Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:30

Caira schreef:
Mijn paard in laten slapen vanmorgen welke ik al 25 jaar had. Alles is nu gewoon even poedersuiker…

Sterkte.

Rennie89 schreef:
Sollicitatie ging niet goed, kreeg kortsluiting. Ze vonden mij sterk van de regels en dat het moet gaan zoals ik wil (ben leidinggevende en ik werk zoals mijn werkgever verwacht dat ik doe) en dat ik niet collegiaal ben (waar dat op gebaseerd is geen idee, probeer het juist iedereen naar hun zin te maken en met iedereen meedenken en begeleiden waar nodig). Heel jammer… maar misschien had ik daar ook meer over moeten vertellen maar het kwam niet in mij op op dat moment… is het dus niet geworden, terwijl ik voor een gelijkwaardige functie op andere locatie wel door ben

Heb ook gehad, maar mijn conclusie was ook dat ik mij daar nooit op zijn plaats was geweest.

Van het weekend cv op werk.nl actief gezet en aangepast. Word ik net gebeld of ik beschikbaar ben. Ja maar moet rustig aan starten dus 2x 4 uur. Oh helaas we zoeken iemand die direct kan starten volle uren. |o

Had dus een baan kunnen hebben. 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:49

Net ongesteld geworden en ik voel me echt katsberoerd. %)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:52

fleurtjeuh schreef:
meggiemeg schreef:
Heb een hotpot online besteld, bij levering niet helemaal compleet, mailtje gestuurd, krijg netjes een reactie terug: heeft een foto van het product wat u mist? Euh nee want als ik die kon maken had ik ook niet een mailtje gestuurd. Ben ik nu zo simpel of zijn zij het?

Ik zou dan een foto maken van alles wat je wel hebt.
En dan beschrijven wat je mist.

En verder, zij zijn de simpele :') Hoe kan je een foto maken van iets dat je niet hebt gekregen

Heb ook op die manier terug een reactie gestuurd, foto's van wat er volgens de verpakking in moet zitten en wat ik heb ontvangen en wat niet. Hoop dat het goed komt want dat wat mist is best prijzig om even bij te bestellen zeg maar.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:56

Heel veel sterkte Caira, wat zal dat een gemis zijn als je al zo lang samen met je paard bent geweest!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:56

Mijn hockeyclub... ben nu weer uit het team geflikkerd en heb nu dus officieel geen team meer. Echt ze kunnen serieus niks daar bij die poedersuiker club. Het is dat ik al betaald heb anders ging ik niet meer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:00

Ik zou denken jammer van het geld maar je gaat toch niet ergens heen tegen je zin in omdat je al betaald hebt? Dat geld ben je toch al kwijt..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:01

De opmerking kijken mag. Over kinderen. :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:08

Captain schreef:
Ik zou denken jammer van het geld maar je gaat toch niet ergens heen tegen je zin in omdat je al betaald hebt? Dat geld ben je toch al kwijt..

Ik vind het hockeyen ook best leuk en met normale training heb je geen last van de club. Maar heb gemaild en wacht nu eerst hun reactie maar af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:23

Een man waar ik echt een beetje de kriebels van krijg. Ik had contact met hem via de mail omdat ik een bijrijd paard zocht, vorige verzorger had contact met mij opgenomen zij moest genoodzaakt stoppen ofzo en ik moest hem maar mailen als ik interesse had. Best oké mail contact maar het werd steeds aparter. Ik zal de details besparen maar op een gegeven moment vroeg hij of ik mezelf kon omschrijven hoe ik er uit zie omdat ik over kwam als een leuke dame, en wel meer dingen die ik hier maar even niet deel die me erg de rillingen bezorgde. Nu heb ik gemaild vanochtend dat ik er over nagedacht heb en het niet doe, ook omdat ik inmiddels ergens anders ben geweest te kennismaken en dat gelijk beter voelt. Krijg ik weer mail terug dat ik warm en zacht over kom via de mail en dat hij het mail contact wel gaat missen en dat het al zo vertrouwd voelde dus dat hij erg graag contact wil houden enzz.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik krijg er een beetje de kriebels van met alles wil liever helemaal niet meer mailen met hem ...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:26

Ielw nee, dit klinkt heel fout! Gewoon lekker de blokkeren, getsie.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:30

Videoland app, alweer! Geloof dat dat ding meer vastloopt of niet opstart dan dat het wel lekker werkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:33

Ik heb een issue met een bepaalde VPN op t werk, dus een ticket aangemaakt. Uiteraard worden dit soort dingen offshore geregeld bij ons, dus ik mocht net met India bellen

Maar ik versta dus gewoon echt niks van die medewerkers :') Ze praten zo snel, zo onduidelijk en altijd met mega veel ruis op de achtergrond.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:48

Caira schreef:
Mijn paard in laten slapen vanmorgen welke ik al 25 jaar had. Alles is nu gewoon even poedersuiker…

Heel veel sterkte :knuffel:

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:04

Oplichters.

