Dat mijn pakketje vertraagd is... keek er erg naar uit om vandaag lekker te knutselen maar zonder dat pakketje gaat dat niet natuurlijk
Sterkte Wyoming, veel beterschap voor je dochter
wyoming
Geplaatst: 10-09-22 19:10
Bedankt weer voor al jullie medeleven.
We blijven een nacht in het ziekenhuis ter observatie. Allerlei testen gedaan, blijkt ze positief te testen op corona. Op koorts/koortsstuipen na verder klachtenvrij dus hoop dat het daar ook bij blijft. (En dat ze geen koortsstuipen meer krijgt)
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 10-09-22 19:26
Ach nee dat ook nog erbij, arme kind. Sterkte vanavond voor jullie allebei
Volgende week komt de dag dat het een jaar geleden is dat ik mn allerliefste pony in heb laten slapen (ik hecht me heel erg aan datums en tijden) en zie nu al 'tegen op'. Ik mis hem al zo erg dus ben het nu een beetje aan het wegstoppen om volgende week de sluizen even een dag open te gooien Het nare is, is dat als ik aan hem terug denk er vaak eerst een flits voorbij komt van de keren dat we een miscommunicatie hadden oid, negatieve gedachten dus. En dat doet zo'n pijn want ik weet zelf heel goed dat ik echt een top baasje voor hem was en kan die eerste gedachte ook niet verklaren.
Pfff dochter net stuip nummer 3. Gelukkig waren we in het ziekenhuis. Ze heeft nu medicatie gekregen wat nummer 4 moet voorkomen. Ook heeft ze een extra hoge dosering pcm gekregen maar die had ze vanmiddag ook al gehad.
Urbanus
Geplaatst: 10-09-22 21:22
_San87_ schreef:
Urbanus schreef:
'Ik mis hoe het was' 'Mag ik je knuffelen' 'Ik haat het dat je gelukkig bent'
Zo'n tijdreisje
Klinkt... euhm... Leuk .
Nee want het verziekt de vriendschap ontzettend.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 10-09-22 21:54
Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
Klinkt... euhm... Leuk .
Nee want het verziekt de vriendschap ontzettend.
Dat lijkt mij ook. Irritant.
Zebrastreep
Geplaatst: 10-09-22 23:11
Ik mag absoluut niet klagen , maar de punten voor mijn 4 jarige vielen een beetje tegen ik had meer verwacht. Haar spronggewricht bleek iets gevuld te zijn , maar nog meer stalgenoten van mij hadden dezelfde beperking. Ze hadden op stal gestaan , en dat is waarschijnlijk de boosdoener geweest. Helaas ook een 6 gescoord op beenstanden en kwaliteit.
Maar goed het doel was om voorlopig model te worden en dat is gelukt! Een mooie 1e premie. Nu op naar de zadelproef en via daar modelmerrie. Dan is mijn oude merrie elite en daar gaan we natuurlijk nog wel even voor!
En mijn oude merrie van 23 werd nog even reservekampioen met haar bijrijder. Super leuk en veel complimenten over de algemene gezondheid en uiterlijk altijd leuk om te horen dat je goed voor je oudje aan het zorgen bent.
Met 36 punten moet ik ook gewoon tevreden zijn komt langzamerhand ook wel helemaal omdat ze zich behoorlijk heeft misdragen. Was eigenlijk ook een te lange dag voor ze
Marcella
Geplaatst: 11-09-22 00:37
Lage cijfers nu zeggen niks over de toekomst. Gefeliciteerd.
Mijn fjord scoorde een 6 op de draf op zijn eerste keuring moddervet. Jaar erna was het een 8 in sportconditie en te mager volgens de jury. Ik baalde uiteindelijk ook nog moest extra lopen was toen ook nog voor dagkampioen van de rubriek. Maar 2de geworden.
Teveel gedaan.
Firefly289
Geplaatst: 11-09-22 00:43
Ik ben nooit ziek... Eerste week stage, op een erg leuke plek, en het is raak. Gelukkig negatieve zelf test, maar heb het idee dat ik me nog wel wat beroerder ga voelen voor het weer beter gaat. Voel me alleen altijd zo schuldig als ik me ziek meld, terwijl ik weet dat ik er niks aan kan doen