Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 13:51

Ik word zo vaak gevolgd door een berijf of winkel, die blijven echt niet plakken als volger. Misschien heb je dat ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:26

Qimm schreef:
Ik word zo vaak gevolgd door een berijf of winkel, die blijven echt niet plakken als volger. Misschien heb je dat ook?

Ik denk het ja . Het verandert echt extreem per dag nu is het ineens weer 92 :x lig er niet wakker van maar een klein beetje bijzonder is het wel :P maar ik ben zelf dan ook echt iemand ik volg alleen als het me echt interesseert ofzo :P

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:36

Kijken jullie echt elke dag hoeveel volgers je erbij of eraf hebt?

Ik ga heel langzaam richting de 650.
Het lijkt me wel leuk om een winactie te doen bij... 800 volgers ofzo. (1000 duurt wel heul lang :+ )

Wel leuk om wat accounts van Bokt te volgen. Leuk om te zien wat er allemaal gedaan wordt met de paarden.
Vooral de dagelijkse dingetjes vind ik altijd wel leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:11

Sunshinedaan schreef:
Kijken jullie echt elke dag hoeveel volgers je erbij of eraf hebt?

Ik ga heel langzaam richting de 650.
Het lijkt me wel leuk om een winactie te doen bij... 800 volgers ofzo. (1000 duurt wel heul lang :+ )

Wel leuk om wat accounts van Bokt te volgen. Leuk om te zien wat er allemaal gedaan wordt met de paarden.
Vooral de dagelijkse dingetjes vind ik altijd wel leuk :)

Nee ;) maar gezien ik elke dag wel meerdere keren op Insta zit, zie ik het meestal wel voorbij komen.
Nu het me opgevallen is dat het per dag zo wisselt kijk ik er misschien iets bewuster naar maar ik zit niet te sip te zijn als er weer 10 weg zijn, meer dat ik nieuwsgierig ben hoe dat werkt wat voor mensen dat doen die volgen en ontvolgen de hele tijd :)
Zoals ik al eerder aangaf volgens mij ben ik pas sinds kort weer actiever en volg ik alleen als iemands profiel me interesseert dus snap ik de theorie van het volgen en de volgende dag ontvolgen niet zo goed, en ik denk dan hebben ze niks beters te doen :)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:56

Het is gewoon een irritante tactiek van sommige om snel meer volgers te krijgen.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 17:51

Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had :')

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:06

Melisje_92 schreef:
Ik merk echt als ik een paar dagen niet post dat ik meteen een aantal volgers kwijt ben en na een nieuwe foto zit ik ongeveer weer terug op wat ik had :')

Gek is dat he! Maar ik snap echt niet hoe dat gaat. Ik heb zelf echt niet door wanneer iemand een paar dagen niet meer post. En zelfs al zou ik het doorhebben, ik zou dan niet meteen gaan ontvolgen.
Dan moeten die mensen echt je opzoeken, zien dat je even niets gepost hebt en daarna je ontvolgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:33

Ik ging van 5,3K volgers ineens terug naar 5260 _O-

Maar goed kan gebeuren. Heb ook geen tijd voorlopig voor t maken van leuke content. Achja insta staat ook niet op nummer 1. :))

@Nina nee idd! Eens in de zoveel tijd loop ik door t lijstje van mensen die ik volg. Als ze al heeel lang niet gepost hebben ontvolg ik ze wel. :=

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:43

Dat doe ik ook, maar dan echt mensen die echt al vele maanden lang al niets posten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:45

Dat doe ik ook af en toe, dan zie ik ineens namen waarvan ik denk "Oja die bestond ook nog" :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:52

Nja met mijn persoonlijke profiel plaats ik eens in de zoveel tijd iets. Die ga ik niet onderspannen. Dus dat zou ik wel kunnen begrijpen dat dat niet zo veel is op een persoonlijk account

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 21:39

Mijn laatste 3/4 posts gaan echt als een tierelier en mijn stories doen het ook goed, had binnen 3u al 500 views, nu op 1100 terwijl het er pas 11u op staat. Normaal heb ik 1000 views in 24u ongeveer. Wel veel ontvolgers. :+

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:24

Ik heb mijn account dan denk ik nog niet lang genoeg dat ik inactieve mensen volg.

