Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Ik word zo vaak gevolgd door een berijf of winkel, die blijven echt niet plakken als volger. Misschien heb je dat ook?
lig er niet wakker van maar een klein beetje bijzonder is het wel
maar ik ben zelf dan ook echt iemand ik volg alleen als het me echt interesseert ofzo
)
Sunshinedaan schreef:Kijken jullie echt elke dag hoeveel volgers je erbij of eraf hebt?
Ik ga heel langzaam richting de 650.
Het lijkt me wel leuk om een winactie te doen bij... 800 volgers ofzo. (1000 duurt wel heul lang)
Wel leuk om wat accounts van Bokt te volgen. Leuk om te zien wat er allemaal gedaan wordt met de paarden.
Vooral de dagelijkse dingetjes vind ik altijd wel leuk
maar gezien ik elke dag wel meerdere keren op Insta zit, zie ik het meestal wel voorbij komen.
Melisje_92 schreef:Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had

. En bijna een shoot af met 3 shetjes. Dus binnenkort shetlanderspam, inclusief mijn eigen dus, ik hoop dat mijn volgers het accepteren

ninaphilo schreef:Melisje_92 schreef:Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had
Gek is dat he! Maar ik snap echt niet hoe dat gaat. Ik heb zelf echt niet door wanneer iemand een paar dagen niet meer post. En zelfs al zou ik het doorhebben, ik zou dan niet meteen gaan ontvolgen.
Dan moeten die mensen echt je opzoeken, zien dat je even niets gepost hebt en daarna je ontvolgen.
Nayomie schreef:Inactieve accounts maken me niet veel uit. Ik ga er niet speciaal voor naar op zoek. En ik volg eigenlijk alleen accounts die ik leuk vind dus als ze dan ooit eens wat posten, hartstikke leuk.

Ben nog een beetje aan het uitzoeken hoevaak en wanneer ik post en wat nu net leuk is om te delen. Ik kan nu al helemaal geen lijn trekken over wat aanslaat en wat niet; één van mijn foto's ging opeens over de 400 likes en zo bijzonder is hij niet eens.
. Mocht er nog ergens plek zijn in een pod oid, zou ik er nog wel bij willen indien dat nog zou kunnen/mogen. Ik heb ook nog een aantal oude foto's staan (voorheen postte ik misschien één keer per jaar xD). Zouden jullie zo'n dingen gewoon weghalen of laten staan? En heeft het nut om aan oude fotos hashtags toe te voegen? Want "vroeger" wist ik helemaal niet hoe dat werkte haha.