Ergernis in het verkeer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Ergernis in het verkeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-26 07:59

Hahaha o dat vind ik echt fantastisch om te lezen. Eindelijk eens op een goede manier gerechtigheid voor een verkeersaso!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 23:25

Gevalletje "Boontje komt om zijn loontje"? Ik gok maar zo dat jij hier best even om kon lachen, wetende wat er daarvoor was voorgevallen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:40

Mannen zijn wel heerlijk op hun teentjes getrapt als ze er op aangewezen worden door een vrouw in een bus. _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:01

In de parkeergarage: hele grote parkeergarage met 1 rijrichting. Superfijn, heel overzichtelijk en veel ruimte. Tot iemand tegen de rij richting aankwam terwijl ik net die kant op wilde.. tja, dan kan ik daar dus niet in en moest rechtdoor rijden.. echt hoor, WTF! Er staan zulke duidelijke pijlen overal en nog ga je er tegenin.. |o

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:07

Ik ga dan meestal stilstaan totdat iemand bedacht heeft hoe het op te lossen. Werkt meestal best goed.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:09

Ik had dat ook afgelopen zaterdag bij de RAI. Ik reed de goede kant uit maar er kwam een tegenliggen. Ik heb geseind dat hij naar achteren moest. Dat deed hij. :Y)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:18

Shadow0 schreef:
Ik ga dan meestal stilstaan totdat iemand bedacht heeft hoe het op te lossen. Werkt meestal best goed.

Haha ja, ik was ff te verbaasd en reed toen al door terwijl ik een niet zo aardig gebaar maakte.

Heb ik een andere keer wel gedaan, precies dezelfde situatie alleen wilde diegene dus afslaan waar ik vandaan kwam. Dus ik keek ook zo van: “ Uhm, wat is de bedoeling? Je mag hier toch niet in..’
Maar diegene gebaarde heel netjes en beleefd dat ie graag de invalide parkeerplaats op wilde, dus die liet ik idd ff voorgaan. En ja, hij had idd ook helemaal om kunnen rijden zodat ie aan de goede kant uitkwam om daar te parkeren, maar zo banketstaaf ben ik nou ook weer niet :')