Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:19

MarlindeRooz schreef:
mirthheee schreef:
Ja ik probeer heel erg voor mezelf te bedenken of ik een relatie of vriendschap aan zou willen gaan met iemand die drugs gebruikt. Ik krijg zelf moeite met ademen als iemand in mijn buurt rookt dus dat wil ik sowieso niet. Ik weet ook niet of iemand stinkt als ze jointjes oid roken..

Heb je serieus nog nooit wiet geroken? :')
Mijn huisgenootje blowt en dat ruik ik vaak zat. Net als wanneer je over een plein loopt oid, komt er altijd wel een zuchtje wietlucht langs. :P

Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat mensen verbaast zijn dat iemand nog nooit wiet gerookt heeft :')

Exitium

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:22

Geroken, niet gerookt. :') Ook als je nooit wiet gerookt heb, kun je langs mensen lopen die zitten te blowen :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:43

Excuse me, ik ben niet meer zo helder vanavond geloof ik :') En nee dat is niet de wiet :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:23

Ik heb ook nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Ik drink eigenlijk ook niet eens. Als het 1x per jaar is, is het al veel :+

Ik heb het niet nodig dus doe ik het ook niet.. Scheelt ook geld en ach, is altijd beter voor je lichaam dan het wel doen ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:00

Ik kan wel aardig drinken, doe het niet vaak want ben zo bezig met sport en voeding dat het daar niet in past, probleem is meer dat als ik een keer ga drinken dat het nooit normaal kan :+

Ik heb vanavond date 2, hopelijk blijft het mooi weer dan gaan we lekker wandelen en eten op het terras :) zin in!

Mijn vorige date is momenteel op motor vakantie, gaat van hotel naar hotel door Duitsland. Hij appt me bij iedere aankomst in het hotel, bij iedere lunch, bij iedere stop... hij is van "ik wil tijd voor mezelf en geen contact" naar "ik wil de hele dag contact'' gegaan... en ik wordt er nog blij van ook merk ik. Als het goed is komt hij zondag terug, dan moet ik maar eens een goed gesprek met hem hebben geloof ik want dit maakt me in de war -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:38

Veel plezier op je date vanavond!

Hmm misschien mist ie je toch wel meer dan hij had gedacht? Inderdaad maar even een gesprek aangaan.

Mn vriend heeft gevraagd of ik mee wil naar een bruiloft van een collega zaterdag, vind het wel spannend := Gelukkig wel alleen het feest en geen ceremonie ofzo.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:10

Ik zou niet met iemand samen kunnen zijn die elke week drugs doet, heb zelf nog nooit gerookt of wat gebruikt, maar heb wel in de verslavingszorg gewerkt dus ik heb de negatieve uitwerking wel gezien.
Zelf drink ik niet heel veel, vind het prima als een ander wel drinkt, zolang het een beetje normaal blijft.

Anna, veel plezier met je date! Welke was dit ook alweer?
En vervelend dat je ex date steeds blijf appen, geeft nogal gemixte signalen natuurlijk.

Ik ben gister weer thuis gekomen van vakantie, heb alle dagen wel met mijn date gepraat en gister ook weer tot snachts haha. Ik ga sowieso zondag naar hem toe, en misschien morgen even een terrasje doen omdat hij in Leeuwarden is dan een hij jarig is :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:16

Yvankaxx schreef:
Ik zou niet met iemand samen kunnen zijn die elke week drugs doet, heb zelf nog nooit gerookt of wat gebruikt, maar heb wel in de verslavingszorg gewerkt dus ik heb de negatieve uitwerking wel gezien.
Zelf drink ik niet heel veel, vind het prima als een ander wel drinkt, zolang het een beetje normaal blijft.

Anna, veel plezier met je date! Welke was dit ook alweer?
En vervelend dat je ex date steeds blijf appen, geeft nogal gemixte signalen natuurlijk.

