Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die de auto ergens onhandig bovenop parkeert :Y)

DuoPenotti schreef:
Black kelpie wat fijn dat hij er af is. Geen schade verder?

Een deukje in de dorpel, maar verder gelukkig niet. Even een beetje lak er overheen voordat de boel begint te roesten daar. Mijn gebakje is van 2003 dus helemaal puntgaaf was ie toch al niet meer.

Rustig aan met die oogmigraine! :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Mijn moeder parkeerde de nieuwe (uit de fabriek nieuw) auto (2 weken oud) ONDER een andere auto. Ze reed in de parkeergarage zo tegen een klein geparkeerd autootje aan dat die kleine auto op de motorkap van de V60 lag. :=

En m’n vader had gezegd: je mag de Volvo mee maar dan niet in een parkeergarage want je kan niet parkeren. :=

Ik vond het wel grappig. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:52

denisesilver schreef:
Kunnen elkaar een hand geven, Siggislief. Zo zijn ze bij mij ook. Gelukkig door medicatie veel minder last van dan ik had.

Ben ik blij dat ik niet de enige ben met zulke aanvallen voor een migraine aanval.

Ergernis van vandaag is wel, had vanmorgen 4 paaseitjes mee genomen naar boven,
en eigenlijk sindsdien totaaaal vergeten...

Toen ik vanmiddag even beneden was,
dacht ik oooh jaaa paaseitjes....steek ik mijn hand in mijn buidel recht in gesmolten eitjes.. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:58

MarlindeRooz schreef:
Mijn moeder parkeerde de nieuwe (uit de fabriek nieuw) auto (2 weken oud) ONDER een andere auto. Ze reed in de parkeergarage zo tegen een klein geparkeerd autootje aan dat die kleine auto op de motorkap van de V60 lag. :=

En m’n vader had gezegd: je mag de Volvo mee maar dan niet in een parkeergarage want je kan niet parkeren. :=

Ik vond het wel grappig. :=

Yikes _O- _O-

Een paar jaar terug liep ik naar de supermarkt en zie iemand wegrijden van de parkeerplaats. Beetje een vervelende parkeerplek had ze, met aan de ene kant een muur, aan de andere kant een andere auto en achter haar een heg. Ze rijdt achteruit en zet een bocht in om naast de heg de weg op te rijden maar dat redt ze nèt niet, blijft met de bumper achter de heg hangen, geeft flink gas en trekt zo de hele bumper eraf :Y)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:15

Wij hadden vroeger bij de ena laatste parkeerplaats en de laatste vak een lantaarnpaal staan,
en daar voor hadden ze zo'n vervelend hard paaltje geplaatst zo dat je hem er niet uit kon rijden (Lantaarn).

We hadden haast want mijn broer zou zijn diploma in ontvangst nemen, dus mijn vader wou
de laatste parkeervak uit rijden...en met haast....en hij voelde dat ie vast zat en nam toch nog een teug gas....

De hele voor bumper en rooster van de Volkswagen lag er af, denk dat ie nog aan 1 stukje vast zat.
Hij dacht ook nog wel even er mee naar school te rijden, en wij zaten daarna allemaal nee nee doe maar niet.

Mijn oudste broer heeft wel eens de auto van mijn vader en mij de schuld gegeven omdat ie niet piepte,
want hij keek alleen via de achteruit kijk spiegel naar achteren en de zijspiegels.. maar gebruikte de camera niet..

Bumper en Lamp waren kapot/gescheurd.
(Hij was over een half dik rond ei gereden bij een parkeervak)

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Ik heb hoofdpijn en aan die kant ook last van mijn nek, of ik heb even een spier verrekt, of het heeft met elkaar te maken :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:50

Ik maakte net de wc schoon. Heb (had) een hele fijne en mooie glazen sprayfles met allesreiniger. Uit het niets knapt opeens dat glas in m’n handen. Boven de wc. Dus kon net al het glas uit m’n wc lopen vissen.

