik ook ben. Dus ik ben denk ik vooral bang voor een herhaling van zetten. Maar ik vind het niet eerlijk om te schrijven en er een maand later achter te komen dat ik er toch niet goed over nagedacht hebt. Kijk, dat je er na een tijdje achter komt dat het je leven negatief beïnvloed, dat lijkt me een legitieme reden om te stoppen. Maar 'sorry, was gewoon iets wat ik wilde proberen maar voel me er toch niet prettig bij' vind ik wel heel banketstaaf. Iets met dooie mussen enzo...
Citaat:shilady schreef:Ik kan je trouwens wel een gevangene geven waarbij je kan emailen daar is je adress niet voor nodig
Gaat via corrlinks
Heeft corrlinks een eigen bestand aan deelnemende gevangenen? Of zijn dat dezelfde als WriteAPrisoner?
Bellatrix schreef:Nee ik niet. Ben niet bang dat er iets gaat gebeuren nu hij mijn adres heeft. Hij zit levenslang. Ben niet zo snel bang.
vind dat zo lastig
Ik gebruik JMail.cc om m'n brieven te versturen. Voor 25 dollar per jaar kun je ook een soort postbus huren, zodat de gevangene naar dat adres terug kan schrijven. Ik doe dat omdat het sneller is dan wanneer hij naar Nederland schrijft, maar je kan het natuurlijk ook doen als je je eigen adres niet op wilt geven.
Veel leesvoer!