Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 15:34

Mijn kerngezonde moeder van 60 werd ook eerder geprikt dan mijn tante van 70 met astma. Geen peil op te trekken :=

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 15:44

Mijn moeder is 61, heeft copd, is mede om die reden afgekeurd en die weet nog niks. Geen peil op te trekken.

Ik mocht/moest net reizen. Nieuwe laptop van het werk. Anders wordt het wel lastig.
Heb ik me flink geërgerd aan het gebruik van de roltrap. (Afstand etc.)
En twee dozen die bovenaan de roltrap stil gingen staan om te kijken waar ze heen moesten. Die trap stopt niet. Ze keken heel kwaad naar de man voor me.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 16:58

Het tuincentrum waar ik vanmiddag was... Daar heb ik het nooit eerder zo druk gezien als vandaag, ook voor corona was het daar nooit zo druk. Tot zo ver mijn plan om nog even op afspraak langs te komen nog voor de openingen woensdag + de schoolvakantie, maar nope, verkeerd gedacht.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:01

Niobe schreef:
Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik :=

Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd ben := Heel bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:03

Princess_ schreef:
Niobe schreef:
Mijn moeder woont in een 55+ buurt en een buurvrouw was echt superboos dat een andere buurvrouw 2 weken eerder een vaccinatie kreeg dan zijzelf. Terwijl dat dus geen reet uitmaakt, ze denken dus echt dat de vaccinatie al een vrijbrief is geloof ik :=

Je wilt niet weten hoeveel mensen in mijn omgeving pissig of raar hebben gereageerd dat ik gevaccineerd ben := Heel bizar.
Bijzonder... Ik kan alleen maar denken: fijn voor jou!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:27

Knettergek aan het worden van de zwangere kat. Ene moment wil ze rund eten andere moment zalm en dan weer tonijn. Ga zo maar door heb dus ook al veel weggooit.

Zo balen dat ze niet kunnen praten, want had ze het kunnen zeggen wat ze wil hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:42

Mensen die pavo voer aan hun cavia's geven :')

Mijn cavia zou dat dus niet overleven

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:22

Marcella schreef:
Knettergek aan het worden van de zwangere kat. Ene moment wil ze rund eten andere moment zalm en dan weer tonijn. Ga zo maar door heb dus ook al veel weggooit.

Zo balen dat ze niet kunnen praten, want had ze het kunnen zeggen wat ze wil hebben.

Je hebt een kat... met een buik vol met nog meer katten.

En jij verbaast je over dat jij haar personeel bent?.... ga eens weer heel snel naar die supermarkt om iets nieuws te kopen.. en dan weer! :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:32

O maar mevrouw komt helemaal niks te kort en supermarkt voer mot mevrouw niet. Wel het duurdere voer natuurlijk. :+ Net huis weer verbouwt aangezien werpdoos nog niet op de goede plek stond. Geloof dat het nu weer een stuk beter is. Nu hopen dat ze niet alsnog bed ga gebruiken. :=

Maar ze wil iets van de andere jongere kat en die snap er niks van.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 26-04-21 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:33

Princess_ schreef:
Niobe schreef:

Noujaaaa zeg, ik snap dat niet hoor. Is heel fijn voor je dat je het achter de rug hebt, maar het is niet alsof de hele Corona situatie nou heel anders voor je wordt ofzo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:34

Knert schreef:
Marcella schreef:

Je hebt een kat... met een buik vol met nog meer katten.

En jij verbaast je over dat jij haar personeel bent?.... ga eens weer heel snel naar die supermarkt om iets nieuws te kopen.. en dan weer! :+

:') :')

Ik ben een enorme dierenvriend maar wel wat meer hondenmens dan kattenmens. We hebben nu een nestje kittens binnen zitten terwijl mama poes normaal (zo goed als altijd) buiten is. Nu is het dus telkens de deur open en dicht doen voor haar; miauwen > deur open > rondjes draaien tegen de deur aan > niet naar binnen gaan. Echt, ik weet weer waarom ik een hondenmens ben :')

Ironisch genoeg irriteer ik me nu wel een beetje aan m'n hond. Die vreet telkens eiwitpoeder bij de kalveren op waar hij jeuk en bultjes van krijgt en dus weer obsessief gaat likken. Pootje zit inmiddels al ingepakt.
(Hij kan er alleen bij als m'n vader er mee bezig is en is verder zo goed mogelijk afgedekt)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:37

Stoute hond.

