Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:46

_KiMbErLeY_ schreef:
Vast van devil ina :P

Ik heb nog geen pakket -O-
Ben ook bijna bang dat ik vergeten wordt _O-

Haha.. wie weet. Volgens app is mijn pakketje gister al afgeleverd :P

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:50

Dan ben jij niet mijn SS Devilina |(

Paellapan

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:53

Nee charaz sorry.
Volgend jaar? :-) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:05

Ik ga weer rustig verder waar ik was gebleven... wat een werk, maar tegelijkertijd wel ook iets wat echt een glimlach op mijn gezicht brengt, zo ontzettend leuk om alle pakketjes, hints en reacties te zien!

nuvel heeft een prachtig pakket gehad, met scrabble (zo leuk!) en een prachtige tekening.
Ashleytjuhh :') deelt een geweldige quote voor de pakketbezorger
Lienepien, blij dat de brownies ook goed zijn bevallen, én de chocomelk :D Ik vind deze zelf ook echt heel lekker, soms koop ik in de aanbieding een aantal pakken tegelijk 'om een maand mee te kunnen doen' en nouja... Einde van de week allemaal op -O- :')
quera heeft echt veel leuke cadeaus een hele digitale speurtocht mogen doorlopen, creatieve manier van hinten, duidelijk veel werk in gestoken zeg. Heel gaaf!
claudiadvx kan lekker aan het bakken gaan zo te zien :)
Eleentje heeft echt prachtige cadeautjes (wat een mooie mok!) en ook leuk mogen puzzelen op de hint
amandananana mocht uitpakken na goedkeuring van de poes, leuk pakketje, en ben benieuwd hoe het girafje wordt.
xZiva_ kan wegkwijlen bij de kalender :o Geweldig pakpapier ook haha.
FennaK ook alweer zoveel leuke cadeautjes en een wegstreeppuzzel als hint, herkenbaar :D
Miesemuisje mag haar pakketje niet zelf uitpakken, honden moeten helpen :') Mooie spulletjes allemaal!
Silly1972 heeft moeten werken om haar chocolade uitgepakt te krijgen :P En heerlijk, weer een lush product!
Thats_Me is weer blij gemaakt en heeft letterlijk puzzelwerk te doen :D
DeEenhoorn heeft nog even geen idee wie er verantwoordelijk is voor haar leuke cadeaus, zag ik net, ben benieuwd! Stonden er niet ergens coördinaten verstopt ofzo?
xWouter leuke cadeautjes Shirley! Wat lekkers, wat warms en een douchespulletje van Rituals?
Mutsie93, wat een mooi oogschaduwpalet, dat lijken echt mooie kleuren! Geweldig pakpapier :')
Nymphe gaat over 5 jaar nog glitters terugvinden als aandenken _O- Wat lief, dat hartvormige bakblikje!
lovehaffie heeft ook echt een leuk Kerstig pakketje
Junia heeft enorm veel pakjes gehad van haar lieve Santa!
Tamara1991 houdt het nog even spannend :Y) Edit: aaahh ennn inmiddels uitgepakt! Oh geweldig, die dalmatiertekening!
Tanya had ik al op de app gezien tijdens het uitpakken! Lekker warme sokken en leuk de hints in het Harry Potter thema.
Koekeroekus (harry potter thema continues) krijgt ook meteen haar pakketje, wat een leuke set muts/handschoenen!

_KiMbErLeY_ is net zo handig als ik, ik had ook precies twee cadeautjes die kennelijk buiten het pakketje zijn beland, stom voelt dat he? Bij mij kan ik het wel zeggen inmiddels (en gelukkig zaten er wel genoeg andere cadeautjes in, maar vond het toch jammer) : Het brownie bakblik, maar gelukkig zag ik dat Lienepien zelf ook wel een ovenschaal had... En een bakje met vrolijk gekleurde mini-kerstballen die helaas nog hier liggen nu Y;(

