Caira schreef:Mijn paard in laten slapen vanmorgen welke ik al 25 jaar had. Alles is nu gewoon even poedersuiker…
Sterkte.
Rennie89 schreef:Sollicitatie ging niet goed, kreeg kortsluiting. Ze vonden mij sterk van de regels en dat het moet gaan zoals ik wil (ben leidinggevende en ik werk zoals mijn werkgever verwacht dat ik doe) en dat ik niet collegiaal ben (waar dat op gebaseerd is geen idee, probeer het juist iedereen naar hun zin te maken en met iedereen meedenken en begeleiden waar nodig). Heel jammer… maar misschien had ik daar ook meer over moeten vertellen maar het kwam niet in mij op op dat moment… is het dus niet geworden, terwijl ik voor een gelijkwaardige functie op andere locatie wel door ben
Heb ook gehad, maar mijn conclusie was ook dat ik mij daar nooit op zijn plaats was geweest.
Van het weekend cv op werk.nl actief gezet en aangepast. Word ik net gebeld of ik beschikbaar ben. Ja maar moet rustig aan starten dus 2x 4 uur. Oh helaas we zoeken iemand die direct kan starten volle uren.

Had dus een baan kunnen hebben.