Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 10:52

Lekker Blonde actie hier van mij, al het van een dropshipper komt, komt het van ali :x :o :o? O:)
Dank jullie wel allemaal, ik ga er over nadenken of ik hem daar wil kopen. Maar ik koop hoe dan ook liever zelf bij Ali voor 15 euro, dan dat ik een dropshipper daar laat kopen en ik er 50 euro voor mag betalen :+
Large ziet er trouwens uit als een leuke winkel, daar ga ik sowieso even sneupen!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:20

Deze keer geen product wat ik zoek maar een ervaring:

Vrijdag heb ik een shopdagje ingepland. Maar waar ik meestal naar de Outlet in Roermond ga zou ik nog wel eens naar Batavia stad willen. ( omdat helaas het vrouwen gedeelte in roermond steeds kleiner is geworden :( ) maar ik zoek dus ervaring van mensen die naar beide zijn geweest en of Batavia stad dan ook echt de moeite waard is tegen over Roermond.

Ik woon in het midden dus kwa afstand is Batavia stad maar 5 a 10 min langer rijden

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 21:41

Ik ken Bataviastad niet maar je hebt ook altijd nog Maasmechelen village. Dat ligt nog wat zuidelijker dan Roermond.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 22:48

Persoonlijk kan ik nooit echt slagen bij Bataviastad. Maar weet ook niet wat jij zoekt. Ik ken genoeg mensen die er echt heel graag gaan shoppen!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 16:12

Tsja ik woon letterlijk naast Bataviastad maar slaag er zelden. Het is echt net wat je zoekt. Ik ben niet zo van de merkkleding dus dan heb ik er eigenlijk ook niets te zoeken. Ik ben er een keer of 10 geweest in de 12 jaar dat ik er woon. (op 200m afstand dus)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 19:21

Ik ben echt zo n slechte zoeker maar zoek beide dekjes in dressuur full

Afbeelding
Afbeelding

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 12:56

@alja, gaat het om het logo op het harry horse dekje? Ik heb laatst die besteld bij Epplejeck alleen dan zwart satijn.
Of wil je precies dát dekje?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 13:43

nuevo_mien schreef:
@alja, gaat het om het logo op het harry horse dekje? Ik heb laatst die besteld bij Epplejeck alleen dan zwart satijn.
Of wil je precies dát dekje?

Echt de navy

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 15:01

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 17:32

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 19:19

iiSunshine schreef:
een krabpaal voor katten met meerdere plateaus tot ong 150 cm, goeie recensies, maar zonder zo’n hang mandje/matje. prijs max 100

Bij Van Craenenbroek ook vaak prima krabpalen voor redelijke prijs, nu ook eentje in de folder.

Ik zoek behang, van de vorige VT wonen collectie met iets roze in de stenen. Foto is wat donker helaas.
Afbeelding

Deze hieronder is het niet, die is te grijs.

Afbeelding

Ik heb nl lekkage gehad en 1 strook behang is nu vd muur. Hele muur opnieuw behangen is niet heel prettig met ramen en cv. Ik krijg het behang echter niet gevonden :\

Zal nog even tussen mijn oude foto's zoeken naar betere.

Edit: gevonden...

Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 19:31

https://shop.vtwonen.nl/zoek/?fq=behang+bricks
Deze staan nog in de officiële webshop van VTwonen, is het een van deze?

Mag ik vragen hoe lang geleden het is dat je deze kamer hebt behangen? Ik denk namelijk dat als het langer dan plm. een jaar ofzo geleden is, je er ook zeker rekening mee moet houden dat het behang dat je zoekt, intussen uit de collectie is gehaald of gewoon uitverkocht. Mede omdat je zelf ook aangeeft dat het uit de vorige collectie komt.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:00

Ik zoek rooibos theezakjes voor een hele pot. Wij gebruiken altijd huismerk van jumbo, plus, ah, maar dat is allemaal 2 gram per zakje. En we zijn grootverbruikers…

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:04

Sting schreef:
Ik zoek rooibos theezakjes voor een hele pot. Wij gebruiken altijd huismerk van jumbo, plus, ah, maar dat is allemaal 2 gram per zakje. En we zijn grootverbruikers…

De wereldwinkel verkocht eerder grote zakjes. Ik wil alleen kleine zakjes, dus ik heb er al een tijdje niet meer opgelet

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 16:29

Gezocht iemand uit Utrecht die wat voor me wil verzenden?

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 20:48

dille en kamille?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 22:02

Nee een deken via marktplaats :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 15:43

Sting schreef:

Naar een theewinkel gaan en meteen een halve kilo meenemen?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 08:35

JPitty schreef:

Mag ik vragen hoe lang geleden het is dat je deze kamer hebt behangen? Ik denk namelijk dat als het langer dan plm. een jaar ofzo geleden is, je er ook zeker rekening mee moet houden dat het behang dat je zoekt, intussen uit de collectie is gehaald of gewoon uitverkocht. Mede omdat je zelf ook aangeeft dat het uit de vorige collectie komt.

Ben bang dat het oude collectie is inderdaad, ruim 1,5 jaar geleden behangen. Ik was er al bang voor :n
Beetje jammer dat het geen goedkoop behang is en dat alles dan weer eraf moet en ik opnieuw moet gaan puzzelen.

Vandaag gaan ze de lekkage repareren en dan zal eerst de muur moeten drogen voordat ik weer ad gang kan.

Als iemand alsnog wat vindt of zelf dit behang heeft en een restje heeft van 1 strook van 2 mtr hou ik me aanbevolen!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 09:24

Heb je het al via de klantenservice geprobeerd, Cissy? Dat zou ik proberen, met het verhaal erbij, wie weet wat ze voor je kunnen betekenen: https://shop.vtwonen.nl/contact/

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 11:15

cissy schreef:
JPitty schreef:

Ben bang dat het oude collectie is inderdaad, ruim 1,5 jaar geleden behangen. Ik was er al bang voor :n
Beetje jammer dat het geen goedkoop behang is en dat alles dan weer eraf moet en ik opnieuw moet gaan puzzelen.

Vandaag gaan ze de lekkage repareren en dan zal eerst de muur moeten drogen voordat ik weer ad gang kan.

Als iemand alsnog wat vindt of zelf dit behang heeft en een restje heeft van 1 strook van 2 mtr hou ik me aanbevolen!

Ben je hier niet voor verzekerd?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 12:51

Je denkt dat de verzekeraar hier wel een rolletje van heeft?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 15:14

Alja schreef:
Je denkt dat de verzekeraar hier wel een rolletje van heeft?

Lekkage kan onder de inboedelverzekering vallen en dan zou ze de wand opnieuw kunnen behangen met eventueel een soortgelijk behang.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 15:24

Lekkage met schade aan muren (nagelvast) is eerder opstal. Bij meubels of zwevende vloeren is het inboedel

Ik heb een hele kamer opnieuw kunnen (laten!) behangen door mijn verzekering na een lekkage.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 15:42

Ok, opstal dus. Maar je hebt als je huurder bent toch geen opstalverzekering of zit ik er nu ook naast?