Chickyy schreef:Ik ben nu een paar dates verder met iemand en ik weet het nog niet. Op papier past ie best heel goed, maar ik mis denk ik de klik.. En ik baal vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk op veel fronten. Mijn ex was bijvoorbeeld altijd verzorgd, lekker geurtje, leuke kleding dat hem goed stond. Deze jongen heeft dat niet, kledingstijl past ook helemaal niet bij me (vind het niet mooi, altijd in het zwart..) Maar ook qua leven, mijn ex had een leuk leven met een hele grote sociale kring en veel bezigheden, deze jongen onderneemt heel weinig en zit veel thuis. Ik merk dat ik het een beetje saai vind..
En ik baal dus vooral dat ik hem met mijn ex vergelijk terwijl die me zo bedrogen heeft. Deze jongen is goudeerlijk, heeft een extreme hekel aan liegen, dat zou veel belangrijker moeten zijn toch?
Ik zou vanmiddag weer een date hebben met deze jongen, maar had er vanmorgen zo geen zin in, dat ik heb afgezegd en eerlijk heb uitgelegd dat ik het niet voelde bij hem.. Hij schrok en baalde ervan, maar reageerde superlief en begripvol. Baal er zo van, dat het dan weer niet wederzijds is bij een goede jongen.
Merkte ook dat ik het initiatief echt mis bij hem, gisteren vroeg ik wat we gingen doen, geen idee was het.. Ik dacht ja, we gaan niet weer een middag/avond bankhangen hoor. Ik denk dat dat wel de bevestiging was die ik nodig had.