Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_Mir schreef:Hebben jullie ook problemen met foto's plaatsen bij een advertentie? Ik kan geen map selecteren voor foto's toe te voegen
Jolliegirl schreef:Wauw...En als ze daar terplekke de prijs met 75% had verlaagd, hadden jullie hem dan wel meegenomen??
IHN schreef:en dan de 2e..mensen voor een ezel. Hadden portemonnee al in de aanslag. Vroegen zich af hoe ze hem moesten meenemen, kon aanhanger met huif? uhm nee. Had er sws geen goed gevoel over, dus nog ff doorgevraagd. Wilde ze hem voor de koets met 8!kindjes erin... ik dacht het niet. Ik zei:waarom dan geen grotere pony? Omdat die gemener waren... ik heb haar aangeraden nog maar eens goed in te lezen en te overdenken. Dat ging ze dan maar doen... maar
beert schreef:IHN schreef:en dan de 2e..mensen voor een ezel. Hadden portemonnee al in de aanslag. Vroegen zich af hoe ze hem moesten meenemen, kon aanhanger met huif? uhm nee. Had er sws geen goed gevoel over, dus nog ff doorgevraagd. Wilde ze hem voor de koets met 8!kindjes erin... ik dacht het niet. Ik zei:waarom dan geen grotere pony? Omdat die gemener waren... ik heb haar aangeraden nog maar eens goed in te lezen en te overdenken. Dat ging ze dan maar doen... maar
Echt joh? Dan zou ik ook afhaken als ze zo het dier willen houden. Zou me niks verbazen als zo'n dier alleen in een weitje komt te staan dan. Ik weet niet of ezels nog steeds vrij goedkoop zijn (tov ponies) maar de verzorging is natuurlijk wel hetzelfde.
Urona447 schreef:Ik ben weer te lief geweest, iemand had interesse in buitenverlichting die ik aanbood. Op donderdag vroeg hij of het mogelijk was om het de week erop op een zaterdag op te halen, ja geen probleem.
Op betreffende zaterdag vraagt hij of het ook zondag kan, ook dat kan. Op zondag stuurt hij een bericht met een rotsmoes dat ik het maar aan een ander moet verkopen en vervolgens beoordeeld hij mij met 3 sterren. Tot nu toe had ik alleen maar 5 sterren dus ik was hier niet blij mee.
Gini schreef:Urona447 schreef:Ik ben weer te lief geweest, iemand had interesse in buitenverlichting die ik aanbood. Op donderdag vroeg hij of het mogelijk was om het de week erop op een zaterdag op te halen, ja geen probleem.
Op betreffende zaterdag vraagt hij of het ook zondag kan, ook dat kan. Op zondag stuurt hij een bericht met een rotsmoes dat ik het maar aan een ander moet verkopen en vervolgens beoordeeld hij mij met 3 sterren. Tot nu toe had ik alleen maar 5 sterren dus ik was hier niet blij mee.
Waarom vind je van jezelf dat je te lief geweest bent? Het is niet omdat de ander zich als een hork gedraagt dat de oorzaak bij jou ligt.
Gini schreef:Urona447 schreef:Ik ben weer te lief geweest, iemand had interesse in buitenverlichting die ik aanbood. Op donderdag vroeg hij of het mogelijk was om het de week erop op een zaterdag op te halen, ja geen probleem.
Waarom vind je van jezelf dat je te lief geweest bent? Het is niet omdat de ander zich als een hork gedraagt dat de oorzaak bij jou ligt.
Daan13 schreef:_Mir schreef:Hebben jullie ook problemen met foto's plaatsen bij een advertentie? Ik kan geen map selecteren voor foto's toe te voegen
Hier idem dito.
Maar als je je advertentie hebt geplaatst kan je wel foto's toevoegen als je de advertentie gaat wijzigen.
Dus ik maak 1 foto, plaats de advertentie en ga het gelijk wijzigen. Dan gaat het nog het makkelijkst.
Merexa schreef:Zucht.. Ik sta nu al 10 minuten bij iemand voor de deur om een vuurschaal op te halen maar niemand geeft thuis. Ik moest er een halfuur voor rijden en dat ding staat wel bij de oprit.. Zou ik het geld achter laten en hem mee nemen?