Nou dat heen en weer lopen hebben we hier ook alleen staan in huis alle deuren open. Behalve voorraad kast waar ook kattenvoer ligt. Echt zodra die deur open gaat staan er direct 2 katten.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:17

Netwerkkabel wordt ineens niet herkent. :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:51

Morgen een gesprek met mijn stagebegeleider over een andere werkverdeling. Ik krijg ( nog meer) eigen verantwoordelijkheid := Het is leuk en eng tegelijkertijd. Pff, ik zit hier nog maar sinds Januari en ben in Oktober pas met de opleiding begonnen, help :')
Het is een compliment dat ze zoveel vertrouwen in mij hebben, maar kan ik het allemaal wel ^)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:53

Aan dat “oh we hebben het zo zwaar met het Corona gedoe”. Begrijp me goed, ik vind het ook zwaar worden. Maar dan zie ik op het nieuws dat er gewoon mensen sterven op een achterbank door zuurstof tekort. Tranen over mn gezicht. We hebben het hier echt niet zo slecht....

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:55

Gesprek met een arts om te beoordelen of ik ergens rechrbop heb. Ze leek alles te begrijpen, tot ze af ging ronden. Toen kwam zij met een oplossing die helemaal niet kan en met een opmerking die niet waar is. Ze deed net of ik het aangevraagd heb omdat ik het zo fijn vind ipv dat de andere optie voor extra pijn zorgt en spieren die niet ontspannen.

Kon er ook geen woord meer tussen krijgen, blijkbaar was de tijd van de afspraak om en na die mededelingen was het ook fijne dag en weg?

Weet ook weer waarom ik normaal iemand mee vraag, maar dit was videobellen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:59

Eerste werkdag achter de rug, ben kapot :') . Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.

Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast :D .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:03

Overprikkeld thuis komen en;
1. Lawaai bij de buren
2. Feestje op het basketbalveld onder mijn raam
3. Hoor van buren die weg verhuizen dat hun studio hierna voor internationals gaat zijn. En die geven altijd enorme overlast.

Gelukkig is verhuizing enigszins in zicht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:07

Andere mensen die mijn planning in de war gooien -O-

Gewoon niet doen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:24

michelle___ schreef:
Eerste werkdag achter de rug, ben kapot :') . Echt veel enthousiasme krijg ik niet uit mijn vriend en/of schoonmoeder. Terwijl het geen werk hebben voor hen toch een issue was.

Gelukkig zijn mijn baas en eigen moeder wel heel enthousiast :D .

Das altijd zo vermoeiend e nieuw werk! Al die nieuwe indrukken! Wat doe je nu?

Veel plezier en succes!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:27

poes schreef:
TheNovelist schreef:
Dan heb ik zo'n gapend gat, en dat zie je dan als ik praat en lach ;( dus dat wil ik echt niet. Is niet een van mijn achterste kiezen.

Kun je een kroon laten zetten?

Sorry beetje late reactie haha :') kroon weet ik niet, hij kon het tot nu toe elke keer nog fixen maar er is heel weinig echte kies nog over, dus weet niet hoe dat zit met een kroon dan. Heb 10 mei een afspraak, ga het dan denk ik wel horen hoe en wat verder

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:34

Verdoving zit nog steeds in m’n mik. Om kwart voor 8 was ie er in gezet. Ik wil gewoon chippies eten. Voortaan ga ik wel braaf overdag naar de tandarts _O-.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:37

Ineke2 schreef:
Morgen een gesprek met mijn stagebegeleider over een andere werkverdeling. Ik krijg ( nog meer) eigen verantwoordelijkheid := Het is leuk en eng tegelijkertijd. Pff, ik zit hier nog maar sinds Januari en ben in Oktober pas met de opleiding begonnen, help :')
Het is een compliment dat ze zoveel vertrouwen in mij hebben, maar kan ik het allemaal wel ^)
Natuurlijk wel,anders was je toch niet gevraagt.Komt goed.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:42

TheNovelist schreef:
poes schreef:

Sorry beetje late reactie haha :') kroon weet ik niet, hij kon het tot nu toe elke keer nog fixen maar er is heel weinig echte kies nog over, dus weet niet hoe dat zit met een kroon dan. Heb 10 mei een afspraak, ga het dan denk ik wel horen hoe en wat verder

Ik heb dat ook gehad en ik heb daar nu ook een kroon, maar ik neem aan dat je tandarts alle opties met je doorspreekt inclusief prijzen. Ik zou zelf wel je verzekering even checken, dat je weet waar je recht op hebt en wat je zelf moet betalen :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:56

:j
TheNovelist schreef:
poes schreef:

Ik heb 1 kroon en geloof me, er is daar amper nog tand. Nog net een randje waar hij op zit. Vullen kon niet meer want ja er viel niets meer te vullen :’) heel tevreden met mijn kroon. Het was echt dat of trekken (voorlaatste kies naar achter). Trekken durfde ik nog niet gezien de gevolgen dat kon hebben, ik had nog maar net 3,5 jaar gebeugeld op mijn 34e...

Dus hopelijk kan het! Het kost echt wat maar ik vond het het wel echt waard.