Ik ga er NIET op klikken.. dit keer echt niet.. ik wil geen nachtmerrie.. waaaaaaarom zou je zoiets plaatsen?
Maar goed die tv programma's over bevallingen zo'n camerateam half in je doos zou ik ook niet vrolijk van worden...
Anoniet
Geplaatst: 16-05-19 22:47
Lekker autorijden trouwens. Met een bevallende vrouw zonder gordel om naast je en een camera vast. Veilig ook. (Lijkt erop dat ze rijden, je ziet achter de vrouw de achtergrond bewegen.)
Wat ziet dat er smerig uit trouwens, zo’n kind
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 16-05-19 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
quera
Geplaatst: 16-05-19 22:48
En als je dat dan wil hou die foto’s/ film voor je zelf en je partner.
Dat zeggen moeders altijd, ‘nee hoor bij mij is niks uitgerekt’ uhuh.... Of ‘mijn man klaagt niet hoor’ nee vriendin, das logisch want die moet zijn knakworst nog bij je door de gang gooien
Dat zeggen moeders altijd, ‘nee hoor bij mij is niks uitgerekt’ uhuh.... Of ‘mijn man klaagt niet hoor’ nee vriendin, das logisch want die moet zijn knakworst nog bij je door de gang gooien
En ja meestal herstelt de boel zich weer na een bevalling. Na een heftige vrijpartij blijft je vagina toch ook niet open staan, vriendin. Mwahaha
Anoniem
Geplaatst: 17-05-19 10:58
Eh... die pilletjes en pompjes zijn om van de bifi een bloedworst te maken. Ik zie mezelf nog geen pilletjes of pomp gebruiken om onderin "op te krikken" zeg maar. Oefeningen voor de bekkenbodemspieren will do.