Ik ben gister weer thuis gekomen van vakantie, heb alle dagen wel met mijn date gepraat en gister ook weer tot snachts haha. Ik ga sowieso zondag naar hem toe, en misschien morgen even een terrasje doen omdat hij in Leeuwarden is dan een hij jarig is :)

Haha dit is die van afgelopen zaterdag, de lieve jongen uit Leiden :D

Leuk dat jullie elkaar zoveel gesproken hebben en je hem snel weer ziet! :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:17

mirthheee schreef:
Nou ben ik nieuwsgierig: Zijn er ook mensen die na een week/twee weken geen tinder opeens allemaal matches bij staan die je 100% zeker niet zelf geliked hebt? ik like NOOIT profielen waarvan ik geen duidelijke foto zie.. Maar ik had een match?? En die begon te praten.. en nu wilt ie afspreken :+ nog steeds geen idee hoe hij eruit ziet.

Hoe staan jullie overigens tegenover drugs? Deze zelfde jongen heeft veel jointjes gerookt en nu nog 'af en toe' . Ik zou het zelf nooit doen, vind ook dat men moet doen en laten wat ie wilt, maar of zo'n iemand relatie materiaal is weet ik ook niet...

Ik heb idd weleens matches dat ik denk: ehm...:? Heb ik die in een vlaag van verstandsverbijstering geliked?

Wat drugs betreft, lastig. Heb zelf ook nog nooit wat gebruikt. Ook nooit gerookt. Zelf heb ik er niet zoveel mee, dus zie ook het lolletje er niet zo van in.
De ene kan er verstandiger mee omgaan dan de ander, maar dat weet je pas als je iemand leert kennen. Hoe is je eigen gevoel erbij?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:18

anne_bento schreef:
Ik kan wel aardig drinken, doe het niet vaak want ben zo bezig met sport en voeding dat het daar niet in past, probleem is meer dat als ik een keer ga drinken dat het nooit normaal kan :+

Ik heb vanavond date 2, hopelijk blijft het mooi weer dan gaan we lekker wandelen en eten op het terras :) zin in!

Mijn vorige date is momenteel op motor vakantie, gaat van hotel naar hotel door Duitsland. Hij appt me bij iedere aankomst in het hotel, bij iedere lunch, bij iedere stop... hij is van "ik wil tijd voor mezelf en geen contact" naar "ik wil de hele dag contact'' gegaan... en ik wordt er nog blij van ook merk ik. Als het goed is komt hij zondag terug, dan moet ik maar eens een goed gesprek met hem hebben geloof ik want dit maakt me in de war -O-

Ooh wat vervelend dat hij nu weer blijft appen. Zou er inderdaad een goed gesprek over hebben, en als het een lastige word voor je gevoel omdat hij niks wel maar wel telkens appt zou ik het snel afkappen... Je zelf moeilijk maken heeft 0,0 nut.

SpikkelFire schreef:

Hmm misschien mist ie je toch wel meer dan hij had gedacht? Inderdaad maar even een gesprek aangaan.

Mn vriend heeft gevraagd of ik mee wil naar een bruiloft van een collega zaterdag, vind het wel spannend := Gelukkig wel alleen het feest en geen ceremonie ofzo.

Gewoon doen! Ik ging na 2 maanden relatie al mee naar de bruiloft van zijn broer. En achteraf super blij dat ik ernaartoe ben geweest ondanks dat ik het zo spannend vond. Was zelfs gelijk toegevoegd aan de daggasten. Heb een super fantastische dag gehad en heel veel mensen leren kennen. Zowel familie als vrienden vonden het stoer dat ik heel de dag bij de bruiloft ben geweest zonder dat ik mensen echt kende (ja van 1x kort zien sommige, zijn broer had ik ook pas 3x gezien). Zo ontspannen sfeer en de familie heeft mij laten weten hoe welkom ik ben in de familie en zijn vrienden hebben het er alleen maar over gehad dat mijn vriend en ik echt wel bij elkaar moeten blijven.
Echt beste beslissing ooit geweest om daarmee naartoe te gaan.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:26