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:06

Daar issie dan :D

Afbeelding

Pip kwam helpen met uitpakken haha
Afbeelding

De inhoud!
Afbeelding

:') :') :')
Afbeelding

Pip kwam vast haar cadeautje uitzoeken haha
Afbeelding

En alles uitgepakt, ik vind het echt super! En heb me kapot gelachen om die onderbroek hahahaha. En ik ben super blij met de lekkere zeepjes, ze ruiken heerlijk! Ik kan eindelijk weer douchen _O- En ik kan shoppen! Je hebt het wel een beetje bont gemaakt hoor Santa, maar ik ben er super blij mee <3
Afbeelding

Oh en de chocola was ook meer dan welkom :9
En nu eens even nadenken over de hint... :=
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:07

Oooh wat een leuk pakket! Haha en fijn, een ongebruikte onderbroek :') Ik kom ook even niet uit die hint, dus ben benieuwd..

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:09

Leadhooves, ben jij mijn Secret Santa? <<)

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:12

xMaxxiee schreef:

Strike!

Vond het zo naaiend, je pakketje had woensdag eigenlijk al binnen moeten komen... Je was een super leuk lootje, hoop dat je een beetje blij bent met het pakket.
Toen je zei dat het je niks interesseerde wat je kreeg, al was het een snoepstring, dacht ik: 'why not?' xD Heb er zelf maar één gemaakt, zou een beetje genant zijn om als 16-jarige de sexshop binnen te wandelen. :')

Het speeltje voor Pip ligt trouwens veilig thuis in de kast. Ben 'm vergeten in de doos te doen, sorry! _/-\o_

edit: zit trouwens al vanaf vanochtend op bokt om te kijken of je 'm al binnen had gekregen, hahaha.
Laatst bijgewerkt door leadhooves op 16-12-16 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:14

DeEenhoorn schreef:
Ik heb xTitanic een pb gestuurd of zij mijn SS was maar helaas.. Iemand die het nog kan weten?[ [url=m/viiaAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er zat een haarelastiekje in een van de verpakkingen maar dat cadeaupapier zag er anders uit dan van de andere dingen, dus misschien ook bedoeld als hint

Ik heb een idee... Maar geen idee of die goed is :=

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:14

Aah ik was inderdaad al opzoek naar een bakblik of bakpapier..er stond bij het recept 'zie pakket' en ik kon nergens iets vinden. Mijn vriend was er al van overtuigd dat ik iets had weggegooid :o.
Gelukkig niet dus! Ik had er inderdaad zelf ook al 1

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:28

Nog meer leuke pakjes :-)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:29

Oehhh maxxie wat is pip leuk!!! <3
Leuk pakket!!!

Hahaha Nikki, gelukkig kwam ik er eerder achter :P

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:29

Sorry Bellatrix ik ben ook zeker wel blij met de inhoud hoor. Voor mij was het ook mijn eerste keer en ik vind dit topic al te snel lopen om bij te houden en ik dacht dat ik wel aardig wat do's en dont's had opgeschreven. De enigste reden waarom ik nu opeens wel weer hier ben is omdat mijn SS haar pakket nog niet heeft en het inmiddels wel verstuurd is. De fotolijstjes komen twee hoofd foto's van mijn pony's in. Dat laat ik zien zodra de foto's er zijn. Ik was niet zo gediend van dat Disney papier, want dan hoor ik s avonds weer allemaal geplaag van mijn broer omdat het kinderlijk is. Dus dat wordt 1 van mijn don't lijstje en een moeilijke hint komt op mijn do lijstje.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:36

zelf gemaakte snoepstring _O-

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:37

Zo ben weer thuis, op de pc een stuk makkelijker dan in de hobbelende bus op mobiel :D :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:37

Fennadev schreef:
Sorry Bellatrix ik ben ook zeker wel blij met de inhoud hoor. Voor mij was het ook mijn eerste keer en ik vind dit topic al te snel lopen om bij te houden en ik dacht dat ik wel aardig wat do's en dont's had opgeschreven. De enigste reden waarom ik nu opeens wel weer hier ben is omdat mijn SS haar pakket nog niet heeft en het inmiddels wel verstuurd is. De fotolijstjes komen twee hoofd foto's van mijn pony's in. Dat laat ik zien zodra de foto's er zijn. Ik was niet zo gediend van dat Disney papier, want dan hoor ik s avonds weer allemaal geplaag van mijn broer omdat het kinderlijk is. Dus dat wordt 1 van mijn don't lijstje en een moeilijke hint komt op mijn do lijstje.

