Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:10

Oh ik bedoel het niet banketstaaf hoor, maar een pagina geleden ging het erover dat mannen altijd eikels waren en wij vrouwen heilig maar iedereen heeft wel een x zoiets gedaan toch? Dus andersom is het gewoon net zo. Ik zou hetzelfde gedaan hebben!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:12

Jester_ schreef:
Oh ik bedoel het niet banketstaaf hoor, maar een pagina geleden ging het erover dat mannen altijd eikels waren en wij vrouwen heilig maar iedereen heeft wel een x zoiets gedaan toch? Dus andersom is het gewoon net zo. Ik zou hetzelfde gedaan hebben!

Ja, ik ben ook absoluut niet heilig en ga conflicten liever uit de weg. Want ik had het afgelopen weekend gewoon zelf moeten aankaarten. Dat is echt een les voor mij.
Maar nee, vrouwen, in dit geval ik, zijn absoluut niet heilig.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:20

Daar heb je wel een punt Relaxed, daar had ik overheen gelezen.
Anderzijds begrijp ik dat 1,5 uur rijden niet makkelijk is en begrijp ik dat als Martine het besluit gemaakt heeft, ze dit niet wil laten sudderen tot het weekend (wanneer er een waarschijnlijk tijd is voor zo’n retourtje).

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:49

Nee, maar een belletje had dan ook gekund.
Is toch iets persoonlijker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:56

He wat rottig Martine!

Hier gaat het heel goed. Maandag heeft hij mijn ouders ontmoet. :=
Was eigenlijk niet de bedoeling zo snel. Maar kon spontaan hun auto meenemen zodat we lekker een dagje met de auto (met airco) weg konden. Zijn dus maandag lekker een dagje wezen varen in Giethoorn. En die auto moest natuurlijk maandagavond terug. Heb hem zelf gezegd dat hij dat mocht bepalen. Kon hem ook zelf terug brengen (30 min rijden maar). Maar hij wilde mee. En gisteren zijn we (gepland) wezen zwemmen met mijn beste vriendin + goede vriend + zijn zusje. Was super leuk en hij was heel erg op zijn gemak. Heeft wel een paar keer gezegd hoe super leuke dag hij had. <3
Gaat gewoon vanzelf allemaal, echt genieten!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:59

Wauw, oké, ik had ff niet gedacht zo veroordeeld te worden op de manier waarop ik er een eind aan gemaakt heb. Vooral omdat jullie niet weten hoe vaak wij elkaar wel/niet gezien hebben in die 2,5 maand. Maargoed, jullie hebben je punt gemaakt en ik heb ook al gezegd dat het niet netjes was en ik dat echt anders had moeten doen. Kunnen we het nu ergens anders over hebben?

Leuk MarlindeRooz, geniet ervan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:03

Jester_ schreef:

Volgens mij heeft niemand gezegd dat vrouwen heilig zijn hoor ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:06

joh trek het je niet aan! Je hebt zelf al aangegeven dat het niet netjes is, volgende keer doe je het anders. Je hebt het iig aangegeven ipv iemand dood te zwijgen, waar mannen ook heel goed in zijn. :Y)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:15

Wat super leuk Marlinde! <3 <3

En over dat appje... Ik vind 2,5 maand niet zo lang. Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je elkaar ziet. Dus ik vind dat appje niet zo verkeerd. := Maar goed, ik doe het ook niet helemaal volgens de 'nette' regels volgens mij. :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:58

Leuk Marlinde! :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 13:26

Tsja moeder gans en professioneel mannen tester (in het verleden dan) kruipt toch even onder de meeleessteen vandaan als keurig getrouwde vrouw.

Dumpen is nooit leuk en gedumpt worden ook niet. Ik heb beide kanten zeer veel meegemaakt in mijn DJ / Dans / club periode. En al vanaf mijn jeugd is er altijd een discussie hoe men blijkbaar voor de buitenwereld iemand netjes moet dumpen.

Neem de subtiele man of vrouw: die geeft eerlijk aan in een gesprek dat ie gene relatie wil maar hij/zij heeft het wel leuk met je: Dat is een banketstaaf / rotzak / rotwijf vul maar in, want hij / zij heeft je tijd verdaan.