Die dan juridisch zo glad zijn als de pest, en je ze haast niet aan kunt pakken.

Zo'n figuur heeft mij kwaad gemaakt. Fiks kwaad. (En dat is knap, want dat gebeurt niet zo snel bij mij)

Dit gaat een lang proces worden. Das duidelijk.
Maar t mot maar.

Ik laat me niet zomaar voor véél geld oplichten. Niet zonder slag of stoot.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:43

Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van dit topic
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 21-02-23 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:51

Marcella schreef:
Ik dacht gisteren avond vroeg naar bed te gaan en het werd dweilen aangezien mijn glas omging dankzij de lieftallige kittens. En daarna gewoon niet in slaap vallen en een poos wakker gelegen. Om 07.00 uur wekdienst van een kitten dat op hoofd ging liggen.

En nu krijg de woonkamer een restyling.

Kittens zijn zo leuk (als ze slapen en kroelen). Ik hoop alleen voorlopig geen katers meer te krijgen.

Katers zijn juist zo leuk! :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:52

Zertab schreef:
Moderatoropmerking:
Bericht voldoet niet aan de regels van dit topic

Door die discussie hier naartoe te halen krijgen wij straks weer een hulk in dit topic. Niet zo handig.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:21

Wij hebben sinds een aantal weken een nieuwe collega en ik snap niet waarom ik hem heb ingewerkt want hij luisterd niet en maakt fout op fout.

Het is geen hoge wiskunde wat hij moet doen maar ik moet steeds zijn fouten corrigeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:22

Mkango schreef:
Net ongesteld geworden en ik voel me echt katsberoerd. %)

Same ik stond in de winkel en toen vond mijn lijf het een goed idee voor een heftige buikpijn aanval en een zweetaanval en ik zocht nog bakboter maar dacht ik moet hier weg :') natuurlijk ook nog steekproef....

En nu zit ik beetje zielig op de bank geen pijn meer maar wel zielig :')

--

Dat ik vanmorgen alleen stond op de verdieping waar je eigenlijk met 2 moet staan. 1,5 uur langer gebleven om kantoorwerkzaamheden uit te voeren en de was nog tot zover te kunnen doen.

En dan nu al berichten krijgen je staat morgen ook alleen en woensdag verwacht ik ook omdat iedereen ziek , zwak en misselijk is :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 17:24

paddington schreef:
Wij hebben sinds een aantal weken een nieuwe collega en ik snap niet waarom ik hem heb ingewerkt want hij luisterd niet en maakt fout op fout.

Het is geen hoge wiskunde wat hij moet doen maar ik moet steeds zijn fouten corrigeren.

Hier is de proeftijd voor.. }>

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:26

Ik heb een afspraak op 2 maart voor mijn zoldervloer te isoleren. Mevrouw, de zolder moet helemaal leeg en gestofzuigd zijn. Ok, komt in orde.

Maar ik was dus nooit op zolder geweest in mijn nieuwe huis, hoogstens een keer mijn hoofd door het gat in het plafond gestoken. Dit wordt zo een kakklus. Spouwmuurisolatie maar ik werd in huis al gek van die bolletjes die overal uitkomen en op zolder liggen er HOPEN.
Overal scherven en boven de woonkamer ligt er 'isolatie'. Om over de spinnenwebben en oude wespennesten maar te zwijgen.

Daar komt nog bij dat ik een grote schijtluis van 32 ben als het gaat over donkere zolders of kelders in de verwachting van reuzenspinnen, moordenaars en monsterratten.

DIT WORDT DE HEL. Maar het is maar 1 keer en daarna hoef ik nooooooooit meer de zolder op. Luikje dicht en klaar.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:36

Lallend bierdrinkend carnavalsvolk in de trein...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:51

Meetings die tot 16u30 horen te duren....

Ik had al op stal willen zijn :=

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:27

Eten was niet echt gelukt -O- en mag dit nu nog drie keer eten want vries altijd in. Yay :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:29

Dat de hond hier nog steeds is.. Ik ben echt zo ongelukkig door dat beest en mijn vriend doet net alsof hij dat niet door heeft. ;(