Sorry hoor, maar doe niet zo kinderachtig! Als ik jou volgend jaar zou krijgen dan wist ik het wel.
Lees je bericht nog eens door en kijk eens hoe hij over komt. Je formulering en dankbaarheid laten nog wat te wensen over.
Leuk voor Bellatrix om dit te lezen, nadat ze tijd, moeite en geld aan je uit gegeven heeft.
Laatst bijgewerkt door Keet op 16-12-16 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:38

Als er dingen zijn die je echt niet leuk vindt mag je ze terug sturen. Zou zonde zijn als je het weg zou gooien...

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:38

leadhooves schreef:
xMaxxiee schreef:

Strike!

Vond het zo naaiend, je pakketje had woensdag eigenlijk al binnen moeten komen... Je was een super leuk lootje, hoop dat je een beetje blij bent met het pakket.
Toen je zei dat het je niks interesseerde wat je kreeg, al was het een snoepstring, dacht ik: 'why not?' xD Heb er zelf maar één gemaakt, zou een beetje genant zijn om als 16-jarige de sexshop binnen te wandelen. :')

Het speeltje voor Pip ligt trouwens veilig thuis in de kast. Ben 'm vergeten in de doos te doen, sorry! _/-\o_

edit: zit trouwens al vanaf vanochtend op bokt om te kijken of je 'm al binnen had gekregen, hahaha.

Hahahaha maakt niet uit, die kleine is verwend zat :P
En ik vond die onderbroek echt geniaal, heb zo hard gelachen hahahaha. Vind de cadeautjes echt super! Je hebt er super werk van gemaakt echt heel erg bedankt! :D

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:42

Chasingmood schreef:
zelf gemaakte snoepstring _O-

Ik had een creatieve mood, lol. :=

xMaxxiee schreef:
Hahahaha maakt niet uit, die kleine is verwend zat :P
En ik vond die onderbroek echt geniaal, heb zo hard gelachen hahahaha. Vind de cadeautjes echt super! Je hebt er super werk van gemaakt echt heel erg bedankt! :D

Ahh, fijn dat je het leuk vind ahhaha. 'k Weet niet of het te lezen valt, maar er staat een tientje op de H&M kaart. Kwam erachter dat ik meer dan één kaart had ligegn hier - ik was in een gulle bui lol.

Fennadev schreef:

Lijkt er wel op alsof je alleen de slechte dingen aan het opnoemen bent. Bellatrix heeft tenminste de moeite genomen om alles in te pakken. En het zou iemand eigenlijk niet hoeven te boeien wat anderen over jóúw pakket denken. ((:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:43

Ik doe gewoon niet meer mee keet nog veel makkelijker voor jou. En het was echt niet de bedoeling om je een naar gevoel te geven hoor Bellatrix. :(:)

Bij iemand die het niet eens inpakt, stuur ik het gewoon terug. Zo iets wil ik niet ontvangen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:44

Ik vind jouw reactie kinderachtiger dan Disney papier FennadeV...

Biebz

Fennadev schreef:

Erg jammer hoe jij reageert:(

Je hadden ook kunnen zeggen dag je blij Was met de cadeautjes en de rest weglaten.. zo kom je erg ondankbaar over.

MxW

Jaa had ik gezien! Daarom zei ik al, je hebt het echt te gek gemaakt haha. Veel te veel uitgegeven jij {:)-:(
Maar ben er wel super blij mee dus je hoort me niet klagen :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:45

Tjonge. Weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen. :+
Disney papier is juist hartstikke leuk. Ik heb nog geen idee wie mijn SSS was maar had het leuk gevonden als jij mijn SSS was hoor Bella. :*

En nu mag de postbode wel even gas geven. :)) ik wil mijn pakket ooook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:45

Jongens let it go , topic weer ontopic :o , moet vanavond bijlezen en bijwerken en dit tsja ..

Ja het is echt niet leuk zulk commentaar maar laat het gaan