Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik
Princess_ schreef:Bijzonder... Ik kan alleen maar denken: fijn voor jou!Niobe schreef:Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik
Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd benHeel bizar.
Marcella schreef:Knettergek aan het worden van de zwangere kat. Ene moment wil ze rund eten andere moment zalm en dan weer tonijn. Ga zo maar door heb dus ook al veel weggooit.
Zo balen dat ze niet kunnen praten, want had ze het kunnen zeggen wat ze wil hebben.
Princess_ schreef:Niobe schreef:Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik
Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd benHeel bizar.
Knert schreef:Marcella schreef:Knettergek aan het worden van de zwangere kat. Ene moment wil ze rund eten andere moment zalm en dan weer tonijn. Ga zo maar door heb dus ook al veel weggooit.
Zo balen dat ze niet kunnen praten, want had ze het kunnen zeggen wat ze wil hebben.
Je hebt een kat... met een buik vol met nog meer katten.
En jij verbaast je over dat jij haar personeel bent?.... ga eens weer heel snel naar die supermarkt om iets nieuws te kopen.. en dan weer!
michelle___ schreef:Eerste werkdag achter de rug, ben kapot. Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.
Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast.
poes schreef:TheNovelist schreef:Dan heb ik zo'n gapend gat, en dat zie je dan als ik praat en lachdus dat wil ik echt niet. Is niet een van mijn achterste kiezen.
Kun je een kroon laten zetten?
Ineke2 schreef:Natuurlijk wel,anders was je toch niet gevraagt.Komt goed.Morgen een gesprek met mijn stagebegeleider over een andere werkverdeling. Ik krijg ( nog meer) eigen verantwoordelijkheidHet is leuk en eng tegelijkertijd. Pff, ik zit hier nog maar sinds Januari en ben in Oktober pas met de opleiding begonnen, help
![]()
Het is een compliment dat ze zoveel vertrouwen in mij hebben, maar kan ik het allemaal wel
TheNovelist schreef:poes schreef:
Sorry beetje late reactie hahakroon weet ik niet, hij kon het tot nu toe elke keer nog fixen maar er is heel weinig echte kies nog over, dus weet niet hoe dat zit met een kroon dan. Heb 10 mei een afspraak, ga het dan denk ik wel horen hoe en wat verder
TheNovelist schreef:poes schreef:
Sorry beetje late reactie hahakroon weet ik niet, hij kon het tot nu toe elke keer nog fixen maar er is heel weinig echte kies nog over, dus weet niet hoe dat zit met een kroon dan. Heb 10 mei een afspraak, ga het dan denk ik wel horen hoe en wat verder