Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Oh ik bedoel het niet banketstaaf hoor, maar een pagina geleden ging het erover dat mannen altijd eikels waren en wij vrouwen heilig maar iedereen heeft wel een x zoiets gedaan toch? Dus andersom is het gewoon net zo. Ik zou hetzelfde gedaan hebben!
Jester_ schreef:Oh ik bedoel het niet banketstaaf hoor, maar een pagina geleden ging het erover dat mannen altijd eikels waren en wij vrouwen heilig maar iedereen heeft wel een x zoiets gedaan toch? Dus andersom is het gewoon net zo. Ik zou hetzelfde gedaan hebben!
Silly1972 schreef:Gaat niet om de beste stuurlui, dat vind ik wel erg crue gezegd.
Gaat erom wat een ander prettiger zou vinden, om ze dan gelijk als beste stuurlui aan wal te bestempelen vind ik eerlijk gezegdt niet netjes van je Alja.
Toen mijn laatste "relatie" het beëindigde met een appje, was (bijna) iedereen erg verontwaardigd en nu is het andersom en dan is het ineens wel goed en mag je er niks van zeggen? Want dan snap je er niets van?
Nee sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
We geven steeds af op de mannen maar mogen over de vrouwen actie niets zeggen.
Helemaal prima als zij dit prettiger vind, ik denk er anders over, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook Gelijk een rotmeid is.
Dat heb je niemand horen zeggen
Silly1972 schreef:Djinnie, ik zit in dezelfde categorie en ook ouder nog, maar nee helaas.
Zelfs de man die ik op de dag van mij ongeluk zou daten heeft niets meer van zich laten horen (53 jaar).
Snap heus wel dat je niet zit te wachten op iemand die de komende maanden in een rolstoel zit, maar dat mag je best zeggen.
Maar nee, ghosten is makkelijker