Ik had op de bank moeten blijven zitten. :+

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Dat het precies begint te regenen als je met een aanhanger vol bouwmateriaal (houten balken, gipsplaten enz) aankomt :roll:

Maar ik mag niet klagen, m’n vriend en schoonvader sjouwen alles naar zolder, ik ben alleen in de weer met dekentjes heen en weer om t tussendoor steeds af te dekken

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:56

Dat ik mijn bakplaat gewoon niet schoon krijg :')

Heb net wat in de oven geslingerd wat flink wat mixen en kneden was, nu heb ik direct overal last van :')

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:25

Shenavallie schreef:
Absolem schreef:

Mijn auto rijd nog omdat die MOET blijven rijden ivm mijn dochtertje op het speciaal onderwijs. Ik heb er net 2000 euro ingepompt om alle problemen op te lossen intern voor de apk keuring ( met behulp vd gemeente). Dus de binnenkant is bijna nieuw ongeveer :') :') maar de buitenkant laat te wensen over . En ik heb nu zoveel geld er in gestoken dat ik m over vier jaar als een beginners auto wil verkopen en niet naar de stort wil brengen. En dat gaat niet als de buitenkant uit elkaar valt. Dus de achterklep vervang ik in zijn geheel ( zelf) omdat dat 300 euro goedkoper is dan laten uitdeuken en overspuiten. En de zijpanelen ga ik wel laten overspuiten . Het is een fiesta 2010/2012 model . Dus als die netjes in de lak zit zijn het leuke auto's om aan de buitenkant te tunen met een bodykit voor een jonge beginner.

Je kunt ook voor weinig onderdelen op de sloop halen. Paar tientjes heb je vaak al prima spul.

Ja , duh :') .daarom moest ik ook een uur rijden .ik ging een achterklep( helemaal netjes zonder schade) met ST spoiler ophalen op de sloop .

Mijn eigen achterklep heeft schade( schuld van vorige eigenaar) en een normale spoiler . Laten maken zou 450 euro kosten .
Terwijl deze klep ophalen bij de stort me 150 euro kostte .

Hij ligt inmiddels in de woonkamer tot ik tijd heb om hem samen met iemand er op te zetten . _O-
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:26

Goede deal dan!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

Mooi weer + paard uitbesteed dus op de fiets naar de IKEA. 20 kilometer enkele reis 8-) Op de heenweg vét harde tegenwind :') en op de terugweg dus wel de wind mee maar toen kreeg ik zo’n last van m’n buik :oo Dus getrapt voor wat ik waard ben om maar op tijd bij de wc te zijn :=

Wel een goede work-out, dat dan weer wel.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:24

Was het niet heel druk bij de Ikea op zaterdag? Dat is echt horror vaak.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:28

Jawel. Gillende kinderen, mensen die zooooooo langzaam middenin het pad slenteren.. maar muziek op, blik op oneindig en ik wist wat ik wilde hebben. Was er zo door :))

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:33

Was het niet heel druk bij de Ikea op zaterdag? Dat is echt horror vaak

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

Siggislief schreef:
Tancreda4 schreef:
Mega slierten/bliksemschicht in m'n linker gezichtsveld. Internet zegt oog migraine. Heb t 2x eerder gehad, hele rare gewaarwording (en mega onrustig). Overigens wel (nog) zonder hoofdpijn.

Zou maar rustig aan gaan doen, ik had ooit ineens soort van bal in mijn gezichtsveld met tig uitsteeksels.
Was eerst nog te doen, maar langzamerhand werd ik voor de helft 'blind' en daarna kwam de aanval.

(Ik heb Aura migraine dus ik zie van alles van licht flitsen tot gekke kronkels
en daarna begint mijn spraak achteruit te gaan en heb aan 1 kant geen gevoel meer en daarna knallende hoofdpijn en godsgruwelijk kotsmisselijk)

(1 kant geen gevoel is ook 1 kant een soort van blindheid.)