Neem de 'partner' belt en je telefonisch dumpt: Dat is een banketstaaf / rotzak / rotwijf vul maar in, want hij / zij heeft je tijd verdaan en had je dit persoonlijk moeten zeggen.

Neem de 'partner' die je een berichtje appt / sms't tindert, instagram bla bla om je te dumpen: Dat is een banketstaaf / rotzak / rotwijf vul maar in, want hij / zij heeft je tijd verdaan, want hij/zij had je maar moeten bellen.

En zo kan ik legio voorbeelden noemen. Dumpen of gedumpt worden is NOOIT goed. Er is er namelijk ALTIJD één eerder klaar dan de ander. Er zal altijd minimaal 1 persoon gekwetst zijn. Eerste reactie is altijd boos, daarna verdriet, of andersom of allebei tegelijk, maar feit blijft dat er geen enkele goede en correcte manier is om iemand te dumpen.

Ik ben vaak gedumpt en heb vaak gedumpt. Uit geheel eigen ervaring vond ik iedere kerel die mij heeft gedumpt waar ik gevoelens voor had een klootzak in het begin. Boosheid is ook even heel fijn om het alvast een plekje te geven. Maar ik vond persoonlijk een berichtje via de sms (wij hadden toen nog geen app) heel prettig. De banketstaaf zag mij niet huilen, ik kon niet iets terug roepen uit emotie en als je gekwetst bent is een fatsoenlijk gesprek ook niet heel erg haalbaar. Dus ik vind persoonlijk dumpen of gedumpt worden via een berichtje het prettigst, want dan kon ik mij even verliezen in mijn eigen moment. Je kan het immers echt nooit 'goed' doen. Daarnaast kun je veel beschadigen uit emotie... Mocht je nog vragen hebben kun je even afkoelen en daar later iets makkelijker op terugkomen. Als je uberhaubt al een antwoord krijgt.... :=

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 13:46

Ik ook hoor. Doe mij maar een appje.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 13:50

Toen het vorig jaar uiteindelijk spaak liep, was dat over de telefoon en ook nog om 1u snachts. Dat was echt niet leuk maar hij bleef maar zeggen ja ik had dit persoonlijk willen doen en ik dacht mwah dat had ik nog erger gevonden, dan had ik nog naar huis moeten rijden terwijl ik over mijn toeren was. Nu stond ik op de carpoolplek vlakbij huis mijn ogen uit mijn kop te janken (tuurlijk kwam de politie nog voorbij.....) en kon ik een deel van mijn verdriet toch echt bij mezelf houden.

Dus voor mij hoeft het echt niet altijd in persoon hoor, ik vind de afstand misschien wel fijner. Net om wat hierboven door Mer1980 geschreven wordt. STukje zelfbescherming.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 14:44

Nou Martine ik vind wel dat je het netjes hebt aangepakt.
Niks niet negeren maar gewoon zeggen waar het over gaat.
Tlijk was het mooier geweest om het uit tespreken toen je er was maar het loopt zoals het loopt. Ik ken jou als een lieve meid en zeker niet iemand die bewust kwetst ofzo.
En denk maar zo, de beste stuurlui staan nu ook weer aan wal.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:09

Gaat niet om de beste stuurlui, dat vind ik wel erg crue gezegd.
Gaat erom wat een ander prettiger zou vinden, om ze dan gelijk als beste stuurlui aan wal te bestempelen vind ik eerlijk gezegdt niet netjes van je Alja.

Toen mijn laatste "relatie" het beëindigde met een appje, was (bijna) iedereen erg verontwaardigd en nu is het andersom en dan is het ineens wel goed en mag je er niks van zeggen? Want dan snap je er niets van?
Nee sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
We geven steeds af op de mannen maar mogen over de vrouwen actie niets zeggen.

Helemaal prima als zij dit prettiger vind, ik denk er anders over, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook Gelijk een rotmeid is.
Dat heb je niemand horen zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:39

Silly1972 schreef:
Gaat niet om de beste stuurlui, dat vind ik wel erg crue gezegd.
Gaat erom wat een ander prettiger zou vinden, om ze dan gelijk als beste stuurlui aan wal te bestempelen vind ik eerlijk gezegdt niet netjes van je Alja.

