Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Het boek
Ze heeft verteld dat ze die aan het lezen was en het friest ipv vriest.
Ze komt uit Friesland
Jolien87 schreef:Hahaha, die katten.
Sowieso vind ik al die foto's met nieuwsgierige huisdieren fantastisch om te zien.
marleen_88 schreef:Katten en dozen/verpakkingen/tassen, dat is toch altijd een heerlijke combinatie.![]()
Stiekem ook wel behoorlijk verdrietig, want heimwee naar ons beestje is erg groot.![]()
Judith_ schreef:Tancreda4, ik ben inderdaad jouw Santa! Ik hoop dat je het een leuk pakket vind, ik vond jou allezins een leuk lootje!
Lieve Santa, bedankt voor je berichtje aan het beheer! Geen paniek, onze pakketbezorger is een sloeber en vinkt nogal snel 'afgeleverd thuis ' aan terwijl hij het heel ergens anders bezorgt.Ik heb nu de late shift maar mijn man is op pad om het pakket te zoeken, zal zeker posten als hij hem heeft!
LWDaisy schreef:marleen_88 schreef:Katten en dozen/verpakkingen/tassen, dat is toch altijd een heerlijke combinatie.![]()
Stiekem ook wel behoorlijk verdrietig, want heimwee naar ons beestje is erg groot.![]()
Ach wat spijt me dat.. Ik stond eerder vandaag nog naar de foto van mijn baby-kater te staren, die is vorig jaar overleden toen hij 11 weken oud was.. Ook al heb ik nu 2 prachtige meisjes in huis die de boel terroriseren, het gemis zal echt nooit overgaan he..
Dikke knuffel hoor. We moeten blij zijn dat ze in ons leven mochten zijn, zeg ik altijd - maar ik weet heel goed dat dat gevoel niet altijd kan overheersen..
Jolien87 schreef:marleen_88 schreef:Katten en dozen/verpakkingen/tassen, dat is toch altijd een heerlijke combinatie.![]()
Een heel dikke knuffel.