Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 00:07

Dat mijn schoonmoeder beweert dat haar man een dodelijke ziekte heeft (de beste man heeft gordelroos.... ik snap dat het pijn doet en het er heftig uitziet, maar dodelijk...)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 00:20

elnienjo schreef:
Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.

Aahh ja, opzich snap ik wel dat toen de vrouw nog leefde dat de fotos gedeeld werd.
Maar ze is helaas aan de gevolgen overleden. Dan zou ik persoonlijk de foto verwijderen uit respect

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 00:30

Ik wil slapen, maar paniekaanvallen |o

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 03:24

Dat ik morgen vroeg op moet, oeps. :+ Gaat een lange, vermoeiende dag worden...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 06:01

hagelslag schreef:
elnienjo schreef:
Ik erger me eraan dat mensen een misselijkmakende foto op facebook delen van een oudere vrouw die bij een ongeluk om het leven is gekomen. Ze willen de dader die doorreed opsporen. Daarvoor hoef je de privacy van die vrouw en haar nabestaanden niet te schenden door er een foto bij te zetten. Net of je daarmee de dader kunt vinden. Een locatie van het ongeluk verspreiden en proberen getuigen te vinden zou een stuk nuttiger kunnen zijn.

Aahh ja, opzich snap ik wel dat toen de vrouw nog leefde dat de fotos gedeeld werd.
Maar ze is helaas aan de gevolgen overleden. Dan zou ik persoonlijk de foto verwijderen uit respect

Er staat bij dat ze is overleden ( bij dat delen) ik deel deze ergernis dus heb het bericht niet gedeeld.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 06:35

DeMolenhoek schreef:
Nou ja, blijkbaar kun je niet antwoorden op de vraag dus ja, dan kan ik niet veel snappen hé. Het gaat niet over het woord dik, maar over te dik om te zitten zeg je. De persoon past niet in de stoel dus ze is te dik om te zitten. Ze past er niet in. Volgens mij denk ik veel te simplistisch ofzo. Maar nee, ik snap echt niet waarover je valt.

Ze past misschien niet in die stoel maar dat betekent niet dat ze te dik is om te zitten. Praat toch eens met respect over andere mensen.

Net als die opmerking van Marlinde, al ben je 200 kilo door te vreten. Omdat mensen dik zijn hoef je ze nog niet te behandelen als oud vuil of er zo over te praten en dat is waar ik over val.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 07:06

Amanda, ik ga er niet verder over discussiëren. Ik snap jou niet en jij snapt mij niet. Het is nergens, maar dan ook nergens respectloos bedoeld. Ik vind het spijtig dat jij dat wel zo op vat. Ik denk dat ik snap hoe jij het op vat en daarmee wordt te dik om te zitten helemaal uit de context getrokken (ik vermoed dat jullie bedoelen dat iedereen kan zitten in bv een zetel, stoel, etc) terwijl het ondertussen al meer dan duidelijk is dat ik het over 1 specifieke gebeurtenis heb.

We gaan er duidelijk niet uitkomen, dus nog een fijne dag gewenst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 08:05

Erger mij aan schoolgaande koters met van die vreselijke herrie wat muziek moet voorstellen , je kan ook gewoon naar school fietsen zonder die herrie

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 08:13

hagelslag schreef:
elnienjo schreef:

Ook als ze eerst nog leefde snap ik niet wat dit soort foto's doen bij een bericht om getuigen te vinden. Het is asociaal ramptoerisme en de privacy van die vrouw en haar familie ruim overschrijdend. Je hebt geen foto's van een slachtoffer nodig als je op zoek bent naar getuigen van een ongeluk op datum A in stad B in straat C op tijdstip D. Als je daarbij dan vermeld dat een vrouw zodanig is aangereden dat ze is overleden, dan kun je die foto achterwege laten.
Stel dat ze het wel had overleeft en haar foto over internet blijft circuleren, wat nogal 'ns gebeurt op facebook. Lekker dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 08:14