Toen mijn laatste "relatie" het beëindigde met een appje, was (bijna) iedereen erg verontwaardigd en nu is het andersom en dan is het ineens wel goed en mag je er niks van zeggen? Want dan snap je er niets van?
Nee sorry, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
We geven steeds af op de mannen maar mogen over de vrouwen actie niets zeggen.

Helemaal prima als zij dit prettiger vind, ik denk er anders over, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook Gelijk een rotmeid is.
Dat heb je niemand horen zeggen

En dit is dus exact het punt wat ik even wilde maken :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:48

Ik vond jouw situatie anders Silly. Jij noemde hem jouw vriend. Als je een relatie hebt dan vind ik een appje niet netjes. Maar in de date fase zou ik er geen probleem mee hebben. Heb liever een appje dan helemaal niks meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:52

Ik denk dat iedereen het wel over eens is dat niets meer (laten) horen not done is.. Na 1/2 dates vind ik een appje prima, maar 2 maanden klinkt mij wel iets langer en dan mag het wel iets persoonlijker imo.. Verder is het vooral dat iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:58

Precies wat relaxed zegt iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar na 2 maanden vind ik het toch echt een relatie en niet een simpele date.
Maar ach ik ben maar een stuurlui die aan wal staat blijkbaar dus ik mag mijn mening niet geven en mijn gevoel er niet over uiten. %)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:05

Ik heb me er niet echt mee bemoeit, maar ik vind het ook geen nette opmerking van Alja.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:18

Ik ben pas 1 keer in mn leven gedumpt, dus geen ervaring met dumpen en weinig met gedumpt worden. De mijne was face to face, maar na een relatie van 19 jaar en 2 kinderen had elke andere manier wel absurd geweest.

Verder is degene die gedumpt wordt sowieso niet blij, of dat nou via telefoongesprek (the horror), via appje of face to face doet. En ook hierbij zal gelden: zoveel mensen, zoveel wensen.

Nu 2 weken aan het chatten met een man op tinder, maar de duur tussen berichten wordt steeds langer en, ik weet niet, het lijkt alsof ie het toch niet echt iets vindt. Lekkere invulling van mijn kant, maar mijn intuïtie zit er eerlijk gezegd meestal niet naast.
Dus als dat echt zo is, hoop ik dat ie het even meldt in een berichtje ipv dat ie niets meer laat horen. (Categorie 39-48 jaar, dus dat mag ik dan wel verwachten, toch? :+ )

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:22

Djinnie, ik zit in dezelfde categorie en ook ouder nog, maar nee helaas.
Zelfs de man die ik op de dag van mij ongeluk zou daten heeft niets meer van zich laten horen (53 jaar).
Snap heus wel dat je niet zit te wachten op iemand die de komende maanden in een rolstoel zit, maar dat mag je best zeggen.
Maar nee, ghosten is makkelijker

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:39

Silly1972 schreef:
Djinnie, ik zit in dezelfde categorie en ook ouder nog, maar nee helaas.
Zelfs de man die ik op de dag van mij ongeluk zou daten heeft niets meer van zich laten horen (53 jaar).
Snap heus wel dat je niet zit te wachten op iemand die de komende maanden in een rolstoel zit, maar dat mag je best zeggen.
Maar nee, ghosten is makkelijker

_-:(

Nou ja, dan wil je dr toch ook niets mee... ;) Maar zuur is het wel.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:43

Nee zeker niet! Ik kan mij daar heel goed overheen zetten, ben alweer met iemand anders aan het daten, maar ja, zo zie je maar dat het niet leeftijd gebonden is

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:03

Daar heb je gelijk in, Silly1972 (ik moet jouw gebruikersnaam nakijken, terwijl ik de naam van je paard wel uit mn hoofd weet _O- )

Ik vind het hele naar rechts swipen nog wel een ding. Ook pas 1 match (tussendoor nog een match, maar die verdween als sneeuw voor de zon), dus wat dat betreft vind ik het wel lastig allemaal, hahaha. Ben zo'n watje.