Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:41

Foto's maken?? Serieus, dat ze dat ineens doen zeg! Een hand op een bolletje op een lieve manier vind ik niet erg verder.

Ik denk er echt heel serieus over om misschien de soci.bike aan te schaffen omdat ik een achterzitje echt 3x niks vind en hij toch uit het voorzitje aan het groeien is... alleen ik vind het ding nieuw echt véél te duur :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:44

Ik wilde heel heel graag een oma fiets model, ik wil er wel een beetje hip bij fietsen. En elektrisch vond ik heerlijk op Texel maar ik fiets ook voor een fit lijf. Lekker langs het kanaal zwoegen naar Blankendaal. Krijg ik wel mooie benen van <<)

Ja als hij petjes of hoedjes draagt willen mensen sowieso aan hem zitten en in Spanje maken ze gewoon foto's.

Toeristen in de stad ook. Die Duitsers zien natuurlijk nooit een kind zonder fietshelmpje _O-

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:47

Mijn fiets geeft ook alleen trapondersteuning. Als ik niet trap kom ik ook niet vooruit :+
Wel fijn bij de dijkjes en bruggen hier

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:55

Kwestie van conditie ook denk ik, als je straks langer fietst gaat het makkelijker. Ik had eerst moeite met die hobbels in Bergen maar die neem ik nu ook fluitend.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:15

O vast inderdaad. Fietsen was alweer 14/15 jaar geleden ofzo. Maar dit bevalt prima :) en mijn moeder vind het ook fijn want die komt nu gewoon hierheen en slingert gup op mijn fiets en dan gaat ze lekker op mijn fiets een rondje.

Als mupje straks goed kan zitten zal ik vaker gaan fietsen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:23

Heerlijk met 2 kleintjes <3

Geen kleding maar heeft iemand hier ook een Duktig keukentje gerenoveerd?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:31

Panty, zijn die dingen van Bobo niet hels qua kreukels en strijken? Ik vind ze ook erg leuk maar ik haat strijken dus dat houdt me tegen.

Leuke setjes Ingrid!

Mooie fietsen komen er voorbij! Ik moet nog een zitje voor in mijn bakfiets, hij groeit uit de maxi cosi.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:39

Nee. Plan had ik wel maar nooit aan toe gekomen. Had stickers en zo allemaal al in huis.
Miss voor mupje

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 16:59

Ik heb er ook aan zitten denk maar als ik dan keek wat ik wilde en moest kopen en de tijd dacht ik bestel wel een houten van Kidkraft :Y)
En daar zijn we echt heel blij mee. Topkwaliteit en mooi.

Nu aan het kijken voor dr verjaardag over 1,5 maand. Willen een speeltoestel voor de achtertuin, maar dat komt hoe dan ook wel. En ze moet een grote meiden bed.
Maar wil ook iets echt om mee te spelen geven. Dus zit te denken aan houten poppenhuis van Le Toy Van.

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 18:33

Ik wil een monochrome met gouden details. Vond een mooie op mp, vrijdag klusdag.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 18:52

Niwla schreef:
Panty, zijn die dingen van Bobo niet hels qua kreukels en strijken? Ik vind ze ook erg leuk maar ik haat strijken dus dat houdt me tegen.

Leuke setjes Ingrid!

Mooie fietsen komen er voorbij! Ik moet nog een zitje voor in mijn bakfiets, hij groeit uit de maxi cosi.

Nee, ik hang ze te drogen en dan valt het goed mee. Ik strijk zelden :D

En jaloers op al jullie fietsen!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:07

Hier wel ergens een fiets liggen maar ik woon in een gat dus is niet handig.

Hier wel gedacht aan een duktig restylen maar ik ken mezelf. Bulken van ideeen en tekort aan tijd. Dus ik heb een kidcraft keuken staan. Dat was ook al een uitdaging die in mekaar te krijgen.
Mooie poppenhuizen van le toy van. Vind ik ze nu nog te jong voor. Ze speelt wel veel met haar fisher price poppenhuis. Die laatst erbij gehaald omdat ze ook zoveel met de boerderij speelde. We hebben ook wat haba poppenhuisspul. Ook erg leuk.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:46

Hier ook een heel groot poppenhuis van bandits&angels. Speelt ze erg veel mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:46

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 20:54

Die is ook prachtig Lie.
Ik hou wel van dat zoete en het past ook wel bij ons en bij Juul dr andere speelgoed.
Maar voor een jongen zou ik idd geen roze huis doen, maar kan zo eentje als jij plaatst echt prima.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:57

Ja en ik denk dat het voor een meisje ook leuk is. Tenminste, ik hield als kind ook niet van dat zoete.