ZoeyDercks schreef:
Robijntjah schreef:
Aan de mug die besloot me op mijn ooglid te prikken! Blij dat ik morgen vrij ben geloof ik :+

Hoe krab je daar Jolijn :+

Ik aan mezelf vandaag, raakte het draad bij m'n paard aan en kreeg stroom.. auw :(

Niet! Zie er wel uit alsof ik op mijn gezicht geslagen ben :=

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 08:37

Dat de adventskalender van the body shop binnen 10 minuten was uitverkocht :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 08:55

De airco in de trein en mijn mega trage internet verbinding. WiFi is nog erger

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:08

Mensen die hun nagels knippen in het openbaar. Doe dat lekker thuis of boven een toilet, zodat het niet op de grond valt :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:19

Ik voel een verkoudheidje op komen zetten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:28

iirrssjjee schreef:
Dat mijn schoonmoeder beweert dat haar man een dodelijke ziekte heeft (de beste man heeft gordelroos.... ik snap dat het pijn doet en het er heftig uitziet, maar dodelijk...)

Correctie het is wondroos. Ook vervelend en pijnlijk, maar nog steeds niet dodelijk (tenzij te laat erbij enz, maar dat zijn ze niet).

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:32

Amandavd schreef:
Ze past misschien niet in die stoel maar dat betekent niet dat ze te dik is om te zitten. Praat toch eens met respect over andere mensen.

Net als die opmerking van Marlinde, al ben je 200 kilo door te vreten. Omdat mensen dik zijn hoef je ze nog niet te behandelen als oud vuil of er zo over te praten en dat is waar ik over val.

Ik erger me aan (dikke) mensen die automatisch in de slachtoffer rol duiken..

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:42

Ik erger mij aan mensen die iets niet op een normale manier kunnen zeggen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:10

Ik erger me aan mezelf. -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:11

De wachttijd bij de klantenservice bij Fox :x _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:17

Lau schreef:
__Sannne schreef:
Omg wat erg. Ik was er ook echt niet voor opgestaan hoor. Ben je mal. :')

Wie weet heeft ze het wel aan haar knieën of rug? Of is ze net geopereerd weet jij veel. Lekker kortzichtig allemaal. Ik was ook gewoon lekker naast je gaan zitten dan heb je er maar last van....

Het gaat om de manier waarop ze het vroeg en dat mijn antwoord haar niet boeide.
Ik heb iets aan mijn knieën en enkels waardoor ik niet kon opstaan. :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:18

Erger me aan de herrie naast ons, zijn een vloer aan het uitbreken en ik moet nog leren voor m'n examen en huiswerk maken.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:19

Ik erger me aan een discussie die hier al veel te lang doorgaat en doordat niemand het eens wordt ook zeer oninteressant is geworden.
Let’s agree to disagree en dit topic gewoon weer gebruiken waar het voor bedoeld is? Ergernissen delen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:23

Collega die aan het miepen is. Ja, het is druk. Ja, je moet waarschijnlijk overwerken vandaag. Maar guess what, ik ook. En na een half uurtje over tijd roepen dat je 'al geruime tijd over je uren zit' en dus naar huis gaat terwijl er nog best wel wat werk ligt voor vandaag (dat ik en een andere collega dus op mogen pakken terwijl we, guess what, ook al lang en breed aan onze tijd zitten)? Helpt. Niet |o :x

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:24

Aan mensen die 56-58 km/h rijden waar je 80 km/h mag.

En aan bepaalde mensen die zelf kennelijk echt geen idee hebben van hoe achterlijk ze zijn. Het grappige is wel dat deze mensen vaak het hardst roepen. En ik lach ze keihard uit (want ik sta nu beter in het leven dan zij). :Y) Heerlijk als ze je dan ineens zien.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 10:41

Kapotte kies dus zo terug naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Liep al 4 dagen met kiespijn en ibuprofen (wilde eerst afwachten of het weg trok). Kies was al eerder aardig stuk, maar nu dus helemaal, zenuw is afgestorven.