_KiMbErLeY_ schreef:Vast van devil ina
Ik heb nog geen pakket
Ben ook bijna bang dat ik vergeten wordt
Haha.. wie weet. Volgens app is mijn pakketje gister al afgeleverd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaxxiee schreef:Leadhooves, ben jij mijn Secret Santa?
DeEenhoorn schreef:Ik heb xTitanic een pb gestuurd of zij mijn SS was maar helaas.. Iemand die het nog kan weten?[ [url=m/viiaAi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En er zat een haarelastiekje in een van de verpakkingen maar dat cadeaupapier zag er anders uit dan van de andere dingen, dus misschien ook bedoeld als hint
Fennadev schreef:Sorry Bellatrix ik ben ook zeker wel blij met de inhoud hoor. Voor mij was het ook mijn eerste keer en ik vind dit topic al te snel lopen om bij te houden en ik dacht dat ik wel aardig wat do's en dont's had opgeschreven. De enigste reden waarom ik nu opeens wel weer hier ben is omdat mijn SS haar pakket nog niet heeft en het inmiddels wel verstuurd is. De fotolijstjes komen twee hoofd foto's van mijn pony's in. Dat laat ik zien zodra de foto's er zijn. Ik was niet zo gediend van dat Disney papier, want dan hoor ik s avonds weer allemaal geplaag van mijn broer omdat het kinderlijk is. Dus dat wordt 1 van mijn don't lijstje en een moeilijke hint komt op mijn do lijstje.
leadhooves schreef:xMaxxiee schreef:Leadhooves, ben jij mijn Secret Santa?
Strike!
Vond het zo naaiend, je pakketje had woensdag eigenlijk al binnen moeten komen... Je was een super leuk lootje, hoop dat je een beetje blij bent met het pakket.
Toen je zei dat het je niks interesseerde wat je kreeg, al was het een snoepstring, dacht ik: 'why not?' xD Heb er zelf maar één gemaakt, zou een beetje genant zijn om als 16-jarige de sexshop binnen te wandelen.
Het speeltje voor Pip ligt trouwens veilig thuis in de kast. Ben 'm vergeten in de doos te doen, sorry!
edit: zit trouwens al vanaf vanochtend op bokt om te kijken of je 'm al binnen had gekregen, hahaha.
Chasingmood schreef:zelf gemaakte snoepstring
xMaxxiee schreef:Hahahaha maakt niet uit, die kleine is verwend zat
En ik vond die onderbroek echt geniaal, heb zo hard gelachen hahahaha. Vind de cadeautjes echt super! Je hebt er super werk van gemaakt echt heel erg bedankt!
Fennadev schreef:Sorry Bellatrix ik ben ook zeker wel blij met de inhoud hoor. Voor mij was het ook mijn eerste keer en ik vind dit topic al te snel lopen om bij te houden en ik dacht dat ik wel aardig wat do's en dont's had opgeschreven. De enigste reden waarom ik nu opeens wel weer hier ben is omdat mijn SS haar pakket nog niet heeft en het inmiddels wel verstuurd is. De fotolijstjes komen twee hoofd foto's van mijn pony's in. Dat laat ik zien zodra de foto's er zijn. Ik was niet zo gediend van dat Disney papier, want dan hoor ik s avonds weer allemaal geplaag van mijn broer omdat het kinderlijk is. Dus dat wordt 1 van mijn don't lijstje en een moeilijke hint komt op mijn do lijstje.