Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 18:40

Tallie1979 schreef:
Ok, Dan is het dus niks unieks. Dan hou ik hoop dat het nog wel aan komt. :)

DPD is normaal hooguit 2 werkdagen. :')

Mijne heeft ook vertraging, ik vroeg het me ook al af, al nam ik inderdaad aan dat ze het extra druk hebben door de actie en er minder prioriteit aan geven.

KB12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:12

Er heeft nu iemand iets van mij gekocht op vinted en bepaald nu de exacte dag dat ik het op de post moet doen. Ik mag het alleen nu aankomende donderdag op de post doen want ze is alleen vrijdag en zaterdag thuis. Vind het wel een beetje vreemd dat je eerst iets koopt en dan vervolgens dit 'eist'. Ik denk toch dat ik het gewoon woensdag op de post doe. Ik ben er donderdag niet, en wil mij eigenlijk niet in allerlei gekke bochten wringen en extra kilometers maken voor een pakketje van 3.50.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:21

Afhankelijk van hoe het gevraagd wordt, zou ik kijken of het mogelijk is, maar anders idd pech voor de koper. Of ze had het van tevoren moeten vragen of een andere verzendmanier moeten kiezen.
Misschien een optie om het woensdag laat weg te brengen, dan gaat het waarschijnlijk niet met de postronde van woensdag mee.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:24

Nou dat vind ik ook vrij brutaal hoor. Je kan vragen "zou het misschien lukken om - want" maar voor een ander bepalen welke dag het weggebracht moet worden dat mag je niet verwachten hoor. Inderdaad zo laat mogelijk op de dag zo je uit goodwill kunnen doen.

Overigens ook maar afwachten of het zo netjes de volgende dag of dag erna bezorgd wordt zoals koper verwacht :=

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:37

Esther_ schreef:
Afhankelijk van hoe het gevraagd wordt, zou ik kijken of het mogelijk is, maar anders idd pech voor de koper. Of ze had het van tevoren moeten vragen of een andere verzendmanier moeten kiezen.
Misschien een optie om het woensdag laat weg te brengen, dan gaat het waarschijnlijk niet met de postronde van woensdag mee.

De toon maakt de muziek. In dit geval werd het ook niet echt op een vriendelijke manier gevraagd. Het was meer een eis, zeg maar. Ik ga inderdaad kijken of ik het woensdag laat kan brengen, maar twijfel ook of dit lukt.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:38

Als je het woensdag eind vd middag/laat doet gaat het donderdag pas mee denk. Dus dan zou het ook goed moeten gaan.

Edit: zie dat ik niet de enige was die dit dacht
Laatst bijgewerkt door Tiahastrona op 12-09-23 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:39

pmarena schreef:
Nou dat vind ik ook vrij brutaal hoor. Je kan vragen "zou het misschien lukken om - want" maar voor een ander bepalen welke dag het weggebracht moet worden dat mag je niet verwachten hoor. Inderdaad zo laat mogelijk op de dag zo je uit goodwill kunnen doen.

Overigens ook maar afwachten of het zo netjes de volgende dag of dag erna bezorgd wordt zoals koper verwacht :=

Ja ik stelde nog voor dat als donderdag niet zou lukken dat ik het anders vrijdag zou brengen, maar dit ging ook niet volgens de koper. Het mag dus alleen donderdag op de post. :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:40

Gewoon woensdag binnen brengen.
Bij een afhaalpunt blijft het ook liggen tot vrijdag en naar thuisadres zal het dan naar een afhaalpunt gebracht worden en is ze thuis om dit af te halen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:44

Dikke schijt voor zulke eisen, idd het is de toon. Zo had ik vandaag feedback, of ik volgende keer de kleren in vloeipapiertjes zou kunnen verpakken. Dan ga je maar naar de Bijenkorf.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:45

Mijn dpd is nog niet eens verzonden. Ik ga er maar eens achteraan.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:47

KB12 schreef:
pmarena schreef:

Ja ik stelde nog voor dat als donderdag niet zou lukken dat ik het anders vrijdag zou brengen, maar dit ging ook niet volgens de koper. Het mag dus alleen donderdag op de post. :')

Je zou dan bijna hopen, dat als je het op donderdag op de post doet, dat het op dinsdag pas aankomt...

Verschrikkelijk zeg, zulke eisen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:49

Gaat om de toon inderdaad, zou het gewoon lekker morgen op de post doen.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:12

Pantykous schreef:
Dikke schijt voor zulke eisen, idd het is de toon. Zo had ik vandaag feedback, of ik volgende keer de kleren in vloeipapiertjes zou kunnen verpakken. Dan ga je maar naar de Bijenkorf.

Die is grappig :')

@KB12 Ik zou het ook lekker op de post doen wanneer het jou uitkomt. Vragen staat vrij, maar als je het op een specifieke dag wil ontvangen moet je naar een winkel :j

Ik heb nu een geval waarbij ik een item gekocht heb nadat mijn bod geaccepteerd is, maar ik vrees dat de verkoper het niet gaat versturen. Vet jammer -O-

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:41

Ja ik verbaas mij soms echt over de brutaliteit van sommige vintedkopers. 8)7

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 12:51

Pantykous schreef:

Wat. :')

Ik vind een specifieke dag eisen na aankoop ook vrij brutaal.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:27

Pantykous schreef:

Serieus...? Om welke reden dan eigenlijk...? :=

Ik vind het er altijd wel netjes uitzien als mensen dat doen, maar zie er geen voordeel in verder eerlijk gezegd....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:56

Ze vond de blouse naar karton ruiken.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 14:21

Ik moet er eigenlijk vooral om lachen, vooral dat argument. Misschien moet ze dan niet tweedehands kopen :-)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 14:25

*\o/* Mijn eerste pakje van dpd is op het afhaalpunt! Er is nog hoop! :')

En ik heb zojuist wat kleding op Vinted gezet wat ik niet meer draag. Ruimt lekker op in mijn kast :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 14:47

Pantykous schreef:

:+

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 14:50

Mijn pakket waar geen beweging in zat is eindelijk ook onderweg.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 15:05

Kaitlyn schreef:
Pantykous schreef:

:+

Oef.... verkocht je dan op zijn minst wel iets duurs, nieuw met kaartje....? :=

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 15:12

Hier iemand die voor het eerst kleding verkoopt op Vinted… ik vraag mij af hoe jullie de kleding verpakken voor de verzending? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 15:22

Ik ben echt een boer, ik vouw het (natuurlijk wel gewassen) nog net netjes op, maar vervolgens gaat het gewoon in wat ik voorhanden heb. Plastic of papier. Ik heb vanalles bewaard van zelf ontvangen Vinted pakjes.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 15:27

Ik doe het liefst doosjes, maar bewaar ook van alles. In de winkel waar ik werk komen bijna dagelijks grote en kleine pakketjes binnen met spullen dus neem ook wel eens doosjes mee als ik niks meer heb.