Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Dat je schijnbaar tegenwoordig zelf voor pakketpunt medewerker moet spelen als je een pakketje met dhl wil versturen. Ok ja prima, maar vertel me dat danik sta daar 10 minuten als een dodo aan de balie zonder dat ik geholpen wordt
c_alsemgeest schreef:Suzanne F. schreef:
Ja inderdaad. Soms wordt er zo spastisch over gedaan, net als met eten. Echt, je bent niet ziek of gehandicapt als je zwanger bent.
Toxo-oöcysten kan je ook inademen, en kunnen geboorteafwijkingen geven.
Ik denk eigenlijk dat dit een van de reëlere gevaren is voor het ongeboren kind.
De meeste voedingsrestricties zijn dan weer vaak wel erg overtrokken imo.
denisesilver schreef:Bizar dat er maar wordt gesteld dat Iris gezondheidsadvies aan haar laars moet lappen. Die vent moet gewoon een schop onder z'n hol
Fjordjes, ik heb nog een lamp voor het aquarium. Die van mij gaat leeg en daar ga ik een platen terrarium van maken
denisesilver schreef:Bizar dat er maar wordt gesteld dat Iris gezondheidsadvies aan haar laars moet lappen. Die vent moet gewoon een schop onder z'n hol
Fjordjes, ik heb nog een lamp voor het aquarium. Die van mij gaat leeg en daar ga ik een platen terrarium van maken
Sintara schreef:Iemand heeft een hele berg van minstens 30 appels bij de paarden het weiland in gegooid
Ik kon er nog net een paar redden
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:denisesilver schreef:Bizar dat er maar wordt gesteld dat Iris gezondheidsadvies aan haar laars moet lappen. Die vent moet gewoon een schop onder z'n hol
Ze moet helemaal niks. Behalve zorgen dat haar huisdier goed verzorgd wordt. En dat gebeurt nu niet, daar is zij net zo verantwoordelijk voor als haar man dat is.
Schuur_ schreef:Ik heb net gehoord dat ik ben geslaagd voor iets waar ik al het hele jaar mee bezig ben. Er is alleen niemand beschikbaar om het mee te vieren dus kan nu kiezen tussen de heg scheren of onkruid plukken
wyoming schreef:Schuur_ schreef:Ik heb net gehoord dat ik ben geslaagd voor iets waar ik al het hele jaar mee bezig ben. Er is alleen niemand beschikbaar om het mee te vieren dus kan nu kiezen tussen de heg scheren of onkruid plukken
Gefeliciteerd
Ik heb een woning aangeboden gekregen. Helemaal leuk. Alleen nu vragen ze om 3 recente loonstroken en/of uitkeringsspecificaties. En ik heb beide niet, dus nu ben ik bang dat ik de woning niet krijg. En ze zijn ook alleen maar ‘s ochtends te bereiken, dus ik zit de hele avond/ nacht in spanning.