Dat klinkt naar en heftig zeg! Heb je dat vaker? Lijkt mij echt wel eng ook :(:)

Het zal hier idd wel een teken van een of ander zijn, ik hou t in de gaten. De hevigheid ging na half uur wel wat minder en lekker m'n ding buiten kunnen doen, maar blijft wat onrustig in t gezichtsveld links. Telefoon maar aan de kant de rest van de avond want dat helpt vast ook niet.

Gelukkig geen hoofdpijn, maar die had ik gisteren wel in de ochtend hevig en ook links dus wellicht dat t met elkaar samenhangt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:42

20 km fietsen?!! Doe normaal hoor. Wat een horror.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:46

Tancreda4 schreef:
Dat klinkt naar en heftig zeg! Heb je dat vaker? Lijkt mij echt wel eng ook :(:)

Het zal hier idd wel een teken van een of ander zijn, ik hou t in de gaten. De hevigheid ging na half uur wel wat minder en lekker m'n ding buiten kunnen doen, maar blijft wat onrustig in t gezichtsveld links. Telefoon maar aan de kant de rest van de avond want dat helpt vast ook niet.

Gelukkig geen hoofdpijn, maar die had ik gisteren wel in de ochtend hevig en ook links dus wellicht dat t met elkaar samenhangt.

Ik heb het vaak, maar de laatste tijd heb ik niet of nauwelijks aanvallen.
Maar als ik het heb zoals ik had/heb beschreven is het net voor de aanval
- Tintelingen in de hand/arm
- Tintelingen in de mond/tong
- Half blind
- Spraak gaat achteruit, heb al spraak/taal problemen maar nu nog erger.
- En een bepaalde vreemd gevoel op het hoofd, dacht links want vaak valt rechts uit.
(De aura's)

De laatste keer dat ik een aanval had was het op de (Zorg)boerderij,
en toen zei de boerin ook of het leek dat mijn mondhoek begon te zakken.

En hoe erger het word, wil ik als enige is dat ik op bed wil liggen, en als de aanval begint..
Ben ik gruwelijk misselijk, heb ooit bij gehouden hoe vaak ik over mijn giechel ging,
dacht in 12 uur lang dat ik de aanval had dat ik zeker 15 keer over mijn nek ben gegaan.

Kan tijdens de aanval niet tegen geluid, geur en licht.
Heb ook wel een paar keer gehad dat ik wakker werd en in een aanval zat,
dus mocht blijven liggen en gaan slapen.
(Na een nachtje slapen)

Denk dat ik dan zeker 24 uur heb geslapen om uit de aanval te komen.
Mag ook van geluk spreken dat ik zeker al +20 jaar aan de prikpil zit,
tijdens de pil had ik stopweken en iedere stop week had ik een aanval.

Dat was dan 12 keer per jaar, en daar zat ik niet van te juichen,
en door de prikpil nu is het een verrassing wanneer krijg ik een migraine aanval.

Hopelijk houd jouw aanval zich nu kalm.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Suzanne F. schreef:

Waarom.

Wou dat ik het nog kon. Heerlijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Suzanne F. schreef:

Op een sportfiets is dat echt niks. En op een elektrische al helemaal niet haha. :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

Ik deel de horror :j
Ja ook electrisch.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

Mijn ergernis is vandaag, dat ik al de hele dag het idee heb dat het Zondag is...

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:06

kan toch geen ergernis zijn Siggislief, je hebt dan gevoelsmatig een extra dag weekend :D

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:10

Roihi schreef:
kan toch geen ergernis zijn Siggislief, je hebt dan gevoelsmatig een extra dag weekend :D

Ik ben al vanaf vorige week Donderdag thuis, en eigenlijk sinds afgelopen Woensdag weer een soort van 'levend'.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

40 in totaal :)) Wel met elektrische fiets maar dat was op de heenweg met die tegenwind alsnog stevig trappen. Lekker even uitwaaien, werk is op het moment hysterisch druk dus dan is gewoon een eind fietsen wel echt even fijn.