Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 15:27

Chickyy schreef:
Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?

Ik zou vanmiddag weer een date hebben met deze jongen, maar had er vanmorgen zo geen zin in, dat ik heb afgezegd en eerlijk heb uitgelegd dat ik het niet voelde bij hem.. Hij schrok en baalde ervan, maar reageerde superlief en begripvol. Baal er zo van, dat het dan weer niet wederzijds is bij een goede jongen.
Merkte ook dat ik het initiatief echt mis bij hem, gisteren vroeg ik wat we gingen doen, geen idee was het.. Ik dacht ja, we gaan niet weer een middag/avond bankhangen hoor. Ik denk dat dat wel de bevestiging was die ik nodig had.

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 16:01

Heb je dat ook uitgesproken naar hem dat je graag meer initiatief van zijn kant uit zou willen?

Toch lastig als iemand wel oprecht oke is en er geen gevoelens zijn. Aantrekkingskracht vind ik wel echt belangrijk. En dat staat los van of iemand super knap is of niet.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:32

Goed dat je het hebt uitgesproken, altijd je gevoel volgen!

Ik erger me ook enorm aan mensen die geen motivatie hebben om iets te bedenken voor een date. Nu al meerdere keren uitgevraagd en dan vraag ik wat hun voorstel is en dat komt er alleen "Ja geen idee" of "Dat zien we dan wel" uit. Ik ga niet random naar je toe om vervolgens niks te doen. :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:34

Ik kan daar ook slecht tegen. Beetje initiatief moet er wel in zitten. Ik denk dat je dit verstandig hebt aangepakt, dit is hem gewoon niet voor je.

Ik heb morgenmiddag mn ontmoeting met mijn nieuwe match. Ik ben heel benieuwd. Wij gaan een terrasje pakken.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 20:44

Heel veel plezier met je date morgen, Muronia! :D

7 maanden nadat we ruzie hadden via de app heeft een jongen waarmee ik 1.5 jaar geleden 2 dates heb gehad (en die eerst een goede vriend was) pas weer contact gezocht, dus na een hele tijd half-bakke gesprekken online heb ik hem gevraagd maar eens af te spreken. Krijg ik direct een bericht over wat mijn verwachtingen zijn omdat we dus hebben gedate.

Hij zoekt elke keer contact met mij en als ik voorstel gewoon een keer vriendschappelijk af te spreken doet hij gelijk alsof ik nog "down bad" voor hem ben. Volgens mij kan hij niet echt over me heenkomen want elke keer zoekt hij weer contact & vervolgens komt er weinig van. Dus ik heb een horde boze vriendinnen en die hebben allemaal gezegd dat ik hem ga blokken als er nu niks van komt. Dus ik ben benieuwd. :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 09:44

Ik heb vanavond een date, FWB materiaal, dat hebben we ook zo uitgesproken, dus dat is lekker duidelijk qua verwachtingen en ik denk dat ik nu ook niet op zoek moet naar meer. Heb nog vakanties en genoeg leuke dingen op de planning waarbij een relatie helemaal niet uitkomt. 2025 komt dat wel weer :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:01

Of 2026 :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:03

Ailill schreef:
Of 2026 :')

Haha ja, ook prima *\o/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:08

Als je later groot bent :D

Ik had een sterrenkijk date eerder deze week :) met de eerder besproken tantra man. Was gezellig. Niks gebeurd onder het dekentje, dit is een 'eerst connectie opbouwen'-persoon.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:13

Hey!
Ik heb even een vraagje aan jullie.
Ik ben nu al maandje aan het appen met een jongen en is super leuk. Hebben dinsdag ook onze 2e date gehad waarbij ook alles goed ging.
Ik vind hem echt super leuk en hij weet dat ik hem leuk vind.
Tot zover gaat het dus goed,
Nu de vraag.
We hebben alle 2 dezelfde dagen vakantie, hij gaat weg en is eigenlijk die gehele periode in het buitenland. Helemaal prima en vind leuk voor hem maar nu zegt mijn eigen gevoel en dan voornamelijk onzekerheid; ja maar wat als hij daarna geen 3e date meer wil? Als contact volledig wegvalt??

Heb vanochtend wel gevraagd naar de 3e date en die ziet hij wel zitten. Ook al wat we gaan doen alleen dus geen dag gepland.
Hoe zouden jullie hierop reageren?

