Oh die uitdaging ga ik graag aan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(en geen jonge kinderen)
)
En mijn FWB heb ik toch voor mijn behoeften 
zo fout... 
) ziet er volgens mij best okee uit
het is 2018, why not

dus val op lang(er) haar... 

Scheer dan gewoon maar alles weg.

Gewoon een normale coupe die past bij wie je bent.. ja als je een 80's rocker was en denkt dat je dat nog bent, dan tuurlijk de lange perm.. maar ik heb daar niks mee 

. Fwb heeft niet heel lang maar momenteel wel vlechtjes (rasta) en spierbundel lang (altijd in knot). Maar nou vind ik sinds mijn fwb mannen met een tintje ineens woest aantrekkelijk. Of misschien daarvoor al toen ik met de buitenlanddate aan het daten was, maar die was niet heel getint (wel zwarte haren). Ik had dit een jaar geleden echt nooit van mezelf gedacht, toen ik nog in een relatie zat met een rasechte Hollander, maar blanke mannen doen me momenteel niet zo veel meer hihi.
gaat meer om de uitstraling en inhoud.
meestal zien ze er wat jonger uit en beter gebouwd
.verdere gezichtsbeharing nee dank je, lichaamshaar graag.
borsthaar om doorheen te wroeten.
karuna schreef:Haha, hier nog 1. Maar wat is wit? Qua serieuze zaken/relaties kom ik steeds uit op lichtgevend wit, maar als ik iemand echt een mooi uiterlijk vind hebben is het vaak een tintje/halfbloed. Nog nooit met iemand gezoend die bruine ogen had, best erg eigenlijk.Hihi ik ben dus precies tegenovergesteld. Word niet warm of koud van iets anders dan wit. Tintjes geven mij een brrr reactie. Haar op het hoofd hoe korter hoe beter, (niks zo fijn als tondeuse korte stekels) afwezigheid ervan geen enkel probleem., bij langer haar denk ik, mmm tondeuse eroverheen als ze slapen.verdere gezichtsbeharing nee dank je, lichaamshaar graag.
borsthaar om doorheen te wroeten.
nu vind ik weinig mannen echt fysiek knap.
Maar als ik kijk aan bekende mannen ,, donker haar hele kort, kleur ogen onbelangrijk. Bv Bear Grylls (korter haar zou wenselijk zijn), Vigo Mortison, Pierce Brosnan (maar graag korter haar dan hihi), Jason Statham de jonge Sean Connery
Valt de vergelijking op
stoer, breder, zichzelf kunnen redden ook. Gespierd maar niet te enz.

maar wat borsthaar en een baardje... 
Appen nog steeds elke dag, heel gezellig en leuk.