Maar goed, toekomstmuziek. Ik heb ook wel geleerd dat het toch allemaal anders gaat dan gepland.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:58

Gup heeft voor zijn 2e verjaardag een Mutable gehad en die is deze week eindelijk binnen gekomen (Kickstarter project, duurde even): https://www.kickstarter.com/projects/21 ... play-table

Schot in de roos, de tafel (en stoeltje) worden dagelijks fanatiek gebruikt om aan te eten, op te tekenen, Paw Patrol te spelen met al zijn autootjes, te puzzelen und so weiter. Er bestaat ook een poppenhuis uitbreiding :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 21:10

Van mij mocht het nooit zoet genoeg zijn als kind. En Juul gaat die kant ook wel op. Laatst bij mn zus zag ze de meest wanstaltige roze eenhoorn knuffel met glitters van mijn nichtje.
Die ligt nu dus bij dr in bed. Helemaal waus van.
Terwijl ik zo zorgvuldig dr knuffels uit heb gekozen bij grasonderjevoeten. :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:24

Mijn man gaat poppenhuis bouwen voor mupje
Afbeelding
Deze stal maakte hij eerder al

Lieveli. Heb wel zwarte stickers liggen. Kruisjes en stippen dacht ik. Moet ik eens kijken? Veel te veel voor 1 keukentje.

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:32

@xingridx van welk merk zijn die kleertjes? Super leuk! Ik werk voor een baby merk dus het is leuk om te zien voor welke stijlen jullie zoal gaan :j

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:54

Ingrid superleuke kleertjes, wat leuk 2 meisjes!

Le toy van <3 geweldig mooi, de brandweer auto staat hier nog op de verlanglijst.

Hier staat een duktig keukentje waar echt dagelijks heel veel gebruikt van wordt gemaakt, alleen niet gepimpt.

Mooie fietsen komen er voorbij!

Vandaag geweldig setje binnengekomen voor mini <3

Afbeelding

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:55

LufPony schreef:
@xingridx van welk merk zijn die kleertjes? Super leuk! Ik werk voor een baby merk dus het is leuk om te zien voor welke stijlen jullie zoal gaan :j

Dit is de z8 newborn collectie :j

Bayja Noppies heeft ook weer zulke leuke dingen <3

Hier keukentje van de Lidl. Maar momenteel zijn duplo auto’s helemaal je van het 8-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:03

Keet schreef:
Mijn man gaat poppenhuis bouwen voor mupje
[ [url=m/vUO6bZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze stal maakte hij eerder al

Lieveli. Heb wel zwarte stickers liggen. Kruisjes en stippen dacht ik. Moet ik eens kijken? Veel te veel voor 1 keukentje.

Ik dénk dat we het gaan spuiten dus niet nodig hebben maar ik overleg even. Dankjewel!

Ben jij al bij de Sissy Boy outlet geweest?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:05

Leuk bayja.

Z8 setjes ook erg leuk.

Wij hebben een lidl keukentje staan.

Vandaag laatste sale aankopen gedaan.

Ondergoed setjes van vingino. Maatje groter alvast. voor allebei alvast 6 boxers. Was 50% korting

En spijkerbroeken maat 110.

Nu even niks meer en sparen voor augustus. Komt de z8 collectie online *\o/*

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:22

Geweldige tafel kaka!

Hier ook een meisje dat van roze zoet en glitters houdt.

Toen ik zwanger was koos ik juist niet te roze en neutraal..Maar mw kiest anders, wat ik prima vindt hoor!

Nu waren we laatst in een schoenen winkel.. ze zag slippers van Zebra (van de tassen) met glitters en een bloem erop.. Oh mama!! Die vind ik zo mooi! Zijn mijn lievelings (ja bespelen kan ze al), nou ja, ze zijn inderdaad leuk en met deze warme dagen erg fijn..