Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.
hagelslag schreef:elnienjo schreef:Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.
Aahh ja, opzich snap ik wel dat toen de vrouw nog leefde dat de fotos gedeeld werd.
Maar ze is helaas aan de gevolgen overleden. Dan zou ik persoonlijk de foto verwijderen uit respect
DeMolenhoek schreef:Nou ja, blijkbaar kun je niet antwoorden op de vraag dus ja, dan kan ik niet veel snappen hé. Het gaat niet over het woord dik, maar over te dik om te zitten zeg je. De persoon past niet in de stoel dus ze is te dik om te zitten. Ze past er niet in. Volgens mij denk ik veel te simplistisch ofzo. Maar nee, ik snap echt niet waarover je valt.
hagelslag schreef:elnienjo schreef:Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.
Aahh ja, opzich snap ik wel dat toen de vrouw nog leefde dat de fotos gedeeld werd.
Maar ze is helaas aan de gevolgen overleden. Dan zou ik persoonlijk de foto verwijderen uit respect
iirrssjjee schreef:Dat mijn schoonmoeder beweert dat haar man een dodelijke ziekte heeft (de beste man heeft gordelroos.... ik snap dat het pijn doet en het er heftig uitziet, maar dodelijk...)
Amandavd schreef:Ze past misschien niet in die stoel maar dat betekent niet dat ze te dik is om te zitten. Praat toch eens met respect over andere mensen.
Net als die opmerking van Marlinde, al ben je 200 kilo door te vreten. Omdat mensen dik zijn hoef je ze nog niet te behandelen als oud vuil of er zo over te praten en dat is waar ik over val.
Lau schreef:__Sannne schreef:Omg wat erg. Ik was er ook echt niet voor opgestaan hoor. Ben je mal.
Wie weet heeft ze het wel aan haar knieën of rug? Of is ze net geopereerd weet jij veel. Lekker kortzichtig allemaal. Ik was ook gewoon lekker naast je gaan zitten dan heb je er maar last van....