Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Ik word zo vaak gevolgd door een berijf of winkel, die blijven echt niet plakken als volger. Misschien heb je dat ook?
Sunshinedaan schreef:Kijken jullie echt elke dag hoeveel volgers je erbij of eraf hebt?
Ik ga heel langzaam richting de 650.
Het lijkt me wel leuk om een winactie te doen bij... 800 volgers ofzo. (1000 duurt wel heul lang)
Wel leuk om wat accounts van Bokt te volgen. Leuk om te zien wat er allemaal gedaan wordt met de paarden.
Vooral de dagelijkse dingetjes vind ik altijd wel leuk
Melisje_92 schreef:Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had
ninaphilo schreef:Melisje_92 schreef:Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had
Gek is dat he! Maar ik snap echt niet hoe dat gaat. Ik heb zelf echt niet door wanneer iemand een paar dagen niet meer post. En zelfs al zou ik het doorhebben, ik zou dan niet meteen gaan ontvolgen.
Dan moeten die mensen echt je opzoeken, zien dat je even niets gepost hebt en daarna je ontvolgen.
Nayomie schreef:Inactieve accounts maken me niet veel uit. Ik ga er niet speciaal voor naar op zoek. En ik volg eigenlijk alleen accounts die ik leuk vind dus als ze dan ooit eens wat posten, hartstikke leuk.