Kijk dat geeft de burger moed haha. Ik had ook wel al besloten om mee te gaan. Het was ook eigenlijk het idee van zijn collega's, die zaten erop te azen of ik ook mee kwam :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:32

SpikkelFire schreef:
Kijk dat geeft de burger moed haha. Ik had ook wel al besloten om mee te gaan. Het was ook eigenlijk het idee van zijn collega's, die zaten erop te azen of ik ook mee kwam :P

Hartstikke leuk joh, scheelt dat je vriend dan waarschijnlijk ook niet iedereen op het feest kent, minder mensen die zich aan je voorstellen.
Bij mij was het zelfs zo erg dat iedereen die de bruid en bruidegom gingen feliciteren dat ze mij ook kwamen feliciteren "Tja, jij hoort nu toch ook bij de familie he dus jij ook gefeliciteerd" :') uuuh ja bedankt denk ik...? Ik heb heel veel handjes geschud maar weet van sommige niet eens of ze nu familie of vrienden waren, laat staan alle namen :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:39

Hahaha dat is wel grappig! :P

Ik laat nog wel weten hoe het iw afgelopen :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:02

SpikkelFire schreef:

Leuk juist! En een relaxte manier om mensen te ontmoeten, beter als een stijf gebeuren, dit is even losser lijkt me..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:10

Ik zie net trouwens dat het vandaag internationale kusdag is... :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:11

Gelukkig zie ik mijn vriend vanavond, zal ik hem eens een fijne internationale kusdag wensen :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:15

Ja bruiloften zijn ideaal! Zeker als je enkel naar het avondfeest gaat, dan is de sfeer al dikwijls wat gemoedelijker. Iedereen is blij en feest, echt een ideale manier om voorgesteld te worden aan de familie.

Anne: met die date was er niets mis zeker? Daar gaf je de voorkeur aan? :+ Ik kan niet goed meer volgen, haha

Het is kusdag en ik heb net geen date :( telt morgen ook nog?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:15

Haha ik weet niet waarom maar op date 1 vond ik het ongemakkelijk, daar heb ik normaal niet zo'n last van, maar vandaag date 2 en ook nog eens internationale kusdag, geen excuses meer _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:16

florence123 schreef:
Ja bruiloften zijn ideaal! Zeker als je enkel naar het avondfeest gaat, dan is de sfeer al dikwijls wat gemoedelijker. Iedereen is blij en feest, echt een ideale manier om voorgesteld te worden aan de familie.

Anne: met die date was er niets mis zeker? Daar gaf je de voorkeur aan? :+ Ik kan niet goed meer volgen, haha

Het is kusdag en ik heb net geen date :( telt morgen ook nog?

Ik volg het zelf soms al amper meer dus dat snap ik hahah :+ slecht. Deze date is zeker niks mis mee, misschien is ie te lief voor me... er is ook altijd wat :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:32

He verdorie, ik zie mijn date niet vandaag.. dan maar inhalen het weekend :Y)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:00

lieveli schreef:
BarryPlopper schreef:
Ik heb nog nooit wiet of een andere drugs gebruikt en dat is 1 van de weinige dingen waar ik trots op ben :')

Braafste kindje in de klas _O-

Trots zijn op dat soort dingen vind ik altijd heel bijzonder.

Ik denk dat ik het braafste ben.. Belde vroeger altijd naar mijn ouders als ze niet thuis waren of ik een koekje mocht. :+ :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:08

Ik heb vanavond mijn de leeftijd omhoog gegooit van 28 naar 32 en kreeg ineens allemaal vrouwen die out of my league zijn of paarden meisjes _O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:15

BarryPlopper schreef:
Ik heb vanavond mijn de leeftijd omhoog gegooit van 28 naar 32 en kreeg ineens allemaal vrouwen die out of my league zijn of paarden meisjes _O-

Bereid je voor op een stortvloed aan reacties, waarom je geen paardenmeisjes wil :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:21

Ik heb al een paardenmeisje gehad :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:29

En die zijn allemaal hetzelfde natuurlijk :+