Zojuist heb ik wat foto's af die ik binnenkort kan posten, kan niet wachten! Ook omdat het foto's zijn van mijn eigen ponybeest, heb ik toch een beetje een eigenponypagina :o. En bijna een shoot af met 3 shetjes. Dus binnenkort shetlanderspam, inclusief mijn eigen dus, ik hoop dat mijn volgers het accepteren :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:25

Inactieve accounts maken me niet veel uit. Ik ga er niet speciaal voor naar op zoek. En ik volg eigenlijk alleen accounts die ik leuk vind dus als ze dan ooit eens wat posten, hartstikke leuk. :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:58

Ik ben net sinds vorige week wat actiever geworden met mijn fotografieaccount. Weet nog niet zo goed hoe alles werkt, maar kom er gaandeweg vast wel achter :D
Mochten mensen nieuwsgierig zijn: liselotkamphuisfotografie

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:00

Captain schreef:
Mijn laatste 3/4 posts gaan echt als een tierelier en mijn stories doen het ook goed, had binnen 3u al 500 views, nu op 1100 terwijl het er pas 11u op staat. Normaal heb ik 1000 views in 24u ongeveer. Wel veel ontvolgers. :+

Ja jouw stories zijn ook gewoon hilarisch :+

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 09:23

ninaphilo schreef:
Melisje_92 schreef:

Gek is dat he! Maar ik snap echt niet hoe dat gaat. Ik heb zelf echt niet door wanneer iemand een paar dagen niet meer post. En zelfs al zou ik het doorhebben, ik zou dan niet meteen gaan ontvolgen.
Dan moeten die mensen echt je opzoeken, zien dat je even niets gepost hebt en daarna je ontvolgen.

Nee valt mij ook echt niet op. Heel af en toe als ik eens blader door wat ik volg en een naam valt mij op doordat ik die echt al heel lang niet heb gezien en dan heb ik het over maanden, dan wil ik die heel soms nog wel eens ontvolgen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:59

Nayomie schreef:
Inactieve accounts maken me niet veel uit. Ik ga er niet speciaal voor naar op zoek. En ik volg eigenlijk alleen accounts die ik leuk vind dus als ze dan ooit eens wat posten, hartstikke leuk. :j

Ik heb er laatst uitgegooid die al een jaar of jaren niets hadden gepost :=
Die vind ik heus leuk maar ik denk niet dat ze dan nog terugkomen helaas.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:17

Ik volg er ook te veel, ben al druk bezig met opruimen hahah.
Ik volg zoveeld at ik de posts van mijn favoriete accounts niet eens meer zie en dat vind ik zonde..

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:08

Hoi!

Ik zou me hier ook graag melden! Sinds kort (lees: 2 weken oid xD) ben ik ook begonnnen met wat actiever te instagrammen. Vind het vooral leuk om een soortvan "dagboek" te hebben waarnaar ik kan terugkijken later. Ik post over mijn 2 paarden waarmee ik aan clickertraining, vrijheidsdressuur, bitloos rijden, etc. doe. Mijn ene paard is nog maar net 4 en daar ben ik dus nog maar pas echt mee bezig, dus insta lijkt mij wel leuk om onze vooruitgang wat op te volgen :D Ben nog een beetje aan het uitzoeken hoevaak en wanneer ik post en wat nu net leuk is om te delen. Ik kan nu al helemaal geen lijn trekken over wat aanslaat en wat niet; één van mijn foto's ging opeens over de 400 likes en zo bijzonder is hij niet eens.

Mijn naam is @red.manes.

Ik volg volgens mij ook al een aantal van jullie hier :D. Mocht er nog ergens plek zijn in een pod oid, zou ik er nog wel bij willen indien dat nog zou kunnen/mogen. Ik heb ook nog een aantal oude foto's staan (voorheen postte ik misschien één keer per jaar xD). Zouden jullie zo'n dingen gewoon weghalen of laten staan? En heeft het nut om aan oude fotos hashtags toe te voegen? Want "vroeger" wist ik helemaal niet hoe dat werkte haha.

Ook al overspoeld geweest door het hele equicessories en equi apperal leger :')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:39

Is er een manier om een oud account waar je niet meer in kan komen te verwijderen?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 11:45

Ik lees hier vaak mee en zo af en toe plaats ik eens wat maar wel een goed idee om eens door de gevolgen accounts te gaan. :)* Ik bleek best een heel aantal accounts te volgen die al een jaar of meer niks geplaatst hadden. Kon mooi ff opruimen zo :D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:02

Ik doe ook wel eens als ik me verveel door mn lijst gaan, alleen kijk ik niet hoe lang ze niet gepost hebben maar meer met " waarom volg ik dit?" En dan ontvolg ik het :')

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:17

Ik heb toevallig mijn eigen postst eens bekeken. Ook maar eens wat opgeruimd. Er waren nog oude berichten die helemaal niet meer van toepassing waren.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:58

Weet iemand heel toevallig hoe ik een 6 jaar oud account kan verwijderen waarvan ik het e-mail adres en het ww niet meer in bezit heb?