Ik word hier zo onrustig door wat niet gezond is voor mijzelf aangezien ik in een burnout zit.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:14

Wat heb je nodig? Bevestiging van een datum?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:17

Chickyy schreef:
Wat heb je nodig? Bevestiging van een datum?

Ik heb dus geen idee, door eerdere ervaringen ben ik denk ik voornamelijk bang alles kwijt te raken. Om het even grofweg te zeggen.
Een bevestiging zou al ideaal zijn maar tot nu toe is vooral we kijken na de vakantie wel even het antwoord.
Nu weet ik dat hij privé erg druk is en bijna elke dag van de week wel iets te doen heeft.. maar ik denk dat bevestiging stap 1 al zal zijn.

Maar ik wil hem niet gaan pushen om heletijd om een datum te vragen

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:20

Die bevestiging krijg je nooit en of er een 3e date komt weet je ook nooit zeker..

"Bang om alles kwijt te raken" na 2 dates vind ik wel een hele heftige uitspraak en lijkt me geen gezonde basis om te gaan daten als ik eerlijk ben..

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:24

Chickyy schreef:
Die bevestiging krijg je nooit en of er een 3e date komt weet je ook nooit zeker..

"Bang om alles kwijt te raken" na 2 dates vind ik wel een hele heftige uitspraak en lijkt me geen gezonde basis om te gaan daten als ik eerlijk ben..

Het is zeker een heftige uitspraak, misschien ook niet te juiste bewoording.
Laat ik het er op houden ik vind hem super leuk, dit heb ik bijna nooit. Dus het is meer een ik zou het heel jammer vinden als het niets word.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:25

Loslaten. Dit is je eigen onzekerheid. Wens hem een superfijne vakantie in het buitenland en zeg hem dat jullie elkaar daarna weer spreken. Natuurlijk kan je ook uitspreken dat je uitkijkt naar een 3e date. Maar laat het verder los, anders werkt het je alleen maar tegen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:26

Ja dat is logisch, dat herkennen we denk ik allemaal wel :D

Maar wat is het ergste dat er kan gebeuren?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:29

Ik zal hem zeker fijne vakantie wennen, verwacht ook eigenlijk dat we tussendoor ook contact hebben dus het is puur mijn eigen onzekerheid..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:43

Ik snap je helemaal. Maar je zal moeten afwachten. Een datum of een uitspraak is ook geen garantie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:54

Zonnetje81 schreef:
Ik snap je helemaal. Maar je zal moeten afwachten. Een datum of een uitspraak is ook geen garantie.

Er zijn mensen die na 40 jaar huwelijk nog gaan scheiden.

Lekker zo laten en hem met een derde date laten komen!

Ik heb nu ook twee die willen daten. Een akkerbouwer en een ambulanceman. Die laatste lijkt me nogal een haantje want hij laat er geen gras over groeien. Gok dat die op zoek is naar een wilde nacht.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:02

Haha dan heb je weer het tegenovergestelde van geen initiatief :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:15

Toon die onzekerheid niet naar hem, dat is rete onaantrekkelijk voor mannen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:49

Chickyy schreef:
Haha dan heb je weer het tegenovergestelde van geen initiatief :')

Ja echt :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:31

Janine1990 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Er zijn mensen die na 40 jaar huwelijk nog gaan scheiden.

Lekker zo laten en hem met een derde date laten komen!

Ik heb nu ook twee die willen daten. Een akkerbouwer en een ambulanceman. Die laatste lijkt me nogal een haantje want hij laat er geen gras over groeien. Gok dat die op zoek is naar een wilde nacht.

Dat past helemaal in het straatje, een akkerbouwer die er geen gras overheen laat groeien :+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:10

Benzz schreef:
Toon die onzekerheid niet naar hem, dat is rete onaantrekkelijk voor mannen.

Ik weer niet of het onaantrekkelijk is, heb er niets over gezegd. Hij heeft zelf ook zijn onzekerheden/verlegenheid richting vrouwen. Dus hoop stiekem dat hij gewoon hetzelfde heeft.

Weet niet of ik al had gezegd dat ik een reactie heb gehad.
Maar ik had gestuurd; dan moeten we na je vakantie maar even een dag plannen, als het die dag slecht weer blijkt te zijn kunnen we alsnog gaan lunchen.

Reactie was;
Gaan we zeker doen schat.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 16:13

Prima toch?

Mijn tinder doet het niet openen en meteen weer weg springen.